Perskalettos!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei perjantaiketjua vielä, häh?

Mikä nussukoita vaivaa?
CeDell Davis

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Varustaudun sotaan! Eikun pakkasin kamat valmiiksi jotta pääsen duunista päiväkodin kautta taittaen suoraan saaristoon :) Vain aurinkovoiteet puuttuu.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja elco »

Tuli kiskaistua vuotuinen isokalletorstai eilen. Melko ällistyttävää, että työkuntoa löytyy, vaikka aika seipäässä hoipuin kotiin joskus kolmen jälkeen.

Alakerran apinabaarissa päivystäessä huomio kiinnittyi paikalla suhanneeseen Patzin klooniin. Oliko se sitten patzmaisuus joka innosti vai vara-patzia käsittämättömällä peräänantamattomuudella pokailleen betakekkulin ärsyttävyys vai mikä mutta päästin animal magnetismia vähän irti vara-patzin suuntaan normiperusjäyhyyden sijaan, ja siitäkös vara-patz tykkäsi!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Zäck! Ihanaa kun nyt voi nyt vihdoinkin alkaa suunnitella häitä, ilman että on epätoivoinen tms.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tällaista näin, käynpä pikavisiitillä siellä itiksessä, väittävät että lyhyet aukiolot karkottaneet asiakkaat, mutta kyllä se enemmän johtuu kahvia hörppivästä mustasta massasta ja nyt uutuutena venäjänkieliset mainoskertomukset.. Ruotsinkielisiä voi sitten tavata Stockan kaffiossa, siellä usein hörppään tublaexpresson ostosten kunniaksi, mutta jos Haloisella käyn sitten en, yhet ohuet shortsit ostanen ja pitkät vaaleat kesähousut, vaikka oon huono mitään ostamaan ja kiertämään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Viimeinen työpäivä ennen lomaa. Pitkää päivää pukkaa, että saa työt siihen malliin, että voi lähteä 5 viikoksi lomalle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Alakerran apinabaarissa päivystäessä huomio kiinnittyi paikalla suhanneeseen Patzin klooniin. Oliko se sitten patzmaisuus joka innosti vai vara-patzia käsittämättömällä peräänantamattomuudella pokailleen betakekkulin ärsyttävyys vai mikä mutta päästin animal magnetismia vähän irti vara-patzin suuntaan normiperusjäyhyyden sijaan, ja siitäkös vara-patz tykkäsi!
Joo kuule harjoittele vaan sillä kopiolla, niin pärjäät sitten aidonkin kanssa!

Vapaapäivä Lontossa, taidan iskeä Westfieldiin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:.....animal magnetismia vähän irti vara-patzin suuntaan normiperusjäyhyyden sijaan....
Okei, nyt olen mustis. Oh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt syömään kitinämamman keitoksia :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DitaVonShagwell kirjoitti:Zäck! Ihanaa kun nyt voi nyt vihdoinkin alkaa suunnitella häitä, ilman että on epätoivoinen tms.
:h:

Ei-niin-paska-päivä, vielä. Perkeleen kuumuus kun ei voi mennä miten lystää. Itseäni ei kuumuus haittaa, mutku toi pienin.. Olispa ajokortti, lähtisin mökille tai vaikkapa Länsi-uudellemaalle vierailemaan niin sais isompi laps vähän viilettää batman-viittansa kans muualla kuin taloyhtiön takapihalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lomaa ollut ja on koko kuukausi. Maistuu. Nyt kun pakolliset perhikset sun muut velvollisuudet on altahoidettu, voisin poiketa salilla, pyörälenkillä ja Ilveksen kakkosdivarimatsissa. Jos emäntä vain sallii... :roll:
Vittu, huomenna on häät, iiik! Uus puku pakko ostaa, ei valkoista, toivottavasti kellään ei ole samanlaista. ...Tosiasiassa mulla on tasan kaksi pukua, joista toinen on musta eli hautajaispuku. Ja uutta en osta, koska käyttöaste on sukujuhlat.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 22.07.2011 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hiki valuu ihan täysiä, voi äly...kohta kaupoille hikoilemaan vielä lisää.

UK hakee tytön tänään viikonlopuks pois, nyyh :(
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Illalla talo vieraita (vanhemmat+kummitytsä) täyteen.
La illalla saa vieraat jäädä keskenään, koska stadin yö.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
CeDell Davis

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Pulkannaru kirjoitti:La illalla saa vieraat jäädä keskenään, koska stadin yö.
Meetkö paneen?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ja tänään olisi sitten tyttöjen ilta. Mistähän sitä itsensä aamulla löytää? Jos menee niinkuin yleensä, niin kotoa ja yksin :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Minäkö??! En ikinä!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
CeDell Davis

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mirkku kirjoitti:Ja tänään olisi sitten tyttöjen ilta. Mistähän sitä itsensä aamulla löytää? Jos menee niinkuin yleensä, niin kotoa ja yksin :roll:
Sun ja Pulkkiksen tulis tulla yhteen. Päästäisitte meidät näiltä vinkumisilta. Gattacaa ei pelasta enää mikään ja Niba/HB/SA on norattu.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja elco »

CeDell Davis kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:La illalla saa vieraat jäädä keskenään, koska stadin yö.
Meetkö paneen?
Se hurmaa tytöt klapitarinoillaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eikös niille tarjota kunnon parrua ?! Eikä mitään klapia, pyh !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
CeDell Davis

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mua alkoi ahdistamaan, että me hengataan täällä kolmistaan - minä, elco ja pulkkis. Liian homoa. Alkosta Jallua ja saareen. Hurlumhei!
RP

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja RP »

Mirkku kirjoitti:Ja tänään olisi sitten tyttöjen ilta. Mistähän sitä itsensä aamulla löytää? Jos menee niinkuin yleensä, niin kotoa ja yksin :roll:
No kun sä et muistaakseni kaivannut suurta rakkautta kun on toi kipeä ero takana niin sähän tietenkin toimit simppelisti ja lopputulos on normaalista poikkeava.

Sä kävelet sinne klubbendeeriin ja katsastat silleen itsevarman hotisti illan tarjonnan ja löydät sen paikan hoteimman ja pantavimman tapauksen. Jos sillä sattuu olemaan herutuksia jo päällä niin sun tapauksessa siirtyisin kakkosvaihtoehtoon. Päällä olevaan herutukseen sekaantuminen, ja voittaminen vaatii kokeneemman hustlerin. Mun moraalisäännöt sanoo että herutukseen voi sekaantua, mutta varattuun ei. Kaikki muu on vapaata riistaa.

No sitten sä laitat Barry Whiten soimaan pääs sisään ja teet seksyt moovsit sinne kohteelle ja kysyt et mitäs jos se ois sun private seksilelu tämän yön. En ole tavannut miestä joka sanois nou kan duu.

Sitten lähette paneen, kuten Gattiksen tarinan Rane. Jos on huono pano, niin voit ainakin todeta että huonosti toimiva laatuliha. Parempi onni ens kerralla.

Mikään ei ole helpompaa kuin seuran pokaaminen, sen kun muistaa niin no prob.

Tai sitten voit jutustella niitä sun näitä ja katsoa heruuko vai ei.
RP

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:Mua alkoi ahdistamaan, että me hengataan täällä kolmistaan - minä, elco ja pulkkis. Liian homoa. Alkosta Jallua ja saareen. Hurlumhei!
Anteeksi nyt vaan, olenhan minäkin täällä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pitäs jaksaa riehua kolme päivää. Jepujee. Kaippa sitä kohta Lahden Suville.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Mua alkoi ahdistamaan, että me hengataan täällä kolmistaan - minä, elco ja pulkkis. Liian homoa. Alkosta Jallua ja saareen. Hurlumhei!
Anteeksi nyt vaan, olenhan minäkin täällä.
Ja mä :yo:

Saas nähä, miten "herutukset" menee. Raporttia (ehkä) huomenna. todennäköisesti se kuitenkin on: "sairaan hauskaa, yksin kotiin" :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Mua alkoi ahdistamaan, että me hengataan täällä kolmistaan - minä, elco ja pulkkis. Liian homoa. Alkosta Jallua ja saareen. Hurlumhei!
Anteeksi nyt vaan, olenhan minäkin täällä.
No sun läsnäolo ei kyllä noiden poikien homoutta muuksi paranna.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin