Laulantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tirina

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Kärähtänyt Käämi kirjoitti:
Tirina kirjoitti: Voin hyvin jättää välistä.
Minä en.Koska rakastuin kaikkeen,riviesi väleihin,hampaasi helminauhoihin ja välillisesti olen syyllinen tähän flirttiin.
Luulet mua Neiti Lauantaiksi, voih kumpa tietäisit synkän menneisyyteni, se on niin vastustamaton, että haluaisit vain pelastaa minut uhraten koko loppuelämäsi vuokseni. Ehdotankin, että menään nyt nukkumaan ja katsotaan mihin aamuun heräämme huomenna.
Kärähtänyt Käämi

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Kärähtänyt Käämi »

Tirina kirjoitti:
Kärähtänyt Käämi kirjoitti:
Tirina kirjoitti: Voin hyvin jättää välistä.
Minä en.Koska rakastuin kaikkeen,riviesi väleihin,hampaasi helminauhoihin ja välillisesti olen syyllinen tähän flirttiin.
Luulet mua Neiti Lauantaiksi, voih kumpa tietäisit synkän menneisyyteni, se on niin vastustamaton, että haluaisit vain pelastaa minut uhraten koko loppuelämäsi vuokseni. Ehdotankin, että menään nyt nukkumaan ja katsotaan mihin aamuun heräämme huomenna.
Kuinka vain haluat,pikku prinsessani :wink:
Hyvää yötä sinulle myös,missä ikinä oletkin.

Oli bestiä heittää läppää :h:
RP

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Olen sanaton. Really. Pankaa hyvin!
Kärähtänyt Käämi

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Kärähtänyt Käämi »

RP kirjoitti:Pankaa hyvin!
Kai se on sit pantava maate :D
Alkaa jo torkuttaakin.
ninnithequeen

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:shock:

Söpöö.
AngryBird

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mitä helvettiä? Sekopäät kesälaitumella?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:shock: :nuts: :lollero:
eipä tässä ole tuon jälkeen enää mitään kommentoitavaa.
... Paitsi, että kohta isken salaman lailla Mikkeliin :twisted:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
AngryBird

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mirkku kirjoitti: ... Paitsi, että kohta isken salaman lailla Mikkeliin :twisted:
Säästä mun kummitädin kesämökki. Pls.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin aamulenkillä, raikasta oli. Hiekkateitä itärajan tuntumassa pistin menemään. Ei edes karhu rouskinut poskeensa. Nyt sitten joenraikkaana. Kannatti hikoilla, koska 5:45 herätykseen ei toimi kuin liikunta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näin viklon punajalkaisen, pesii, hyvii pesii..

Suurimmat onnistumiset ja epäonnistumiset tehään känässä..
Juo olutta tyttö juo!
Mikkelissä siis ei.... ravataan mutta hevoiset sen pistää liikkeelle!

Ai niin, ketään ei säästetä!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Superior on oikeesti seonnut vihdoin.


Mä sekoon kohta ellei poika nukahda ja mää pääse kans unimaan hetkeks. Toisaalta, olen vaihtanut vaipan 2 vrk aikana tasan kerran häneltä. Kyllä. Tyttö HALUAA vaihtaa pikkuveljen vaipan. Ja syöttää hänet. Olikohan ikävä pikkuveikkaa? :h:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

I hate most people... There are times when I look at people and I see nothing worth liking. I want to earn enough money that I can get away from everyone.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
küllküll

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

La-la lastenvahtina, päivä yks. Aika sirkusta on, sano. Kun kakarat ovat tajuttomia illalla, niin isi palkitsee itsensä sangrialla, mansikoilla ja hyvällä elokuvalla.

Uusi viihdekeskus aiheuttaa harmaita. Vaatii fortumin resetin kerran päivässä, että jaksaa toimia. Onkohan liian kuumassa, räkin lasiovea on pakko pitää kiinni, jotta koneet säästyvät uteliaiden pikku käsiparien säätötoimenpiteiltä...
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

La-la-la-kra-kra-krapula.

Kestin pidenpään kuin Dumiz, saavutus sinänsä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mikkelistä palattu. On se kuollut sekin kylä. Mutta mulla on ihqu suku. Hulluja ne on kaikki, mutta se vaan tekee ne yhä paremmaksi :h:

Ei jouduttu laulamaan kuin yksi virsi. Kappalainen kun päräytti ruokarukouksen, Kakaralta karkasi nauru. Ei ole tottunut verkkareissa kuljeskeleviin pappeihin :lollero:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En tiedä mitä on tapahtunut, mutta jotenkin viimeyönä havahduin siihen, että olen seissyt jossain hirvittävässä verilammikossa kengistä ja jaloista päätellen. Veri ei ole minusta tullutta ja nyt puhutaan määristä, jota ei ihan pelkästään snagarijonon nenänväännöstä tule. Pitääkö mun tarkistaa takakontti mahdollisten jätesäkkien varalta? Selailla kadonneet-ilmoituksia? Soittaa Alibiin? CSI?

Huh, Lahti on mesta paikka.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^ :shock:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Huh, Lahti on mesta paikka.
Noin tiedoksi sanottakoon että mesta on laina venäjänkielestä ja tarkoittaa juurikin paikkaa, joten miksi pitää toistaa? Mä vaan kysyn.. :roll:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kävin iltapäivällä morjestamassa vanhaa koulukaveria kun pyysi tuossa aiemmin tällä viikolla. Ei sillä ainakaan mennyt vahvasti. Toivottavsti hieman helpotti kun sai jutella. Taustalla oli kuulema soinut koko viikon biisi, joka tarttui soimaan mun päähän. Sen oloa tuo biisi oli kuulme helpottanut. Mun pitää saada vaan toi biisi nyt pois omasta päästäni, (ylä)päänuppiin helpotusta kun en tartte :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tirina

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Ilta on niin paljon viisaampi kuin aamu.

Minäkin tiesin, että paikka ja mesta on pelkkiä tasa-arvoisia synonyymejä.
Mutta kuka on Superior? Välillä nimi välähtelee salaman lailla.
Tsemppiä koulukaverille. Tiedän itsekin olotilan.
Kärtähtänyttä käämiä ei aamulla näkynyt vieressäni, oli jotain unta, josta Niba varoitteli.

Tänään. Pyöräilyä päässä ja myös fyysisesti. Remppaa. Alkaa näyttää jo tosi hyvältä.

Voisinkin ottaa uuden uran. Ostaa kulahtanu osake halpaan hintaan ja tehdä siitä rermontilla uusi lukaali, sisustus naps houkuttelevaksi ja myydä koko paketti uusavottomalle raharikkaalle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tirina kirjoitti:Voisinkin ottaa uuden uran. Ostaa kulahtanu osake halpaan hintaan ja tehdä siitä rermontilla uusi lukaali, sisustus naps houkuttelevaksi ja myydä koko paketti uusavottomalle raharikkaalle.
Ihan kiva idea. Oot vaan n. 10 vuotta myöhässä sen kanssa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Tirina

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Vesper kirjoitti:
Tirina kirjoitti:Voisinkin ottaa uuden uran. Ostaa kulahtanu osake halpaan hintaan ja tehdä siitä rermontilla uusi lukaali, sisustus naps houkuttelevaksi ja myydä koko paketti uusavottomalle raharikkaalle.
Ihan kiva idea. Oot vaan n. 10 vuotta myöhässä sen kanssa.

Ei koskaan ole liian myöhäistä!!!

Pikavoittoja ei tehdä pitkällä tähtäyksellä.
Kyllä osakkeen arvo nousee ihan silmissä kun pistää pinnat uusiksi ja kiiltämään. Kyllä sillä sokaisee, eikä kyseessä mitään huijausta.

Tosi, kuten sanoit, asuntokauppa on ainut varma mikä kannattaa pitemmällä tähtäyksellä.

Muttä tänään sattui olla myös uutinen YLEllä, että ihmiset hamuaa kakkoskaupunkiasuntoja, ei maaseutu enää vedä itikoineen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ai siis niinku, että ostais asuntoja halvalla ja sitten möis ne kalliilla ?!

Toihan kuulostaa a-i-v-a-n mielettömältä idealta! Miksi kukaan ei oo koskaan keksinyt tota aiemmin? Siis tossahan ei VOI hävitä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nergal kirjoitti:La-la-la-kra-kra-krapula.

Kestin pidenpään kuin Dumiz, saavutus sinänsä.
Sähän tipuit jo ennenkuin päästiin baariin :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Tirina

Re: Laulantai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

NuoriDaavid kirjoitti:Ai siis niinku, että ostais asuntoja halvalla ja sitten möis ne kalliilla ?!

Toihan kuulostaa a-i-v-a-n mielettömältä idealta! Miksi kukaan ei oo koskaan keksinyt tota aiemmin? Siis tossahan ei VOI hävitä!
Sulla on käynyt huonosti vai?
Vastaa Viestiin