Maanantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Maanantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?

Mulla mielessä miten monin eri tavoin voisin vetää nukkumattia turpaan :evil:
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Polkupyöräilin töihin, kaipa tää tärinä joskus loppuu.
Ruokalan kalapuikko Pena
küllküll

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja küllküll »

"Rentouttava" """yöuni""" samassa vuoteessa kahden pellavapään kanssa. Just kun saadaan nuorimmaiselle tutti suuhun ja hetkeksi rauhoittumaan, esikoinen alkaa tunkea varpaita mun nenään tai jotain vastaavaa. Nuku siinä sitten :swirl:

Alotellaan sit duunipäivää konvertoimalla Black Sabbathin koko tuotanto flacista apple lossless-formaatiin (typerä omppufirma ei tue Podin natiivi-firmiksellä lainkaan flacceja). Kohta on musta iPodi vielä pari astetta mustempi ja ilman täyttää demonisten lepakonsiipien havina.
Viimeksi muokannut küllküll, 18.07.2011 8:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
CeDell Davis

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Töissä! Lomat lusittu. Huraa! On mulla viikko pankissa, mutta en vielä tiedä mitä sillä tehdä.
ninnithequeen

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

küllküll kirjoitti:"Rentouttava" """yöuni""" samassa vuoteessa kahden pellavapään kanssa. Just kun saadaan nuorimmaiselle tutti suuhun ja hetkeksi rauhoittumaan, esikoinen alkaa tunkea varpaita mun nenään tai jotain vastaavaa. Nuku siinä sitten :swirl:
Heh, hyvin me nukuttiin parikin kertaa mein parisängyssä, kaks aikuista, omat lapset ja naapurintyttö. (ja sit ihmeteltiin ku sänky on taas rikki)
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Laitoin Skodan pois myynnistä nettiautossa ja nyt jo kattelen 500-pemäriä kuola valuen 8) Joku ruoskahan sitä pitää ostaa, mutta kaippa mä alan polkupyöräilee duuniin tästä lähtien, ainakin kesän ajan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Dumiz, pyöräily on hyvä idea :)

Mua vaivaa tänään laiskuus, ja tulin autolla töihin... kauheaa tuhlaamista. No ei, syy on hyvä, töiden jälkeen pitää huristella.
AngryBird

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Stadiin tarttis ajella tänään.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

DitaVonShagwell kirjoitti:Dumiz, pyöräily on hyvä idea :)
Joo, nyt mulla ei ole edes kunnollista vaihtoehtoa tuolle työmatkaliikunnalle, niin vähän pakko :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Toinen lomaviikko alkakoon.

Suunnitelmissa hemmottelua itselle tänään. Huomenna sitten koiran pallien poistatusta elukaislääkärillä. Keskiviikkona voisi suunnata kohti stadia, mitäs mä täällä enää homehtumaan. Kakara jää isänsä kanssa mummolaan, joten mulla vielä seuraavakin viikko "lomaa" :ohyeah:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
küllküll

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja küllküll »

ninnithequeen kirjoitti:Heh, hyvin me nukuttiin parikin kertaa mein parisängyssä, kaks aikuista, omat lapset ja naapurintyttö.
Kivat teille.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Dumiz kirjoitti: Joo, nyt mulla ei ole edes kunnollista vaihtoehtoa tuolle työmatkaliikunnalle, niin vähän pakko :D
:) Mutta sehän on hyvä. Pyöräily on kivaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

DitaVonShagwell kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Joo, nyt mulla ei ole edes kunnollista vaihtoehtoa tuolle työmatkaliikunnalle, niin vähän pakko :D
:) Mutta sehän on hyvä. Pyöräily on kivaa.
Joo, on kyllä. En mä muuten olisi itseäni tämmöiseen tilanteeseen ajanut :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

küllküll kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Heh, hyvin me nukuttiin parikin kertaa mein parisängyssä, kaks aikuista, omat lapset ja naapurintyttö.
Kivat teille.
Täällä jätkä kävi viime yön aikana neljästi pissalla, jokaisen pissabreikin jälkeen tulee MUN viereen. Ei miehen, MUN. Heräsin aamulla siihen, kun tyyppi on 2 cm mun naamasta sängyn reunalla "äiti, herää. Äitiii, herää". Hyvä etten unenpöpperössä läimäissyt, näin sen verta karseaa unta :shock:

Tänään lounas kitymamman ja vauvojen kera, eli kylmää ruokaa tiedossa! Iltasella hieman omaa kivaa :]
The great club outshines the individual, always and forever.
CeDell Davis

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Älkää suinkaan olko huolissanne. Koko kesäloman ajan olen saanut nukkua juuri niin pitkään kuin silmä on pysynyt kiinni ja näin arjen taas koitettua on tota pötkälettä sangen vaikea saada ylös aamu kuuden herätykseen. Se vetää peiton takaisin korville ja huutaa kiukkuisena, että "mä haluan nukkua!". Siis kun kymmenen minuutin herättelyn jälkeen siihen saa ensimmäisen kontaktin.
küllküll

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja küllküll »

DitaVonShagwell kirjoitti:...
:h: Jo kolmas Futurama avatar :h:

Kuuntelen tässä puhelimeen puhumisen ohessa Mustaa Sapattia. Sanottiin Ozzysta tai bändin tuotannosta mitä tahansa, niin on Tony Iommi kyllä semmoinen riffi-hirviö, ettei ihan äkkiä toista samanlaista tule. Ukko silpoi kossipoikana toisen kätensä tehdastöissä menettäen sormenpäät toisesta kädestä. Soittaminen piti opetella kokonaan uudelleen sormiin istutettujen keinotekoisten sormenpäiden avulla - eli toisen käden sormista puuttuu tunto ja silti vetelee tämmöisiä murhariffejä kuin "Paranoid", "Supernaut", "Iron Man" ja "War Pigs".
RP

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo-o. Tämä herääminen oli ihan niin hankalaa ja kamalaa kuin aavistelinkin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja elco »

Lomat lusittu. 82 duuniaamua Venezuelaan. Vittu, vittu, vittu, vittu, vittu. Kolmen viikon loma on yhtä tyhjän kanssa. Mulla ei ole varaa näihin välivuosiin, missä pidän vain viisi viikkoa lomaa.

Loma päätettiin kolmen päivän ryyppäjäisiin Saimaalla. Nyt on sitten patteri mukamas täynnä.

Plussaa ovat kohtis bonarit kesäkuulta ja se, että saan laskuttaa vain osan ajastani tässä kuussa, joten suunnitelma näyttää torstaikallelta ja rantaperjantailta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
CeDell Davis

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Viikon vinkki: iTunes Festival, sieltä Foo Fighters ja Seasick Steve.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

küllküll kirjoitti:
DitaVonShagwell kirjoitti:...
:h: Jo kolmas Futurama avatar :h:
Joo .) Bongasin Hämeenlinnan Prismassa 1-3 tuotantokaudet, á n.10 € .. pakkohan ne oli ostaa pois...

:h: Futurama :h:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

DitaVonShagwell kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
DitaVonShagwell kirjoitti:...
:h: Jo kolmas Futurama avatar :h:
Joo .) Bongasin Hämeenlinnan Prismassa 1-3 tuotantokaudet, á n.10 € .. pakkohan ne oli ostaa pois...

:h: Futurama :h:
Itelläkin ollut hyvä putkin kun sivistänyt tyttöystävää kys. sarjan tiimoilta. Aloitettiin kiltisti pilotista, ettei mene mitään ohitse.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ykkönen on hyvä, kakkonen ja kolmonen erinomaisia, nelosessa oli jo pientä väsymystä, vitonen paskaa, kutonen 50-50 hyvää-paskaa.

Halvalla on boksi irronnut, jos tosiaan koko kausi yhden levyn hinnalla. Onnittelut :)

Haastankin kaikki päivittämään avattarensa Futurama-sarjan hahmoiksi tämän päivän ajaksi. Mukaan perustelu, miksi valitsit juuri tämän.

Planeetta Omicron Persei 8:n hirmuinen hallitsija Lrrrr kuvaa minua hyvin: tykkää puhua kovalla äänellä, on lyhytpinnainen ja kokee välillä riittämättömyyden tunteita kun maailmojen valloitus ei etene ihan puolison suuruudenhullujen suunnitelmien mukaan :P
Viimeksi muokannut küllküll, 18.07.2011 11:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DitaVonShagwell kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
DitaVonShagwell kirjoitti:...
:h: Jo kolmas Futurama avatar :h:
Joo .) Bongasin Hämeenlinnan Prismassa 1-3 tuotantokaudet, á n.10 € .. pakkohan ne oli ostaa pois...

:h: Futurama :h:
Ditto! :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Elppis kirjoitti:Ditto! :]
Tekisi mieli ostaa neloskausikin. Pitää varmaan lähteä pörräämään Prismaan joku päivä :)
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin