Monday Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kävin hakemassa pari laatikollista mansikoita :]

Mä en ainakaan tuu mihinkään Dave-miittiin!!!!1
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave-miittiin kutsua odottellessa..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haemaeraemies kirjoitti:Dave-miittiin kutsua odottellessa..

Are you holding any?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Dave-miittiin kutsua odottellessa..

Are you holding any?
Maybe some ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Dave-miittiin kutsua odottellessa..

Are you holding any?
Maybe some ;)
Olet kutsuvieraslistan ensimmäinen nimi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Viinaa, imelää ruohontuoksua, kitinäseksiä ja paskakaivon korjausta daven puutarhassa. Count me in, näihin kekkereihin tulen limusiinilla.
küllküll

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:Jäin pohtimaan, että mitähän tapahtuisi jos puoli kitinäkansaa olisi Daven kotona kunnon tuubassa ja daven vaimo päättäisikin tulla "yllätyksenä" kotiin hieman aiemmin.
Maailmanennätysaika kämpän tyhjenemisessä. Pahoinpitely. Avioero.
Seuraava Dave-miitti olisikin sitten Korson nuorisotalolla.
Manaaja

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

küllküll kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Jäin pohtimaan, että mitähän tapahtuisi jos puoli kitinäkansaa olisi Daven kotona kunnon tuubassa ja daven vaimo päättäisikin tulla "yllätyksenä" kotiin hieman aiemmin.
Maailmanennätysaika kämpän tyhjenemisessä. Pahoinpitely. Avioero.
Seuraava Dave-miitti olisikin sitten Korson nuorisotalolla.
Höpöhöpö. Sen verran salskeeta kollia olis tupa täynnä että vähän kun antais joudenöögaa nams poks niin alkais vaimonkin sammunut seksuaalisuus heräilemään, skumppa pulppuamaan ja suihkulähteet käynnistymään.
Manaaja

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pertti on kerrankin kartalla! \o/
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Apulanta oli energinen oma taattu itsensä. Suvin meno oli popahtavampaa kuin olin kuvitellut. PMMP hoki pimppiä ja rivouksia sekä raahasi lavalle od-kunnossa olevia alle parikymppisia ritsoja näyttämään tissejää ja duunaan panomuuvseja. Jotenkin jälkimmäisen touhu oli lieventävät asianhaarakin huomioiden noloa. Kotona oli vasta ennen neljää, kun kuskina tiputin porukkaa ympäri Pirkanmaata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Ei ole lieventäviä asianhaaroja, jos on selvinpäin katsomassa festarikeikkaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä kävin lauantaina dokaamassa. Miksei kukaan kertonut mulle että kolme siideriä neljän tunnin sisään 5h katkonaisten yöunien jälkeen ja 10 kk absolutismin jälkeen on tappavaa? Jaksoin just ja just ekaa yöbussia odottaa (23.45) etten vaikuta ihan luuserilta. Jumaleissön, kisakunto 0.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viikolla Tallinnassa, nyt kotona, eilinenkin päivä meni sitten piloille tuttujen kanssa, ensin Wanhassa Myllyssä ja sitten kotona, kusti polkee ja taksi kulkee?
Nyt pitäs lähettää yksi kirjatilaus postiennekkona Turkuun ja sitten kasveja kastelemaan ja uimaan tai sitten uimaan ja kasveja kasteleen tai sitten uimaan, kasteleen ja uimaaan, uimista ja kastelemista unohtamatta..
Kivä kökkiä ja odottaa astianpesukonetta, no en odota, onhan kotivakuutus!

Nykyään menee krapulat hikoilemalla ohi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: PMMP hoki pimppiä ja rivouksia sekä raahasi lavalle od-kunnossa olevia alle parikymppisia ritsoja näyttämään tissejää ja duunaan panomuuvseja. Jotenkin jälkimmäisen touhu oli lieventävät asianhaarakin huomioiden noloa.
Oi jospa oisin saanut olla muu-kaa-na!
(Putte-Possun nimipäivät)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave-miitti olisi joo ihan loistava!
Manaaja

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noniin Dave, järkkäilehän nyt. Grilliruokaa kans, vai tuoko Niba oman pallogrillin, joka taikoo kaikki grillieinekset tasavärisiksi Henry Fordin hengessä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Viikonlopusta selvitty, tuloksena uusi rapuväritys, muutama aikaansaatu asia, kerrankin panostusta parisuhteeseen ja astetta vähemmän univelkaa. 2 päivää kesälomaan! Ja näyttää että ehdin täällä duunissakin saada hommat sille mallille ettei nämä jää lomalla vaivaamaan. Kyllä elämä on taas ihmisen parasta aikaa =)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Are you holding any?
Maybe some ;)
Olet kutsuvieraslistan ensimmäinen nimi!
:mökötyshymiö:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kävin kesän ekalla uinnilla. Älasti. Vesi oli lämmintä ja seura mukavaa. Taidan ottaa uusiksi, tällä kertaa ilman seuraa :ohyeah:

Täällä on aivan perkeleellisen kuuma. Imuroin auton ja meinaan kuolla kuumuuteen. Viinakauppakin oli menny tässä käpykylässä kii jo kai kuudelta :shock: . Joutuu juomaan faijan viinat?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mirkku kirjoitti:Kävin kesän ekalla uinnilla. Älasti. Vesi oli lämmintä ja seura mukavaa. Taidan ottaa uusiksi, tällä kertaa ilman seuraa :ohyeah:

Täällä on aivan perkeleellisen kuuma. Imuroin auton ja meinaan kuolla kuumuuteen. Viinakauppakin oli menny tässä käpykylässä kii jo kai kuudelta :shock: . Joutuu juomaan faijan viinat?
Ei ne niin pitkään Suomen kulttuurin keskuksessakaan ole? ;)

Davelle tiedoksi mulla on kaksi pallogrilliä, vanhempi luciferos ja pienenpi lantman, jos molemmat niin voidaan Manalan kanssa rillata kilpaa ja vetää kossu puoliksi ennen aloitusta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^onpa auki klo 20. Ainakin ne kaksi, jotka on mun kotia lähimpänä ja joissa tulee siis käytyä.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Tirina

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Minäkin hain mansikoita. Cittari mainosti 19.90, mutta olivatpa huonoja, homeisia, varmasti viikonlopusta jääneitä. Mummot ja papat niitä ostivat, huonolla näöllään. Teki mieli kassajonossakin huomauttaa asiasta ja pilata eräänkin papan päivä, mutta sitten ajattelin, että oon ollu aina ensimmäisenä reklamoimassa ja nyt en enää viitsi käyttäytyä huonosti enkä ala pelastaa ihmisiä, jotka ei ehkä sitä halua. Ja jos ostavat huonoa (voi olla hyvääkin) niin tuskin vuoden päästä enää sinne menvät ja se on ihan oikein kaupalle.
Maksoin 3 euroa enemän, mutta sain hyviä.

Illalla olin asentamassa laminaattia sinne kämppään. Alku oli hankalaa, mutta sitten alkoi rullata.

Olin masentunutkin, juontui eilisestä, jatkuin aamupäivän, mutta tekemisen myötä se vähän hellitti. Ja nyt otin vielä oluen, loman ja sen onnistuneen rempan alun kunniaksi.
Huomen aamulla on tiedossa kiva retki jännään paikkaan, jossa en ikinä ennen ole käynnyt.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miten toi Mette Mannonen on edelleen telkassa kun olis survottu metrinen halko hanuriin? Eikös se oo tehny noita hommia jo ikuisuuden?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mirkku kirjoitti:^onpa auki klo 20. Ainakin ne kaksi, jotka on mun kotia lähimpänä ja joissa tulee siis käytyä.
Ja vaan valkkaria sieltä haet, et koskaan mitään väkevämpää et?
Ennen vanhaan olisi sinun ollut kyseenalaista tietää Alkon aukioloajat noin tarkasti? ;)
Vesper kirjoitti:Miten toi Mette Mannonen on edelleen telkassa kun olis survottu metrinen halko hanuriin? Eikös se oo tehny noita hommia jo ikuisuuden?!
Ai niin, huono vitsi voi olla hyvä arvaus?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Monday Monday

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^En juo juurikaan kovin paljon, silloinkin tosiaan vaan sitä valkkaria tai shampanjaa. Mua lähimmät alkot on Tammisto ja Jumbo, jotka on auki lähes yhtä kauan kuin itse kauppakin (päättelykykyä?) :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin