Cunnuntai - Copa American hengessä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Luitte tietysti cunninlingus, te perverssit!
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei ees luettu! Mut kelpais.

Mut keskitytään ny lastenohjelmiin ja puuronkeittoon...
ninnithequeen

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kohtuullisen hassu juttu eilen. Joku ihan tuntematon nimeltään pyys mua kaveriksi Facebookissa. No hyväksyin et pääsen kuvista katsomaan kuka toi on. Samantein alkoi chatissä jutella et "No moi Ninni, joko sait muutettuu siihen viereiseen kämppään?" Ööö...joo...en kehdannut heti kysyä et kuka vittu sä oot. Siinä se ilosesti jutusteli vaik kuin kauan, kunnes tajusin kuka se on - meijän lähipizzerian pizzakuski! Helvetin komea (suomalainen) nuorimies, 10 v mua nuorempi.
Oli ihan pakko kysyä et miten sä löysit mut täältä facesta? "Noku muistin sun nimen."

:shock:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^ei mulle vaan tolleen koskaan käy :( . Vuosi sitten mua ahdisteli joku sekopää roskakuski. Se oli stalkannu mun puhelinnumeron auton rekkarin perusteella ja lähetteli tekstareita, jopa hieman pelottavia sellasia. Kertoi, että sillä on vaimoke, mut että eihän se mukamas haittaa. Oli myös piirelly sydämiä mun auton takaikkunaan aamuisin yms. Onneksi lopetti sen pelleilyn muutaman kuukauden jälkeen.

Mä olen päivistä aivan sekaisin. Tuntuu ihan maanantailta tms. Kakara lähti juuri mummin kanssa pelaamaan golfia tuohon läheiselle golf-kentälle. Jospa jälkikasvusta tulisi uusi Tiger Woods ja äitee saisi sitten makean elämän siinä siivellä :lol:

Mutta jee, mulla on vielä viikko lomaa. Muutaman päivän päästä sitä voisikin palata takaisin sivistyksen pariin. Tää maalaiselämä on niin nähty jo :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lieksasta gedauttiin huomenna, mutta ei suinkaan kotio, vaan Kuopioon, jossa on joku sirkussetti. Yö Kallaveden kupeessa ja sitten enää kolmesatanen himatsuikkaan. Onneksi vaimo ymmärtää, että vitosdivaripeliin täytyy saada keskittyä rauhassa omassa sängyssä sikeästi nukkuen ainakin yksi päivä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen vielä Varkaudessa. Eilen illalla havahduin oivallukseen, että jos kerran Manaaja kertomansa mukaan bunkkasi viime yön hotelli Oscarissa, niin sehän oli silloin about sata metriä tästä jossakin juottolassa tai yökerhossa. Harkitsin jo lähteäkö etsimään. Sitten kelasin että kokemukseni Varkauden kapakoista ovat olleet tympäiseviä, eikä niihin toisi lisäarvoa nähdä Manaaja skorettamassa siellä. Sori vaan kaveri. Niin ja ethän saanut, ethän? Pysyin kotona ja katselin telkusta Kleopatran kokonaan. Niin ja täytyypä sanoa, että Varkaus kuolee. Ainakin tämä Päiviönsaari on kuin neutronipommin jäljiltä. Päiväsaikaan kaduilla ei ole ketään.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:lol: Velipoika soitteli äsken Frankfurtista. On palaamassa kahden viikon reissultaan Venezuelasta. Oli kuulemma melkoisen "pelottava" paikka. Läheltä oli pitänyt, ettei ollut tullut ryöstetyksi. Jopa Margaritan "lomaparatiisi" on muuttunut rötöstelijöiden tyyssijaksi. Jospa seuraavan kerran miettii kahdesti, minne lomallaan suuntaa. Jotenkin tunnen vahingoniloa :twisted:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja huima »

^Eikös Sikamika ja elco ole menossa seikkailemaan tuonne?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Baarista tuli krapula ja tärinä, en muista tälläistä tilanneeni. Haluan jotakin hyvitystä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On pari asiaa, joita mä suorastaan inhoan: siivoaminen ja pakkaaminen. Ja tänään pitäis taipua molempiin. En halua!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:On pari asiaa, joita mä suorastaan inhoan: siivoaminen ja pakkaaminen. Ja tänään pitäis taipua molempiin. En halua!!1
Voi kun sulla on vaikeeta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niba kirjoitti:Voi kun sulla on vaikeeta..
Suhun verrattuna meillä kaikilla taitaa olla aika helppoa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Niba kirjoitti:Voi kun sulla on vaikeeta..
Suhun verrattuna meillä kaikilla taitaa olla aika helppoa.

Joo aika vaikeeta on nytkin, mietin koska käsken omaishoitajieni keittää minulle kaffit, aika vaikeaa on, mutta en siitä turhan takia edes vaikeaa tee..
En yleensäkään tee sellaisia asioita joita en halua tehdä, tehkööt ne joku muu.. Jos ei hotsita siivota, en siivoa ja jos ei tee mieli pakata niin jään kotiin, Niin yksinkertaista se on.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Bruce Willisika

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

huima kirjoitti:^Eikös Sikamika ja elco ole menossa seikkailemaan tuonne?
Taitaa jäädä väliin, ei kerkii.

Muuten täällä on menossa jokakesäinen merenrantaeläjän meininki: illalla on hurjat, satapäiset bileet mutta aamulla joka paikka on täynnä ruumiita. Eli taas illalla oli kämppä täynnä jotain itikkamaisia ötököitä, jotka pörräsivät työvaloni ympärillä ja notkuivat katossa. Aamulla niistä on muutama hengissä, loput lojuu tasaisilla pinnoilla raatoina. Niiden hyvä ja samalla huono puoli on se, etteivät tekisi pahaa kärpäsellekään, joten ei tarvitse alkaa iltaisin sotkemaan seiniä/kattoa, vaan surautan amusella kropat siististi imurilla svidduun kuleksimasta.

Salille.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

1000 täyteen.



Saanks mä jonkun palkinnon?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuivana kakkoseen SA:lta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Eikö ees liukkaria tarjota :shock:

Ei ois pitänyt alkaa kitisemään. Onneks 10 000:n on vielä matkaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Keräsin, siivosin ja pakastin juuri 5 litraa kanttarelleja. Nyt koomaa soffalla.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kröhöm...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pakkaamisessa olen vihdoinkin tajunnut sen suuren salaisuuden: luottokortti. Mukaan vain välttämätön ja loput ostetaan paikan päältä. Tuodaan sitten takaisin jos viitsi, yleensä roskikseen.

Siivoaminen on perseestä, en vain osaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siivottava se on TAAS täälläkin, eikä varmaan tarvii mainita pyykkiä. Pakkaamisesta en sano mitään (puistatus) koska juuri muutettiin...Paitti että puolet mun vaatteista on kadonnut johonkin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Pakkaamisessa olen vihdoinkin tajunnut sen suuren salaisuuden: luottokortti. Mukaan vain välttämätön ja loput ostetaan paikan päältä.
Tää nyt ei kuitenkaan ihan työmatkoilla toimi.

Ja Suvinen, saat enitaim tulla pakkaamaan mun laukut. Mä VIHAAN pakkaamista. Miten hitossa mä voin tietää sunnuntaina mitä haluan pukea päälleni esim. keskiviikkona? Tai millainen ilma on? Ja kun työreissuilla pitää kuitenkin olla kohtuullisen edustava, pitää matkaan varata aina vähintään viidet kengät ja kolme käsilaukkua. Eikä siinäkään vielä mitään, mutta sen kaman raahaaminen on raivostuttavaa.
Mutta pakko se on nyt aloittaa, muuten jää aamuun ja sitten on täysin väärät kamat laukussa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Seikkailin Tampereella viikonlopun. Hävitin seuraavat asiat; muistia parilta päivältä, valuuttaa sen edestä, aurinkolasit, auton ja kauluspaidan.

Nyt on ihan hillitön rapula.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä kai se ihme ole, että pakki on välillä sekaisin. Tuumailin tuossa keittiössä asioita ja huomasin jossain vaiheessa napostelevani eilisen safkan lihapullia kiposta, joka oli viettänyt vuorokauden pöydällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Eipä kai se ihme ole, että pakki on välillä sekaisin. Tuumailin tuossa keittiössä asioita ja huomasin jossain vaiheessa napostelevani eilisen safkan lihapullia kiposta, joka oli viettänyt vuorokauden pöydällä.
Hanki kissa. Jos kissat ei koske lihaan, se on mennyt huonoksi. (isi ja äiti opetti aikanaan)
Vastaa Viestiin