KarkausKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Meidän vesurinainen ei ollut kovin viksu, olis päässyt vapaaksi alle vuoden päästä (linkki).

Huomenta vaan. Tänään on arkinen päivä, on reeniä ja vutispeli.
Nyt kaffia ja ruisleipää.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Joku on karannut Ismon päälle :?
Ruokalan kalapuikko Pena
küllküll

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Olen loman tarpeessa enemmän kuin yksikään valkoinen heteromies maailmanhistoriassa ennen minua. Kolme päivää vielä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Printteriin tuli HÄIRIÖ eli vinosyöttö!
Kerpele, meinas olla tilanne päällä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti:Olen pillun tarpeessa enemmän kuin yksikään valkoinen heteromies maailmanhistoriassa ennen minua.
...joo, tylsää on. Niin tylsää, että lähden kohta terkkarille hakeen respan poskiontelontulehdukseen eli änti faking baiotis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Olen pillun tarpeessa enemmän kuin yksikään valkoinen heteromies maailmanhistoriassa ennen minua.
...joo, tylsää on.
Olis muuten pahinta mitä Gatille voi tapahtua, siis se että joskus vois saada piparia vahingossa. Sithän se itku ja muiden(=naisten) syyttely vasta pääsiskin valloilleen kun "naiset ovat pihtaavia lorttoja" eivätkä anna hänelle mutta antavat kaikille muille.

Niinku pääsee maistaa muttei kuitenkaan saa edes puolikasta keksiä. Kyllä sitten taas internets olis niin täynnä tuskaa ettei tosikaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
küllküll

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dumiz kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Olen pillun tarpeessa enemmän kuin yksikään valkoinen heteromies maailmanhistoriassa ennen minua.
...joo, tylsää on.
Olis muuten pahinta mitä Gatille voi tapahtua, siis se että joskus vois saada piparia vahingossa. Sithän se itku ja muiden(naisten) syyttely vasta pääsiskin valloilleen kun "naiset ovat pihtaavia lorttoja" eivätkä anna hänelle mutta antavat kaikille muille.

Niinku pääsee maistaa muttei kuitenkaan saa edes puolikasta keksiä. Kyllä sitten taas internets olis niin täynnä tuskaa ettei tosikaan.
Aamulehden kolumnisti Markus Määttänen ymmärtää Gattacan tuskan
ninnithequeen

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Karkauskeskiviikko tosiaan, muru karkaa taas toiselle puolelle Suomea :?

Ja hellettä lupaavat, blaah. Onneks partsille ei paista kuin aamuaukkari niin sitä jaksaa laitella myöhemmin...eli kukkaliikkeeseen - taas...
AngryBird

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Alan tehotyhjentää vaatekaappejani vaatteista, joita ei ole tullut vuoteen-pariin käytettyä. Kohta saa syöttää keltaisia laatikoita... :?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Viimeinen pitkä työpäivä hetkeen. Kuudelta saa karata töistä. Siitä miehen luo, rauhallinen löhöilyilta tiedossa. Huomenna tarkoitus kai käydä käpsyttelemässä Tapahtumien yössä. Ensi viikon torstaina taas lähtö itään, ikävämpi tilaisuus tiedossa. Miehen ukki kuoli toissailtana. Vaikka kuolemaa on odoteltukin 18 vuotta, ja tavallaan onkin helpotus omaisille, mutta kuitenkin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

saira kirjoitti:Vaikka kuolemaa on odoteltukin 18 vuotta, ja tavallaan onkin helpotus omaisille, mutta kuitenkin.
18 vuotta :shock: Aika paljon saa vihata/venata perintöä että jaksaa sen verta venaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
küllküll

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^^
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AngryBird kirjoitti:Alan tehotyhjentää vaatekaappejani vaatteista, joita ei ole tullut vuoteen-pariin käytettyä. Kohta saa syöttää keltaisia laatikoita... :?
Tämän kun saisi tehtyä. Olisi muutamamia L/XL-kokoisia käyttämättömiä valkoisia kauluspaitoja menossa moolokin kitaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Dumiz kirjoitti:
saira kirjoitti:Vaikka kuolemaa on odoteltukin 18 vuotta, ja tavallaan onkin helpotus omaisille, mutta kuitenkin.
18 vuotta :shock: Aika paljon saa vihata/venata perintöä että jaksaa sen verta venaa.
Sai vajaa 18 vuotta sitten aivohalvauksen, on maannut terveyskeskuksen vuodeosastolla siitä lähtien toinen puoli halvaantuneena ja kykenemättä puhumaan "joo" ja "ei" sanoja lukuunottamatta. Nyt myös iski vuosi sitten kaihi, eli sokeutui, eikä enää kuullutkaan. On kuitenkin aikanaan ollut mm Tampellassa mallipuuseppä, maalannut tauluja yms tehnyt käsillään kaikkea.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Voi viddu, kai jossain saa kirjoitettua semmoisen lapun ettei jää ite noin kitumaan?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumiz kirjoitti:Voi viddu, kai jossain saa kirjoitettua semmoisen lapun ettei jää ite noin kitumaan?
Ei suomessa koska jeesus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Jos sellaisen löydät, ni ilmoita et mäkin voin allekirjoittaa oman...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bluntly kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Voi viddu, kai jossain saa kirjoitettua semmoisen lapun ettei jää ite noin kitumaan?
Ei suomessa koska jeesus.
Vittu, mä ja Jesse ollaan hyvissä väleissä. Pidetään kumpainenkin huoli omista asioistamme. Kirjoitan sen lapun kuitenkin, varmuudeksi. Toimiipa sit toivottavasti lieventävänä asianhaarana jos joku sukulainen päättääkin käydä nykäsemässä piuhan irti vastoin Jessen tahtoa.
Ruokalan kalapuikko Pena
küllküll

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

saira kirjoitti:^^Jos sellaisen löydät, ni ilmoita et mäkin voin allekirjoittaa oman...
http://www.stakes.fi/FI/Palvelut/lomakk ... mentti.htm

määrään, että jos minä vakavan sairauden tai onnettomuuden seurauksena menetän
oikeustoimikelpoisuuteni, esimerkiksi tajuttomuuden tai vanhuuden heikkouden vuoksi, ei
minua hoidettaessa saa käyttää keinotekoisesti elintoimintoja ylläpitäviä hoitomuotoja /ellei
tilani korjautumiseen ole selkeitä perusteita/. Vaikeiden oireiden poistamiseksi tai lievittämiseksi
voidaan kuitenkin edellä mainittuja keinojakin tilapäisesti käyttää.
Tehohoitoa voidaan minulle antaa vain, jos voidaan kohtuudella arvioida, että sen antaminen
johtaa parempaan tulokseen kuin pelkästään lyhytaikaiseen elämän pitkittymiseen.
Jos toivorikkaana aloitettu hoito osoittautuu tuloksettomaksi, siitä on välittömästi luovuttava.


Eihän tämä mikään automaattinen eutanasia-lupakirja tietenkään ole, mutta ihan kannattava paperi laatia terveenä ollessaan, ellei elämä vihanneksena kiinnosta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Toimii vain jos elämää ylläpidetään, mutta jos pystyy hengittämään itse ja on tajuissaan niin voi voi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^^ mun ukilla oli tollanen lappu joskus vuonna kivi. Pyysi mua allekirjoittamaan sen samana päivänä kun täytin 18v. Allekirjoitin.

Kun ukki sitten meni huonoon kuntoon ja olisi tarvinnut tehohoitoa/letkuja/putkia/yms, sairaalasta löytyi tuo lappu. Ei joutunut letkuihin ja putkiin. Elämä loppui pari päivää myöhemmin. Jotkut sukulaisista olivat katkeria paperista, sillä heidän mielestään ukin olisi pitänyt jatkaa elämäänsä, vaikka lekurin mielestä oli aivokuollut. Olen tyytyväinen, että allekirjoitin paperin. Se oli ukin tahto.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

On muuten väsynyt päivä. Ei mitään järkevää tekemistä, kukaan ei lähetä postia, puhelin ei soi. Mikä siinä muuten on että kaikki kaipaa aina kerralla, lopun aikaa voi lähinnä pööpöillä?

Voisin mennä etsimään arkistosta papereita vajavaisilla tiedoilla, mutta sitä ennen pitäisi löytää taskulamppu. Osa kattolampuista on nääs palanut eikä niitä voi edes vaihtaa koska arkistokaapit estävät kupujen irroittamisen. Ja olo on kuin suorastaan kauhuleffasta kun etenee kapeita kapeita käytäviä, molemmin puolin kattoon asti paperia ja kansioita, vähän valoa kajastaa (jos kajastaa) pääkäytävästä... Täällä kukaan ei kuule huutoasi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ousheet, käytin hymiöö kun lähetin s-postia talon ulkopuolelle :D
No toivottavasti ei ole pystyyn kuollut kalkkuna siellä toisessa päässä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^liikaa kityä, liian vähän töitä? :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: KarkausKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ei tietenkään!
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin