Onko nyt työ Maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Hei virkavalta, saako sen kortin viedä omatoimisesti? Apua!!?
Emmää vaan tiedä. Soita kotipaikkasi Miekkaan.
No en mä vielä, odottelen sitä kolmatta tonne postilaatikkoon...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Hei virkavalta, saako sen kortin viedä omatoimisesti? Apua!!?
Emmää vaan tiedä. Soita kotipaikkasi Miekkaan.
No en mä vielä, odottelen sitä kolmatta tonne postilaatikkoon...
Ei ne vielä noinkaan maireaa mummua pyytäneet haistatteluun?
Joskus sellainen kutsu voi seurata, sillä voi kuitata sakot kuulema tai olen sellaisen paperin nähnyt, ei oo kuulunut minulle mitään siitä "kilvanajosta" ryssän kanssa, tietysti jatkuva piittaamattomuus liikenteessä kantaa hedelmää..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Hei virkavalta, saako sen kortin viedä omatoimisesti? Apua!!?
Emmää vaan tiedä. Soita kotipaikkasi Miekkaan.
No en mä vielä, odottelen sitä kolmatta tonne postilaatikkoon...
Miksei sitä vakioylinopeudensäädintä voi käyttää välttääkseen moiset?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaahan se kesäloma näinkin.

Tipahdin kännipäissä veneestä, mutta valitettavasti en onnistunut loukkaamaan itseäni pahemmin mitä nyt nahkaa puuttuu siltä täältä ja olkapäät tahtoo osoittaa sinne tänne.

Jos tänään yrittäisi palailla Kehä I:n sisäpuolelle jos vain löytäisi opeliksin renkaat jostain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bluntly kirjoitti:Tipahdin kännipäissä veneestä, mutta valitettavasti en onnistunut loukkaamaan itseäni pahemmin mitä nyt nahkaa puuttuu siltä täältä ja olkapäät tahtoo osoittaa sinne tänne.
Ei salee ollut vetskari auki!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Miksei sitä vakioylinopeudensäädintä voi käyttää välttääkseen moiset?
Koska joskus on kiire. Ja koska kaupunkiajossa se on melko vaikeaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Miksei sitä vakioylinopeudensäädintä voi käyttää välttääkseen moiset?
Koska joskus on kiire. Ja koska kaupunkiajossa se on melko vaikeaa.
Ne kameratolpathan ilmoitetaan etukäteen liikennemerkeillä. Eli miksi ihmeessä ajat silloin ylinopeutta? Vaikka mä ajan lähes aina hiukan vajaa 20 km/h ylinopeutta, niin kamera-alueella ajan korkeintaan 5 km/h. Puhun todellisesta nopeudesta, en nopeusmittarin näyttämästä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Töissä yhden kesäloma- ja yhden sairauslomaviikon jälkeen. Oltiin toissaviikonloppuna mökillä ja tuli uitua aika paljon, kun oli kuuma. Korvaan meni vettä ja sain elämäni kammottavimman korvatulehduksen. Järkyttävä tuska ja korva oli täysin kuuro. Vieläkin lukossa ja vähän kipeä ja nyt sieltä valuu lähes mustaa mönjää :shock:

Jouduin poistamaan korutkin, kun ulkokorvakin oli tulehtunut. Päätin sitten poistaa venytyskorutkin molemmista korvista ja hetken mielijohteesta kaikki muutkin lävistykset. Olenko kasvamassa aikuiseksi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Ne kameratolpathan ilmoitetaan etukäteen liikennemerkeillä. Eli miksi ihmeessä ajat silloin ylinopeutta? Vaikka mä ajan lähes aina hiukan vajaa 20 km/h ylinopeutta, niin kamera-alueella ajan korkeintaan 5 km/h. Puhun todellisesta nopeudesta, en nopeusmittarin näyttämästä.
Tänään tullut sakko tuli kyllä kamera-autosta Koskelantiellä, 40 alueella 49. On se hyvä kuitenkin että sulle ei olisi tullut sakkoa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä voi 66-vuotias olla wanhan näköinen :shock:

Kuva
Jännää. Mun faija on 3 v nuorempi ku tuo ja näyttää korkeintaan viiskymppiseltä.
küllküll

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Mikä syöpä sillä on?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Tänään tullut sakko tuli kyllä kamera-autosta Koskelantiellä, 40 alueella 49.
Mun mielestä on vaaraksi muulle liikenteelle, jos itsellenkin, jos ei näe/huomaa kamera-autoa riittävän kaukaa :kele:
Olen meinaan välttänyt monet kamera-autosta tulleet sakot pitämällä (muutkin kuin perä)silmäni auki.
Että - toivottavasti jatkossa käyt vähemmän kiireisenä ja stressaantuneena rattiin. Kiitos ja pus !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tänään tullut sakko tuli kyllä kamera-autosta Koskelantiellä, 40 alueella 49.
Mun mielestä on vaaraksi muulle liikenteelle, jos itsellenkin, jos ei näe/huomaa kamera-autoa riittävän kaukaa :kele:
Olen meinaan välttänyt monet kamera-autosta tulleet sakot pitämällä (muutkin kuin perä)silmäni auki.
Että - toivottavasti jatkossa käyt vähemmän kiireisenä ja stressaantuneena rattiin. Kiitos ja pus !
Ei ollut ihan tyypillinen pakettiauto, my bad.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:Ei ollut ihan tyypillinen pakettiauto, my bad.
Olix vihree Kangoo tjms?
Oon nähnyt sen jonkusen kerran Kehä 1:llä Malmin liittymän sillan alla.

edit: siitä kohtaa oon saanut ainoan autokamerasakkoni.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ei ollut ihan tyypillinen pakettiauto, my bad.
Olix vihree Kangoo tjms?
Joku sellanen ruma just.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^ ja ^^
Mä oonkin neuroottinen aivan kaikille poliisiautoksi sopiville autoille, jotka on tievarressa tai liimautuu imuun. Ja usein aavistus on tullut jo edellisellä suoralla, joilla samaa matkaa ajaneet kaverit ovat sitten kartuttaneet valtiomme kassaa.
Edellinen ja ainoa sakko on vuodelta 2000, jolloin ylinopeutta oli 9km/h tai polllliiissin mukaan 14km/h. En lähtenyt käräjille väittelemään asiasta, vaan puhuin kauniisti sedille autossa ja maksoin 600fim sakon poispoikkeensa. Kannatti jutella mukavia, koskapa päiväsakkolappu revittiin ja sain rikesakon tilalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja saira »

Enää kahdet kynnet tänään. Jee! Tosin tänään ollut mukava työpäivä, mukavia uusia ihmisiä tavannut. Ja kun on tajunnut ottaa hieman taukoa ihmisten väliin niin silmät saa levätä, huomattavasti mukavampaa kun tehdä kahdeksat kynnet putkeen vain pienellä kahvitauolla.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:^ ja ^^
Mä oonkin neuroottinen aivan kaikille poliisiautoksi sopiville autoille, jotka on tievarressa tai liimautuu imuun. Ja usein aavistus on tullut jo edellisellä suoralla, joilla samaa matkaa ajaneet kaverit ovat sitten kartuttaneet valtiomme kassaa.
Edellinen ja ainoa sakko on vuodelta 2000, jolloin ylinopeutta oli 9km/h tai polllliiissin mukaan 14km/h. En lähtenyt käräjille väittelemään asiasta, vaan puhuin kauniisti sedille autossa ja maksoin 600fim sakon poispoikkeensa. Kannatti jutella mukavia, koskapa päiväsakkolappu revittiin ja sain rikesakon tilalle.
Miksi ne oli sulle päiväsakkoja alkuun kirjoittamassa? Nykyään rikesakolla menee vielä 20 km/h ylinopeus,ennen n. kymmenen vuotta sitten tullutta muutosta ad 15km/h meni rikesakolla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rahat pois etelän porhoilta? Vaihtoviikko etelän hiihtolomien alkaessa. Mä kiisin etelään päin, mutta epäonnekseni tutka-auto oli matkalla ylöspäin kohti kääntöpaikkaansa. Edellinen sai yli 4000mk sakot samanlaisella (väri/malli/boksi) kinnerillä, en muista mitä sanoi ajaneensa, mutta tupakkaa imi posket lommolla vielä kun tulin miekkataksista ulos.
Ai niin - 60km/h alue. Asutus ja tieliittymät loppui jo joku sata metriä aiemmin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kamppeet autoon ja maalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

küllküll kirjoitti:^ Mikä syöpä sillä on?
Ei faijalla syöpää ole. Äitini kuoli 53-vuotiaana keuhkosyöpään. Kiitos kysymästä.


Italianpataa perkele kuha tuo muru ny saakeli tulis jo kaupasta. Painu siskolleen ensin ja mee ootellaan täällä aineksia sipulit silputtuna. No joo. Pääasia että herra löys Espooseen vihdoin ja etten mä pysty kävelee :P
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:Rahat pois etelän porhoilta?
Ei riitä selitykseksi. Pelkkä ylinopeus ad 15 km/h meni siihen aikaan rikesakolla, nykyään ad 20 km/h. Jos päiväsakoille oltiin menossa, niin oli jotain muutakin. Tai sitten vaihtoehtoisesti, jos on tuloton, niin voidaan kirjoittaa päiväsakkoja rikesakon sijaan, jos sakon määrä tulee siinä tapauksessa pienemmäksi. Tai sitten muistat väärin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ajoin kovempaa? Voi olla et muistin tuon 1km/h väärään suuntaan tuosta 15km/h rajasta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Onko nyt työ Maanantai?

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsäaikaa, perheaikaa, parisuhdeaikaa, yksinaikaa. Siitä päivä tehty.
Vastaa Viestiin