KarkausKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Viddan! Tajusin just näyttäväni Viiviltä (Viivi ja Wagner) tänään. Ruutuhousut, musta paita ja tukka pörhöllään. Mistä löytäsin sian mustissa shortseissa tähän viereen?
Me transmitte sursum, Caledoni!
küllküll

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Mirkku kirjoitti:^liikaa kityä, liian vähän töitä? :lol:
Näin juuri. Eilen ja toissapäivänä ei meinannut edes kuselle keretä, nyt sitten ihan tyhjäkäyntiä.
Manaaja

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:Viddan! Tajusin just näyttäväni Viiviltä (Viivi ja Wagner) tänään. Ruutuhousut, musta paita ja tukka pörhöllään. Mistä löytäsin sian mustissa shortseissa tähän viereen?
Käykö mustat bokserit? En jaksaisi valua vaatekaapille asti. Paitsi jos tuot kaljaa.
CeDell Davis

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Manaaja kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Viddan! Tajusin just näyttäväni Viiviltä (Viivi ja Wagner) tänään. Ruutuhousut, musta paita ja tukka pörhöllään. Mistä löytäsin sian mustissa shortseissa tähän viereen?
Käykö mustat bokserit? En jaksaisi valua vaatekaapille asti. Paitsi jos tuot kaljaa.
Itse olisin äänestänyt SikaMikaa pyöräilyshortseissa, mutta mene vaan.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä olin jotenkin kuvitellut, että tuo MiiX on RAM13 uusi tuleminen ja suhtautunut siihen sen mukaisesti. Nyt huomasin, että sillähän on jotain menninkäiskuvia galleriassa, joka sotii vahvasti aiempaa salaliittoteoriaa vastaan. Olin jo esittää pahoitteluni sekoittamisesta, kunnes luin esittelyn niille varatusta ketjusta.
ninnithequeen

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mä olin jo unohtanut koko Rampan :o
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jahas, tais just mennä sormi poikki. Terassinpesu on vaarallista puuhaa. Ja ei kun sairaalaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:^^ mun ukilla oli tollanen lappu joskus vuonna kivi. Pyysi mua allekirjoittamaan sen samana päivänä kun täytin 18v. Allekirjoitin.

Kun ukki sitten meni huonoon kuntoon ja olisi tarvinnut tehohoitoa/letkuja/putkia/yms, sairaalasta löytyi tuo lappu. Ei joutunut letkuihin ja putkiin. Elämä loppui pari päivää myöhemmin. Jotkut sukulaisista olivat katkeria paperista, sillä heidän mielestään ukin olisi pitänyt jatkaa elämäänsä, vaikka lekurin mielestä oli aivokuollut. Olen tyytyväinen, että allekirjoitin paperin. Se oli ukin tahto.
Olet <3.
Manaaja

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Jahas, tais just mennä sormi poikki. Terassinpesu on vaarallista puuhaa. Ja ei kun sairaalaan.
Millä sä kirjotit? Nenällä? Öhhöhöhö.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Hohoo. Telkussa oli just Ewan McGregor melkein nakuna :]
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä ole meikäläisestä kunnon nappiveikoksi. Edelleenkin Animal Pakin suurimmat tabut tökkii.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Manaaja kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:^^ mun ukilla oli tollanen lappu joskus vuonna kivi. Pyysi mua allekirjoittamaan sen samana päivänä kun täytin 18v. Allekirjoitin.

Kun ukki sitten meni huonoon kuntoon ja olisi tarvinnut tehohoitoa/letkuja/putkia/yms, sairaalasta löytyi tuo lappu. Ei joutunut letkuihin ja putkiin. Elämä loppui pari päivää myöhemmin. Jotkut sukulaisista olivat katkeria paperista, sillä heidän mielestään ukin olisi pitänyt jatkaa elämäänsä, vaikka lekurin mielestä oli aivokuollut. Olen tyytyväinen, että allekirjoitin paperin. Se oli ukin tahto.
Olet <3.
Komps.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulla on mieletön ikävä snapaa, sitä vanhaa homoa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^Täälläkin pyöriny männäpäivinä normaalia enemmän mielessä. Johtuu Jennistä. Ja yhdessä leffassa oli semmonen poju mistä tuli mieleen. Mutta ei nyt niistä sen enempää.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Loma ja aivolepo lienee tehnyt tehtävänsä. Kaipaan älyllisiä haasteita akateemisen kirjallisuuden ja tuskaisen puurtamisen muodossa. It's been a while, like. Kyllä, kuuden viikon loma oli jopa riittävä normaalin kympin sijaan. Pari lisää vielä syssymmällä ;)

Ettei menis ihan leuhkimiseksi, todettakoon nyt kuitenkin että tää viikko mennyt kuumeisen muksun kanssa enimmäkseen sisätiloissa, vattu!11
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Tekniikka on ehanaa... :-D Kaksi miestä ja minä ihmetellään langattoman kovalevyn asennuksen kanssa, ja nyt vanhan talon piuhat ja sulakkeet päätti temppuilla ihan urakalla. Kaksi sulaketta jo vaihdettu, ja asennuksessa ollaan alkuvaiheessa, tuntien urakoinnista huolimatta...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Olipas mukavat ystin muksun synttäribileet. Kahvia, kakkua, makeita croisantteja, limpparii ja ihan liikaa karkkia. Mahaan sattuu :D
Muksut vipels omiaan puistossa, äijät katto telkkaria ja me akat pidettiin omat bileet pihalla. Kulmakarvojen nyppimistä, piereskelyä ja röyhtäilyä, raparperin varsilla miekkailua jne.

Kummitytsä tuhisee tyytyväisenä sängyssä ja nyt kun itekkin sais vielä unta ni ois upeeta. On se ny perkele et lääkärit ei voi uusia puhelimitse nukahtamislääkkeitä. No joo joo, kyllä mä tajuun. Päätinkin sitten ens viikolle varata ihan kunnon ajan ja käydä vähän avautumassa. Kyllä se taas tästä iloks muuttuu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Jahas, tais just mennä sormi poikki. Terassinpesu on vaarallista puuhaa. Ja ei kun sairaalaan.
Millä sä kirjotit? Nenällä? Öhhöhöhö.
Aika vaikeeeta etenkin nyt, kun oikea käsi on kipsattu. Meni etusormi sitten ihan katkipoikki. Aamulla takas röntgeniin ja jos ei saatu kohdilleen (kuten epäillään) on edessä Töölön keikka ja leikkaus, pitää joku tukipiikki laittaa. Ja mulla kun oli huomiselle jo sovittuna keikka Kalleen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Life sucks. Men sucks. Musta tulee lesbo. Joo. Hyvä idea.
AngryBird

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:Men suck.
Corrected.

Häippäskö hemaisevan seksikäs pörröpää mikroaaltouuni kainalossa?
ninnithequeen

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Men suck.
Corrected.

Häippäskö hemaisevan seksikäs pörröpää mikroaaltouuni kainalossa?
Ei, ei se sitä tekis. Eikä tyhjänteny ees tiliä vaikka kortin annoin Kauppareissulle.

Joskus välimatka vaan on liikaa. Kai.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MiiX »

exsu kirjoitti:Mä olin jotenkin kuvitellut, että tuo MiiX on RAM13 uusi tuleminen ja suhtautunut siihen sen mukaisesti. Nyt huomasin, että sillähän on jotain menninkäiskuvia galleriassa, joka sotii vahvasti aiempaa salaliittoteoriaa vastaan. Olin jo esittää pahoitteluni sekoittamisesta, kunnes luin esittelyn niille varatusta ketjusta.
Piti tehdä vähän salapoliisityötä, vaikuttaa kyllä asiajätkältä.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

MiiX kirjoitti: Piti tehdä vähän salapoliisityötä, vaikuttaa kyllä asiajätkältä.
Todellinen Hercule Poirot.
Vastaa Viestiin