Suoli-Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mikä ihana tekosyy - sunnuntai! Peräsuolen lepopäivä!
ninnithequeen

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiva kaveri tullee kylään iso tuuletin mukanaan. Sen pahis aviomies ei saanu lupaa poistua Helsingistä :lol:

Ihana viileys! Me likes.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Keu, heräsin ihan liian aikasin eli 7.30.
Nyt on nälkä ja tekis mieli suihkuun kanssa, mutta silti surffaan tässä koneella :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaikea varttua, itkua parkua, muista myös iloita!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tuli keitettyä ihan extrahyvää kahvia. Kissa kehrää sylissä, koira lojuu ulkona, muksu lukee Aku Ankkoja.
Hyvä aamu. :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon supervittuuntunut kärpäsiin, joita tunkee sisälle avoimista luukuista. Millä näistä pääsee eroon?! Oon kohta itsekin kyllästetty Raidilla...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:Oon supervittuuntunut kärpäsiin, joita tunkee sisälle avoimista luukuista. Millä näistä pääsee eroon?! Oon kohta itsekin kyllästetty Raidilla...
Mun kissoilla on ainakin hauskaa...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Illalla muijan kanssa Aitoon Kirkkareille Apulantaa väijyyn ja muitakin ohessa. Selvin päin. Hämeenkadulla on muuten Selvin ählämimesta...mikä lie yhteys näilläkin :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Vesper kirjoitti:Oon supervittuuntunut kärpäsiin, joita tunkee sisälle avoimista luukuista. Millä näistä pääsee eroon?! Oon kohta itsekin kyllästetty Raidilla...
Otatko nämä hyttyset tilalle? Voin vaikka ottaa kaks kärpästä yhtä itikkaa kohden.
Pröötprööt
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

pierupylly kirjoitti:yhtä itikkaa kohden.
Kuva

Ei sulla olis mitään järeempää varastossa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

pierupylly kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Oon supervittuuntunut kärpäsiin, joita tunkee sisälle avoimista luukuista. Millä näistä pääsee eroon?! Oon kohta itsekin kyllästetty Raidilla...
Otatko nämä hyttyset tilalle? Voin vaikka ottaa kaks kärpästä yhtä itikkaa kohden.
Saat pitää, mulla on omiakin. Millähän sais ötökkävapaan kämpän...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Sunnuntai, kuuden työpäivän "putken" viimeinen päivä, odotan innolla kotiinpääsyä ja mökkikamojen pakkaamista :)
Ilmat tuntuisi sallivan tänään jopa pidemmän juoksulenkin.. hmm.. katsellaan :)
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Millähän sais ötökkävapaan kämpän...
Muuttamalla betoniviidakkoon.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
ninnithequeen

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Millähän sais ötökkävapaan kämpän...
Muuttamalla betoniviidakkoon.
Aijaa :roll:

No metikköhän tuosta vaan näkkyy. Voi ihan älästi istua partsilla eikä kukkaan nää.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti: No metikköhän tuosta vaan näkkyy. Voi ihan älästi istua partsilla eikä kukkaan nää.
En tarkoittanut nyt mitään kontulaa. Tosin en tiedä onko itä-helsingin slummeissa itikoita, koska en ole siellä koskaan käynyt.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
ninnithequeen

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No metikköhän tuosta vaan näkkyy. Voi ihan älästi istua partsilla eikä kukkaan nää.
En tarkoittanut nyt mitään kontulaa. Tosin en tiedä onko itä-helsingin slummeissa itikoita, koska en ole siellä koskaan käynyt.
Muuten hyvä, mut oon asunut takasin Espoossa jo 3 vuotta...enkä btw koskaan Kontulassa.
RP

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en tiedä kuvittelenko vaan vai pitääkö tämän kesän hyttyset kovempaa ininää mitä normaalisti. Alkaa jo vituttamaan kun nukkumaan mennessä, hiljaisuuden alkaessa, alle minuutissa inininin. Kun yhden tapat, kaksi tulee tilalle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vesper kirjoitti:Millähän sais ötökkävapaan kämpän...
Ainakin muuttamalla viidenteen kerrokseen. Tosin silloin aurinko paistaa ihan viimeiseen asti illalla ja lämmittää mukavasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Menipä putkeen eilen. Kiipeily sujui ihan hyvin mutta alastultaessa meni rytmi sekasin poNpuissa ja köyden annossa ja täräytin otsikko edellä seinään. Kalassa oli kivaa, ei menny kuin 4 Rapalaa pohjaan ja sinttiäkään ei tullu. Syödäkin piti, tai yrittää...isän kokkaus oli suorastaan jännittävää, kai se oli olevinaan hirvisoppaa mutta tiedähäntä. Saunaankin piti mennä mutta kun kaikki aikataulut kusi niin kerkesin mie sen käydä laittaan lämpeneen ja juosta junalle. Sitten alkoi hassu seikkailu kun keksin että hitsi, vois käydä ostaan jonkun kirjan ja päätin että asiaa on hyvä miettiä terassilla ennenkuin tekee hektisiä ostopäätöksiä. Ostin mie kirj...siis krapulan ja hienosti hyppäsin väärään bussiin ja sain päivänpäätteeksi talsia 4km vesisateessa himaan. Oli hauskaa!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Edes paukkupakkasilla en jätä hiihtolenkkiä tekemättä, mutta ei tuo nyt tuolla helteessä lenkkeily mukavaa ollut. Alussa pääsin osin puiden varjoihin, mutta loppumatka avaralla asfaltilla oli ahdistava. Pitäis imuroida ennen vaimon tuloa, mutta koska kävin juuri suihkussa, kiukuttelen ainakin hetken.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Litran taikinasta tulee muuten vähän saatanasti lättyjä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

2/3 osaa matkasta Varkauteen taitettu. 250km ja 2h. Enkä ees ajanu ihan kamalasti ylinopeutta, kun en uskaltanu. Täällä on ihan perkeleesti itikoita. Kun tuo järvi on tossa terassilta 15m itään. Kyllästin itseni itikkamyrkyllä, mut se haisee ihan saakelin pahalle. Huomenna metsään kanttarelleja jahtaamaan. Jos ämpärillisen keräisi :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökiltä palattu ja nurtsi kasteltu. Ei ollut itikoita/kärpäsiä, mökillä oli kyllä paarmoja, täällä ei niitäkään.
Työntäyteinen viikonloppu. Selkä huutaa hoosiannaa. Kädet ja niska punaset, kun ei aurinkovoiteet pysyneet hikihommissa nahkassa kiinni. Ja käsivarret punaset vaikka oli pitkähihainen tekninen paita päällä la+su, lie ollut liian pieni aurinkosuojakerroin!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Jänkhä-mies haettu kentältä ja yks Savolainen Malmilta, sitten myö rillaattiin ja kateltiin leffa nimeltä Red Sonja. Kiva päivä, näit vois olla enemmänkin.
Yritän muistaa Blytlyn ottaa ens kerralla mukaan, sorppa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Suoli-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

AArrgghh! Itikat on syöneet mut ihan totaalisesti. Voi saakeli, että kutittaa :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin