Kjeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Järkyttävää. Kello on jo puoli kahdeksan eikä viikonpäiväketjua ole avattu. Mikä teitä vaivaa?

Sumun keskellä ajeltu töihin. On se jännä fiilis kun ei nää eteenpäin (tai taakse sen puoleen) paljon paskaakaan.

Meidän toimiston neuvottelupöytä (kahvipöytä) puskee ilmeisesti sponttaanisti suklaata. Sinne on ilmestynyt uusi suklaakeksi-pussi viime yön aikana.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka saikkulainen!
Täytyy tästä nyt yrittää parantua, ei vaan vaikuta kovin hyvältä ku nyt pakkikin meni sekaisin.
Ruokalan kalapuikko Pena
ninnithequeen

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ulkoilupäivä. Piiiitkä sellainen. Ei kai ne oo luvannu helteitä taas, en uskalla kattoo...

Tyttö ja naapurintyttö toi eilen metsästä mustikoita ja metsämansikoita :h:
küllküll

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Tää etäpäivä taitaakin mennä lähiverkon mediasiirtoa konffaillessa, mikäli työpuhelin soi yhtä vähän kuin eilen.

Läppärin XMBC-softa näkee kyllä mediapalvelimen, muttei sen sisältöjä. Ja kun telkkareita ei ole kuin yksi niin jostainhan mun on "Futuramani" katsottava kun hallitsija väijyy "True Bloodia" divaanilla telsusta.

Tosi turhauttavaa tunkkaamista, kun ei osaa. UPNP, NFS ja Samba vaan vilisee silmissä, kun yrittää parittaa näitä kahta. Olo on kuin intialaisella avioliitonjärjestäjällä, jolta on tilattu norsun ja päästäisen rakkausavioliitto.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Dumiz kirjoitti:Eka saikkulainen!
Täytyy tästä nyt yrittää parantua, ei vaan vaikuta kovin hyvältä ku nyt pakkikin meni sekaisin.
paranemisia

tpk! Tänään on onneksi vain puolikas työpäivä :) Sitten koko iltapäivä ja ilta on vain romantisointia.. jipi :h:



onhan sentään keskiviikko :)
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
AngryBird

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Espoo Tour today:
Bauhaus. Plantagen. K-Rauta. Ikea.

*puuh*
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Toihan kuulostaa täydelliseltä :)

Mä vetelin aamupalaks vähän kahvia, vahvaa buranaa ja panacodia. Kivasti pää sekasin heti aamusta. Tänään kyllä soitan lääkäriin ja pyydän sen pirun lähetteen magneettikuvaukseen. Selviääpähän mikä selässä tökkii tai sit ei. Jos mä oisin mulkku niin mä tiiän et saisin heittämällä viikon saikkua tästä hyvästä. Miks mulla on sit jo yhen päivän takia perkeleenmoinen morkkis vaik tiiän et en tosiaan ois perjantaina kyenny olee töissä. Stana. Kele.

Tänään pitäs käydä raahaamassa puinen pöytä ja tuoli kellarista ulos kuvattavaks ni saisin pistettyä ne myyntiin. Turha niitä tuolla kellarissa on hautoa.. Niin ja muutama penni ylimäärästä ei ois myöskään pahitteks :)
AngryBird

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^ Se oliskin jos käytettävissä oleva aika ei olis niin rajallinen. Nyt menee läpijuoksuksi :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AngryBird kirjoitti:Espoo Tour today:
Bauhaus. Plantagen. K-Rauta. Ikea.
Tuommoinen täytyisi joku päivä suorittaa. IKEAn voisi jättää väliin muuten turhana, mutta siellä on paljon nättejä misuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Bluntly kirjoitti:IKEAn voisi jättää väliin muuten turhana, mutta siellä on paljon nättejä misuja.
Tää. Lihapullat on myös hyviä ja "herkkupuodista" saa hyvää puolukkamenua.
ninnithequeen

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Ne Ikean lihapullat ON taivaallisia.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja more »

^ :laatta:

Nimim. 20 maanantaina vetäny eikä ne kyllä paljoa jostain Saarioisten massapullasta eronnut. Ihankuin ne ois ollut joskus parempia.

Misuja siellä kyllä on.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei kai IKEAn pullissa muuta erikoista, kuin että hinta on edullinen myös lämmitettynä ja ranskalaisten kera lautasella tarjoiltuna.

Se puolukkamehu on kyllä hyvää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
AngryBird

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

küllküll kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:IKEAn voisi jättää väliin muuten turhana, mutta siellä on paljon nättejä misuja.
Tää. Lihapullat on myös hyviä ja "herkkupuodista" saa hyvää puolukkamenua.
Lihapullia mä nimenomaan oon menossa hakemaan viikonlopun bileitä varten :D
Ei jaksa alkaa vääntää itse 26 hengelle...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ne "lihapullat" on perseestä! Kuivia palloja ja KANELIA.

Sellon Cittarin pakastealtaassa on edelleen niitä isoja lihapullapaketteja oikeasta lihasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Meidän bileisiin tulojoilla ei ole niin kultivoitunutta makuaistia. Ja korjaan. Henkilömäärä on 36 eikä 26. Osui väärään näppäimeen. 20/36 on alle 10-vuotiaita...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kannattaisi opettaa pienestä pitäen oikeaan lihaan. Ja ne oli 7 || 9kg paketteja eli luulisi riittävän alkuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

AngryBird kirjoitti:^ Se oliskin jos käytettävissä oleva aika ei olis niin rajallinen. Nyt menee läpijuoksuksi :D
Aah, sit ymmärrän ton puhaltelun :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hasta Manjana!

täällä idässä alkaa kuumottaa eilen nousi jo vajaaseen 25 tänään sitten kärvistellään +27 ehkä, perjantaiksi luvattu n. +30, onneksi piipahdan Hesaan nauttimaan rantatuulesta +27 luvattu pe.... :cheer:
(Lappeen ranta on vielä 90cm idemmässä)
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon vetäny ikean lihapullat jokunen vuosi taaksepäin, eikä ne mun mielestä sillon(kaan?) eineslihapullista eronneet.

Suomenojalleko AB meinasit?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joo, Ikean lihapullat ovat samaa paskaa kuin einespullat eli luokkaa nälän siirtäminen halvalla. Vedin Ikean kala-annoksen parisen viikkoa sitten, enkä muista syöneeni hetkeen yhtä kamalaa paskaa - siinä oli kaikki pielessä ja vähän ylikin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
küllküll

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Tuo "maku" selittynee sitten sillä endorfiini-aallolla että "vi**u, vihdoinkin saa istua eikä tarvitse katsella enää yhtäkään pahvihuonekalua" :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viimeksi kun vedin 20 bullaa, niin oli jo niin kova nälkä eli luokkaa kaikki kelpaa, jotta varmasti pullatkin maistuivat suhteellisesti paremmilta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Meillä on aikamoinen autopaikka pula täällä taloyhtiössä, eikä lisäpaikkoja taida olla tulossa, koska kaavoituslupa. Autoja pitkin pihapolkuja. Tyhmintä oli kun kuulin että ainakin yksi katospaikka on rakennusfirman toimesta myyty täysin ulkopuoliselle henkilölle, joka lie asuu jossain hevontuutissa, mutta pitää sitä "rojuvarastona". Muutenkin, paikkoja on myyty sikin sokin, mikä mielestäni on typerintä ever.
ninnithequeen

Re: Kjeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Meil on iso autohalli, ja silti tienvarsi täys autoja AINA.
Vastaa Viestiin