Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Äänestyksen paikka?

Ei
0
Ei ääniä
Joo
1
50%
EOS
1
50%
 
Ääniä yhteensä: 2

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:Juuri "kotiuduttu" Varkaudesta. Kummallinen tuntikausien ruuhka siellä yksien liikennevalojen takia :roll:. Savolaisen "kohta" onkin kolme vuotta, ei niillä ole muuta tekemistä kuin jonottaa.

No, joka tapauksessa on tuo Varkaus taas hetkeksi aikaa nähty. Mutta kyllä oli mukavaa. Harmittaa, kun ei enemmän ollut aikaa lomailla siellä. Huomenna suoritan täsmäiskun Mikkeliin :cheer:
HÄÄÄ? Me "Tultiin" ristiin. Kai jollekin Varkaudessa annoit? Toivottavasti et kitinäläiselle. Meinaan tuo sama selittämätön koskaan ennen olematon ruuhka liikennevaloissa oli minun Tullessani, ja kun jono alkoi Vetämään, mitään ei näkynyt. Olitko sinäkin siellä? Nakuna?
Viimeksi muokannut Gat, 15.07.2011 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Gat kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Juuri "kotiuduttu" Varkaudesta. Kummallinen tuntikausien ruuhka siellä yksien liikennevalojen takia :roll:. Savolaisen "kohta" onkin kolme vuotta, ei niillä ole muuta tekemistä kuin jonottaa.

No, joka tapauksessa on tuo Varkaus taas hetkeksi aikaa nähty. Mutta kyllä oli mukavaa. Harmittaa, kun ei enemmän ollut aikaa lomailla siellä. Huomenna suoritan täsmäiskun Mikkeliin :cheer:
HÄÄÄ? Me "Tultiin" ristiin. Kai jollekin Varkaudessa annoit? Toivottavasti et kitinäläiselle. Meinaan tuo sama selittämätön koskaan ennen olematon ruuhka liikennevaloissa oli minun Tullessasai, ja kun jono alkoi Vetämään, mitään ei näkynyt. Olitko sinäkin siellä? Nakuna?
Kellekään mitään antanu. Olin mökillä "mummolassa". Kävin myös Taipaleen takana serkkuja tapaamassa. Jokunen rinki keskustassa, sopivasti oli lämmintä, niin katto auki ajeltiin. Ja sitten äkkiä pois, on se niin kuollut paikka. Eli mentiin kai juuri ristiin :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kuallut? Joo. Eihän täällä nykyään ole ihmisiä kaduillakaan, ennen kuin zombit yöllä baareissa. Tehtaita lopetetaan, kaikki lähtee, aavekaupunki. Edit: Kun Manaaja tänään vihjasi saaneensa Varkaudessa, epäilin pahinta eli sinua.. Elkää kertoko minulle tuota jos minullekin rakkaat annatte..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Hyi, olen ruskettunut, vaikka kuinka yritän suojata itseni! Tavallinen rasva suojaa palamiselta, muttei estä rusketusta. Pakko hommata sunBlockia.

Naamakin on täynnä pisamia, yrjötys.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaveri teki yllätyshyökkäyksen tarkastamaan pihatyöt ja vaati kuumaan saunaan pääsyä. Lähti just vaimonsa+lapsiensa luo jälkihikeä pukaten.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ostin keväällä Lorealin Studio Secretsiä. Se oli ihan ok silloin, mutta heti jos on vähänkin lämpimämpi ilma, se alkaa pisaroida iholla (ei vaadita edes hikoilua ja se alkaa pisaroida). Ei naama ikään kuin kostuu ja se on pakko pyyhkiä paperilla, ellei halua että naamassa on vesipalleroita!

Kuva

Mainittakoon tässä, että en käytä kuin mineraalipuuteria ja naamani ei todellakaan pisaroi sen kanssa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Piti toi kreitsun suora hajottaa. Ei mulla muuta. Pohdin miittijuttuja. Töitä ois.
Mut kyllä sekä sinua että kreitsua että montaa muuta misua täällä(kin) takuulla nyt kaduttaa, ettette antaneet minulle pillua, vaikka vihjailin, että olisi alakäyrää tarjolla. :evil:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Kyllähän sitä käyrää ties mihin suuntaan on ollu tarjolla ilman sinuakin! 8)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Gat kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Piti toi kreitsun suora hajottaa. Ei mulla muuta. Pohdin miittijuttuja. Töitä ois.
Mut kyllä sekä sinua että kreitsua että montaa muuta misua täällä(kin) takuulla nyt kaduttaa, ettette antaneet minulle pillua, vaikka vihjailin, että olisi alakäyrää tarjolla. :evil:
Sulle tuskin kukaan kuitenkaan kelpaisi, vaikka älasti levälleen eteen heitettäisi :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Piti toi kreitsun suora hajottaa. Ei mulla muuta. Pohdin miittijuttuja. Töitä ois.
Mut kyllä sekä sinua että kreitsua että montaa muuta misua täällä(kin) takuulla nyt kaduttaa, ettette antaneet minulle pillua, vaikka vihjailin, että olisi alakäyrää tarjolla. :evil:
Sulle tuskin kukaan kuitenkaan kelpaisi, vaikka älasti levälleen eteen heitettäisi :?
Jos noin, niin sehän olisi miehekäs kilpailu Kitinän kanssasisarten kesken, kuka murtaa vastarintani ja pääsee sukupuoliyhdyntään minun kanssani!!
Viimeksi muokannut Gat, 16.07.2011 0:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tirina

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Gat kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mut kyllä sekä sinua että kreitsua että montaa muuta misua täällä(kin) takuulla nyt kaduttaa, ettette antaneet minulle pillua, vaikka vihjailin, että olisi alakäyrää tarjolla. :evil:
Sulle tuskin kukaan kuitenkaan kelpaisi, vaikka älasti levälleen eteen heitettäisi :?
Jos noin, niin sehän olisi miehekäs kilpailu Kitionän kanssasisarten kesken, kuka murtaa vastarintani ja pääsee sukupuoliyhdyntään minun kanssani!!
Noin se pitää ajatella. Naks.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai, sirkkeliinjuosseiden ja hukkuneiden orpojen päivä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Typokin yllä minulla.
Voinhan tuotakin tyyliä kokeilla. Sinuun näköjään Tirina toimii. 8)
Vastaa Viestiin