Maanantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Tunnen oloni siniseksi. Broidi harkitsee lahjoittavansa vinyylikokoelmansa minulle, se on tasoa "pissaan housuihini".
Yhden frendin veli lahjoitti Metallican levynsä pois kun Black-albumi julkaistiin. Bändi muuttui kuulemma kaupalliseksi roskaksi, jolloin vanhempiakaan levyjä ei enää passannut kuunnella.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
CeDell Davis

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

elco kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti: Siitä ei nyt Rock' 'n Roll jumalauta paljon paremmaksi muutu, kun Dave ja Lemmy huutaa yhteen ääneen Rockia!!
Puhutko nyt Nuoridaavidista vai kenestä?

Kun kerta Lemmyn rinnalla Hetfield kuullostaa hennolta ja pikkutyttömäiseltä niin en oikein usko, että nuoridaavidkaan siinä rinnalla kovin hyvin jaksaa.
Kannustan tsekkaamaan Foo Fightersin live settiä. "Kuulostaa" on turhan kapea-alainen lähtökohta, mutta siitä se lähtee silti.

Seattlen jutut Nirvanoinen ja muineen lähti Punkista ja siitä skenestä Foo Fightersissa on edelleen mukana Pat Smear Daven nimenomaisesta halusta.
RP

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti: Tunnen oloni siniseksi. Broidi harkitsee lahjoittavansa vinyylikokoelmansa minulle, se on tasoa "pissaan housuihini".
Yhden frendin veli lahjoitti Metallican levynsä pois kun Black-albumi julkaistiin. Bändi muuttui kuulemma kaupalliseksi roskaksi, jolloin vanhempiakaan levyjä ei enää passannut kuunnella.
Kova jätkä. Mä en kykenisi elämään ilman Master of Puppetsin ajoittaista luukuttamista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:Enää muutama päivä ja sitten Suomeen näkemään ihania ihmisiä! :h:
Läpsystä vaihto, mä lähden Lontooseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja elco »

CeDell Davis kirjoitti: Kannustan tsekkaamaan Foo Fightersin live settiä.
Kannustan tsekkaamaan Twisted Sisterin live settiä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
CeDell Davis

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

elco kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti: Kannustan tsekkaamaan Foo Fightersin live settiä.
Kannustan tsekkaamaan Twisted Sisterin live settiä.
Menikö tää nyt kisavarusteluksi? Pointti hukkui ja mä en enää jaksa. Ja onhan mulla kuitenkin isompi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja elco »

CeDell Davis kirjoitti:Ja onhan mulla kuitenkin isompi.
Mutsillas oli.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
CeDell Davis

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

elco kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Ja onhan mulla kuitenkin isompi.
Mutsillas oli.
Ei sillä ole Twisted Sister kokoelmaa.
küllküll

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RP kirjoitti:Mä en kykenisi elämään ilman Master of Puppetsin ajoittaista luukuttamista.
Samiz. "Tisbousable Hiirous" ja "Energiajuoma" erityisesti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

elco kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti: Kannustan tsekkaamaan Foo Fightersin live settiä.
Kannustan tsekkaamaan Twisted Sisterin live settiä.
Saunassa Twistedin setti oli kyllä parisen vuotta sitten aika kova, Dee Snider tietää miten yleisö pidetään hallinnassa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Gat »

küllküll kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nirvana oli paskaa, olis se narkki ampunut itsensä aikaisemmin. Koko grunge oli vesitetty runkkarijäljitelmä oikeasta asiasta, eli punkista.
Ei nyt sentään.
"Nevermindillä" oli yli puolet materiaalista parempaa kuin erinomaista. Iso kiitos levyn klassikkostatukselle syntyi samoista tekijöistä kuin vaikka Metallican "Metallica".
- oikeat biisit
- oikea ajoitus
- oikea tuottaja

Tuottaja Butch Wig osasi "Mitävälii":llä jalostaa hienosti Cobainin kitaranrämpyttelyistä hienoja rokkeja.

Grunge-liike syntyi ihan samasta syystä kuin punkkikin 1970-luvulla - kyllästymisestä pöhöttyneeseen stadion-rockiin ja halusta tehdä oma kapinansa itse - eikä ostaa sitä kaupasta. Oli grunge-movementissä tosin paljon hypeäkin mukana. Myös MTV:llä oli iso osuus, se nosti Pearl Jamia, Nirvanaa, STP:tä ja Soundgardenia vähintäänkin kiitettävästi esille.
No kun yksikään noista ei koskettanut mun simpukkaa. Sellaista runkkarien uikutusta. Itse olen uikuttava runkkari, joten ei tarvinnut kuunnella noita.

Tietty joku Sex Pistols oli aikoinaan vaatekauppiashomo Malcolm McLarenin mainoskikka, mutta olihan se tai muu punk sentään asialtaan, anteeksi "asialtaan" jotain ja sävellyksiltään erinomaista oikeastaan purkka- ja jytä- poppia :D

Noi Grunget taas ei ollut muuta kuin puolivillaista. Ei rokkia, ei Elcon hyvää tukka"heviä" ei saatanaheviä, ei kieli-poskessa powerpoppia, ei taidettakaan kuten.. no joo. Niitä vain ahisti.
küllküll

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Gat kirjoitti:Niitä vain ahisti.
Joka on mitä erinomaisin liikkeellepaneva voima luomiseen. Luuletko, että joku VG olisi maalannut yhtään taulua, jos ukkoa ei olis ahistanut?
En tällä kuitenkaan yritä esittää, että joku "Even Flow" olisi yhtä merkittävä teos kuin yksikään Vincentin sutimus.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Gat »

küllküll kirjoitti:Haastankin kaikki päivittämään avattarensa Futurama-sarjan hahmoiksi tämän päivän ajaksi. Mukaan perustelu, miksi valitsit juuri tämän.
Ai niitä on kaupan Prismassa? No pakko ostaa. En kuitenkaan tiedä omaa Futurama-hahmoani. Tedättekö te? Pitäydyn South Park -muunnelmassani. (Alunperin Tixin tekemä, itse modifioimani)

Josta tulikin mieleeni, että kun vanhempieni luona halusin nyt katsoa South Parkin, iäkkäät vanhempani eivät olleet kuulletkaan moisesta eivätkä ymmärtäneet kun näkivät. Koetin sanoa, että se on aikuisten sarja, jossa on viittauksia vanhaan.. joka ei ollutkaan niin vanhaa ja tärkeää, että he tietäisivät.. edes David Hasselhoffia :D Futuramasta nyt puhumattakaan. Silti eivät eläkkeellä muuta tee kuin telkkua katsovat, ihmeellisesti skipaten ja koskaan kuulemattakaan mitä minunlaiseni vanhuskin pitää kovana juttuna jo viimeiset 40 vuotta - On se jännää elää näin sukupolvien välissä.
küllküll kirjoitti:
Gat kirjoitti:Niitä vain ahisti.
Joka on mitä erinomaisin liikkeellepaneva voima luomiseen. Luuletko, että joku VG olisi maalannut yhtään taulua, jos ukkoa ei olis ahistanut?
En tällä kuitenkaan yritä esittää, että joku "Even Flow" olisi yhtä merkittävä teos kuin yksikään Vincentin sutimus.
.
No silti ne sai Pussy Galore.
tai no, eihän mun idolini Kate Bushkaan muusta laula kuin ahistuksesta ja epävarmuudesta, mutta jotenkin se saa voimaa ja toivoa siihen.
küllküll

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Gat kirjoitti:En kuitenkaan tiedä omaa Futurama-hahmoani. Tiedättekö te?
Dr. John Zoidberg. Surullisen hahmon ritari, joka tosin viime jaksossa heittäytyi kerrassaan sankarilliseksi. Suuria vaikeuksia päästä kutemaan lajikumppanien kanssa.

Kuva
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Gat kirjoitti:
Mirkku kirjoitti: Huomenna sitten koiran pallien poistatusta elukaislääkärillä.
Muistan sinun kertoneen tuosta aiemminkin. Kivesten poistoon siis ei ole lääketieteellistä syytä, vaan koiran käytös?
No nartusta tämä kaikki alkoikin. Koiruli on jo 7 vuotias. Pari vuotta sitten pääsi kunnolla nuuhkaisemaan juoksuista narttua ja alkoi kuseskelemaan nurkkiin. Aina on ollut hieman ärtsy toisia koiria kohtaan, mutta pari kuukautta sitten pinkoi yli metrisen aidan yli ja puri naapurin russelia silmäluomeen. Jospa tämä keino poistaisi turhan uhittelun. Vanhemman koiran kanssa samaa ongelmaa ei ole, joten se pitäköön killuttimensa :D
Gat kirjoitti:Taidan lakata haluamasta sinua. Pidä pillus tai leikkaa se pois.
:hep:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Musiikkikysymykset ovat toisarvoisia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Mirkku kirjoitti: Huomenna sitten koiran pallien poistatusta elukaislääkärillä.
Muistan sinun kertoneen tuosta aiemminkin. Kivesten poistoon siis ei ole lääketieteellistä syytä, vaan koiran käytös?
No nartusta tämä kaikki alkoikin. Koiruli on jo 7 vuotias. Pari vuotta sitten pääsi kunnolla nuuhkaisemaan juoksuista narttua ja alkoi kuseskelemaan nurkkiin. Aina on ollut hieman ärtsy toisia koiria kohtaan, mutta pari kuukautta sitten pinkoi yli metrisen aidan yli ja puri naapurin russelia silmäluomeen. Jospa tämä keino poistaisi turhan uhittelun. Vanhemman koiran kanssa samaa ongelmaa ei ole, joten se pitäköön killuttimensa :D
Gat kirjoitti:Taidan lakata haluamasta sinua. Pidä pillus tai leikkaa se pois.
:hep:
Tota noin.. jospa reilusti vaan löisit tai muuten hellästi kurmuuttaisit koiraskoiraasi, että oppii olemaan kusematta sisälle. Niska pershe kiinni ja heitää ulos. Ja tapakoulutusta muutenkin. Paljon humaanimpaa kuin viedä miehen sielu, siis munat!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: eihän mun idolini Kate Bushkaan...
Vieläkö höyläisit häntä? Eukolla on ikää jo 53... 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti: eihän mun idolini Kate Bushkaan...
Vieläkö höyläisit häntä? Eukolla on ikää jo 53... 8)
Ja lisäksi se on synnyttänyt!!
Viimeksi muokannut Gat, 18.07.2011 17:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti: eihän mun idolini Kate Bushkaan...
Vieläkö höyläisit häntä? Eukolla on ikää jo 53... 8)
Ja lisäksi se on synnyttänyt!!
Et vastannut kysymykseen. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Enhän ole koskaan ajatellut Jumalatarta seksiobjektina, en en.
Eihän siitä ole nakukuviakaan kuin yksi aidoksi epäilemäni ihan teininä..

Mutta kysymykseesi, olisihan se vieläkin kosminen nirvana... tavata ja insertoida itse pyhyyteen.,. iästä viis
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »



Hyvä uudelleenlämmitys? ;)
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti: eihän mun idolini Kate Bushkaan...
Vieläkö höyläisit häntä? Eukolla on ikää jo 53... 8)
Ja lisäksi se on synnyttänyt!!
Sou?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Oon kuullu sellasia huhuja, että naisen pillu levii ainaskin kilsan synnytyksen jälkeen ja lantionpohjalihakset surkastuu ja alkaa esiintyä housuun pissaamista!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:^Oon kuullu sellasia huhuja, että naisen pillu levii ainaskin kilsan synnytyksen jälkeen ja lantionpohjalihakset surkastuu ja alkaa esiintyä housuun pissaamista!
No, onneksi sulla on tarjolla vielä sitä tiukkaa tavaraa? ;)

Luulen kyllä että jos äiti ei eläydy liikaa äitinä olemiseen niin kyllä ne lantionpohjan lihakset saa kuntoon anytime, lisäksi semmoista kuuluu että synnyttäneen äidin ulkosynnyttimet siis häpärit käyttäytyy toisella tavoin kuin neitseen noin lapsensaamisen osalta olevan?eivät väistä vaan turpoavat kummasti..
Lääkäri vahvistaa tai lääkäri vahvistaa ja JUO, useista lääkäreistähän tulee juoppoja vaikka haitat tietävätkin..

Minä juon ja perustan gynekologisen liikkeen koska vaan.. :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin