Preejantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Preejantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kustannuspaikalla ruispalaa ja kaffia naattimassa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

TPK! Vielä 7h 15min lomaan :)
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En valita vaan ihmettelen yksikätisyyden vaikeutta. Täytyy varata aika kaikkin mahdollisiin kauneushoitoihin, sillä esim. meikkaaminen tai sheivaaminen on vasurilla melko hasardia puuhaa. Lisäksi on lähes mahdotonta saada hiukset ponnarille tai rintsikoiden hakasia kiinni. Ja pitkien&paksujen hiusten pesu yhdellä kädellä, hoh. Oon tätä menoa muutaman viikon päästä upee näky!
Tänään operoidaan sormi. Mua ei nukutukset kauheesti haittaa, mutta nyt jo etukäteen ahdistaa puudutus, en pidä neuloista. Iik!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vespan pitää selkeästi saada joku henkilökohtainen avustaja!

Henkilökohtaisesti hankin myös tällä viikolla elämää hankaloittavan käsi"vamman", eli rakennekynnet. Miten näiden kanssa voi tehdä mitään? En halunnut edes mitään superpitkiä, ja oon silti ihan lirissä. Hiusvahat, kasvorasvat jne. pakkautuu tuonne kynsien alle, tietokoneen käyttö on hankalaa ja kännykän lähes mahdotonta. Meikkipurkkien ja muiden pienten esineiden käsittely on ärsyttävän hidasta ja kömpelöä, piilaritouhuja en ole uskaltanut edes kokeilla vielä.
ninnithequeen

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivän polttavin kysymys. Mitähän sitä söis ja mitähän kaupasta tarvii. Tuleekohan illalla joku hyvä leffa? Hitsi et mun elämä on mielenkiintoista ja jännittävää. Varsinkin nää perjantait. Wipiii, perjantai!! (sou?) :roll:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Niihin tottuu äkkiä :] Mun piti eilen poistattaa yksi ortopedin käskystä, ensi viikolla sitten huolletaan ne mitkä jää näkyviin.
Viimeksi muokannut Vesper, 05.08.2011 9:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exsu kirjoitti: Henkilökohtaisesti hankin myös tällä viikolla elämää hankaloittavan käsi"vamman", eli rakennekynnet. Miten näiden kanssa voi tehdä mitään?
Samaa mäkin kelasin mutta kun näin erään joilla semmoiset on, niin kyllä yllättävän hyvin kait noiden kanssa oppii pärjäämään. Varmaan reeniä vaatii aika vatusti :D

Vanhana kynsien purijana mua alkaa ahistaa jo jossen tyyliin 3 viikkoon ole leikannut kynsiä lyhyiksi, ei vaan pysty pitää juuri yhtään pitkiä.
Toki niitä vois viilailla joka päivä jos haluu, mut en haluu.
Ruokalan kalapuikko Pena
ninnithequeen

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:Vespan pitää selkeästi saada joku henkilökohtainen avustaja!
Mä veikkaan että täältä palstalta löytyy aika monta vapaaehtoista miesavustajaa :lol:
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exsu kirjoitti:Henkilökohtaisesti hankin myös tällä viikolla elämää hankaloittavan käsi"vamman", eli rakennekynnet. Miten näiden kanssa voi tehdä mitään? En halunnut edes mitään superpitkiä, ja oon silti ihan lirissä. Hiusvahat, kasvorasvat jne. pakkautuu tuonne kynsien alle, tietokoneen käyttö on hankalaa ja kännykän lähes mahdotonta. Meikkipurkkien ja muiden pienten esineiden käsittely on ärsyttävän hidasta ja kömpelöä, piilaritouhuja en ole uskaltanut edes kokeilla vielä.
Kyllä siihen tottuu :D mulla oli noi muutaman vuoden ainakin. Nykyään ei pysty pitämään just urheilun takia, ne napsahtais seinällä ekaan otteeseen :P
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mua kans jänskätti eilen, kun vedin nyrkkeilyhanskoja käteen, että kuin käy. :D Mut kiipeilyssä ei varmaan kovin näppärät ainakaan pienempien otteiden kanssa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exsu kirjoitti:Mua kans jänskätti eilen, kun vedin nyrkkeilyhanskoja käteen, että kuin käy. :D Mut kiipeilyssä ei varmaan kovin näppärät ainakaan pienempien otteiden kanssa.
Vissiin keilailun saa kans unohtaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
AngryBird

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Heh. Mä olisin saanut ilmaiseksi sekä rakennekynnet huoltoineen että ripsien pidennyksen. Kieltäydyin. Oonko nyt epänormaali? :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulle ei silmälasien taakse mahdu ripsenpidennyksiä, joten jätän väliin, vaikka työkaveri tekeekin edullisesti. Sen sijaan menen huomenna brassivahaukseen. Iik.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AngryBird

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Lolita kirjoitti:brassivahaukseen
Jo ajatus tekee kipeää :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:
Lolita kirjoitti:brassivahaukseen
Jo ajatus tekee kipeää :D
Se on myös mulla edessä, samoin kainalot. Ja kulmien & ripsien kestovärjäys, yleensä teen sen itse. Ens viikolla myös gyne ja hammakiven poisto. Lomailu on mukavaa :D
Onneks hain passia tiistaina, virkailijaa vähän nauratti kun hain sen eilen. Olis meinaan jäänyt allekirjoittamatta ja sormenjäljet antamatta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:Heh. Mä olisin saanut ilmaiseksi sekä rakennekynnet huoltoineen että ripsien pidennyksen. Kieltäydyin. Oonko nyt epänormaali? :D
Oot.
CeDell Davis

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

HK:n tehtaalta puhaltelee tuulet suoraan mun ikkunasta sisään. Haistan makkaran, ehkä pieni vivahdus lihapiirakkaa. Aimo annos E -aineita. Onkohan muuten makkaratehtaan vieressä oleminen passiivista lihoamista? Musta on vähän alkanut tuntumaan siltä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vesper kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Lolita kirjoitti:brassivahaukseen
Jo ajatus tekee kipeää :D
Se on myös mulla edessä, samoin kainalot. Ja kulmien & ripsien kestovärjäys, yleensä teen sen itse.
Millä vahalla sä teet? Kaupan tavallinen Veet-vaha ei vie kaikkia karvoja mukanaan, ja mun sääret ja kainalot kaipaa vahausta useammin kuin lompakko antaa myöten käydä hoitolassa. Tuosta brassista en hirveästi olisi perustanut, mutta työkaveri ei pääsekään varaamallaan ajalla ja sai mut yllytettyä koekaniiniksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:brassivahaukseen. Iik.
Tohon mä voisin ryhtyä! En siis sun vahaukseen, vaan mennä itse moiseen :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Leikkasin eilen otsikseni kahdessa erässä, on sen verran paksut hiukset vaikka vain ohut viiru etuhiuksia messissä. Prkle. Minkäköhänlainen pehko tästä tulee kun hiukset kasvaa pidemmiksi?
Kai se pitää se permis hankkia :D Tai sit vedän siiliksi, who knows.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lolita: en siis vahaa itse, mutta värjään kulmat ja ripset. Mutta kannattaa kyllä kokeilla muita kuin Veet-tuotteitta, ne on pääasiasssa ihan shaiskaa. Kosmetologit myy kunnollista ja nettikaupoista voi tilata. Ja suosittelen ennemmin sokerointia, mun mielestä kivuttomampaa ja parempi tulos.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

JEEEEESSSSSSSS!

Mies soitti äsken; sai uuden työpaikan minkä haastiksestä äsken poistui (4. kierros). Ma-pe, 8-17 liukuma. Ei enää vkl- tai iltatöitä :h:

Ehanaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Dumiz kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mua kans jänskätti eilen, kun vedin nyrkkeilyhanskoja käteen, että kuin käy. :D Mut kiipeilyssä ei varmaan kovin näppärät ainakaan pienempien otteiden kanssa.
Vissiin keilailun saa kans unohtaa.
Keilaaminen onnistuu .. jos ei oo mitään raatelukynsiä. Tietty aina on se vaara, että katkeaa.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Onnea!

En saa rintsikoita kiinni, lähden ilman. Toivottavasti toppi pysyy päällä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Preejantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^^^ Onnittelut A:lle. Mahtavaa :)
Vastaa Viestiin