Lauwantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jahas, kukaan ei ole vielä korkannut tätä päivää? Ainakaan päivätopikkia ;)

Pyykinpesua ja hengailua aamupäivä, iltapäivällä alkaa tositoimet. Kitinämisu tulee vauvanvahdiksi kun lähetän isommat miehet evakkoon muutamaksi tunniksi; saan siivottua tän läävän. Inhottaa likaiset lattiat ja pöly joka puolella, ei ole saanut OMAA aikaa siivota muuton jälkeen - aina on joku kotona, joka tarvitsee huolenpitoa, liikkuu itse tai ei.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Hei, apua! Mä oon jo pitkään yrittänyt etsiä sitä "tutkimusta", jonka mukaan Suomi on asumiseen kelpaamaton maa, eikä täällä pitäisi ihmisten pystyä elämään. Ei jollain sattuis oleen tietoa mistä se löytyis?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Hupsista saatana, tulipas nukuttua. Tässä vasta aamukahvia vetelen, mutta haaveilen jo nukkumisesta uudelleen.

Jotenkin paska olo.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ja nyt alkoi jotenkin ärsyttää, ettei toi saatanan telkkari toimi. Just nyt tekis mieli mennä makaamaan sohvalle siideritölkin kanssa ja tuijottaa toosaa. Nyyhkis.

Miten vitussa saan siihen kanavat, kun se vaan suhisee?! Se on joku Finluxin ikivanha toosa ja siinä on joku vehje kiinni, että niitä kanavia yleensäkään näkee. Mut ei näy.

Naapurimökilläkin on joku perhanan sukukokous enkä uskalla lähteä lehteä hakemaan, koska en jaksa vetää naamalleni mitään vitun tekohymyä. Toivottavasti ne ei keksi tulla tänne - en kyllä varmana avaa ovea!!!
Manaaja

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Onks siinä scart? Onks se scart kunnolla kiinni (molemmista päistä) kun nitkutat sitä liitintä sivusuunnassa? Osaatko valita telkkarista AV-kanavan? Kanavathan viritetään digiboksista, ei itse telkkarista. Paitsi että jos siinä telkkarissa on vain antennitulo jota se digiboksi käyttää, niin sitten pitäisi ensin osata virittää myös se vastaanottokanava digiboksin signaalille. Scartin tapauksessa ei.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Piuhat on kunnolla kiinni. Ukkonen varmaan sekotti kanavat. Nyt painoin vahingossa jotain nappia digiboxista ja sain siihen jonkun ilmotuksen, että "First time installation".

Oho, ja nyt sain sen KAI hakemaan kanavia.

Edit: Jee, se haki ne kanavat! Kiitos kiitos, nyt siideriä!!!1
Viimeksi muokannut Kreitsu, 06.08.2011 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

VITUN DNA!!!!!

Onneks faija on ihQ ja toi mulle Elisan mokkulan. Ja kaks askia röökiä. Vastapainoksi sai isot rasiat kanaa ja riisiä sekä nakkikeittoa. Mitenhän se siellä keittiöremontin keskellä kokkaisi, varsinkin kun ei osaa.

Nyt läks DNA meikäläiseltä. Onneks duunipuhelin on Elisa. Puol Suomee ollu ilman mitään yhteyksiä koko päivän, väittävät että vika on korjattu, mutta ei mun mokkula ainakaan toimi. Jepjep. Kun 7 h yrittää niin alkaa jo vituttaa.

Paskinta tässä päivässä on se, että broidi kyllä hakee Nitalle lahjoitetun sängyn, vaan ei puhettakaan että hakis sen ihanan keltaisen sängyn Blissiltä. Kyllä pääs tytöltä itku.

Oonksmä julma jos maalaan tuon sängyn keltaiseksi ja vittuilen että no tuuppa hakee tai osta pojales oma??? HAH!
Manaaja

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Oonksmä julma
No kylhän sä useimmiten.
ninnithequeen

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oonksmä julma
No kylhän sä useimmiten.
Vaaditko sä antamiasi lahjoja yleensä takaisin?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksei kukaan leiki mun kanssa? Alkoi jo kyllästyttää toi sohvalla makaaminen. Juominen ei. Vituttaa märehtiä täällä korvessa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilisestä viskinjuonnista aiheutunut päänsärky helpotti vihdoinkin. Parannuskeino taitaa aiheuttaa huomiselle uuden päänsäryn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

TOSI hieno päivä ollu tänään, saatana :evil: . Kunnon tappelu kakaran kanssa. Loppujen lopuksi raahasin sen omaan huoneeseensa jäähylle. Olen miljuunasti sanonu, että tää ei ole mikään tilausravintola ja sitä syödään, mitä on kokattu. On siis olemassa muitakin ruokia kuin makarooni & pinaattiletut. Tunnin taistelun jälkeen mulla paloi pinna :evil:
... sitten soittaa mutsi ja lyttää kaikki MUN kasvatusmetodit. Olisi pitänyt tehdä niin tai näin, mut joka tapauksessa tein väärin jotain/kaiken. Oli pakko lyödä sille luuri korvaan :maanantai:

Harvinaisen PASKA päivä :evil: PRKL!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^I know your feeling....

Tosin mun lapset syö ihan mitä vaan (paitsi tyttö ei makaroonia, muu pasta käy, ja poika ei tykkää kirsikkatomaateista)

Mutta kun sairaalaan jäänyttä lasta joutui totutteleaan teho-osaston pullo/letkuruokinnan jälkeen tissiin, ni EI. Kummallakaan. Nitan kanssa asiaa pahensi vielä se että oma mutsi ja anoppi soitteli tunnin välein että joko sä nyt jo imetät??? Käänty tissit sisäänpäin ahdistuksesta..
RP

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Miksi te ihmiset annatte kohdella itseänne tuolla tavoin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mun mutsi... huoh. Kun en tunnu osaavan kakaran kanssa mitään. Yleensä kuuntelen sujuvasti, kun se mua arvostelee ja "neuvoo". Joskus sitten vaan pinna loppuu, eikä jaksa enää. Useasti toivon, että jättäisi mut rauhaan, eikä puuttuisi aina ja kaikkeen :( .

Anoppi (ex) on sitten luku erikseen :roll: . Kun esim. mulla ei ole oikeaa työpaikkaa, koska teen toimistohommia. Vain fyysisesti raskaat työt on sitä oikeaa työtä. Kumma kyllä, se ei ole kakaran suhteen puuttunut asioihin juuri ollenkaan.

Joskus vaan ei jaksaisi jatkuvaa käninää puolelta jos toiselta. Sitä toivoisi, että olisi joku myös tukena. Mutta tästä sitä ihminen vahvistuu.
Viimeksi muokannut Mirkku, 06.08.2011 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

RP kirjoitti:Miksi te ihmiset annatte kohdella itseänne tuolla tavoin.
:komp:
AngryBird

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:...vaan ei puhettakaan että hakis sen ihanan keltaisen sängyn...
Eli sä et tuu hakee sitä?
AngryBird

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Onko toi nyt pyörivä Kauhukeittiö uusinta vai luulenko mä vaan nähneeni samat naamat samassa ohjelmassa aikeisemminkin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Serkkupojan 5-kybäsiltä palattu. Sisko perheineen jäi vielä yöksi.
Josko ma-su yön saisi olla suvulta rauhassa..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...vaan ei puhettakaan että hakis sen ihanan keltaisen sängyn...
Eli sä et tuu hakee sitä?
Enpä taida. Kävellen vai? Broidi saa hankkia ihan uuden sängyn pojalleen jos se tosta on kiinni. Idiootti. Pakun se tarvis muutenki mut ehei, ei teille asti voi tulla vaikka maksaisin.

Mä oon Niin maassa ja niin valmis hyppää partsilta et huhhuh. Muru haluaa jäädä Raaheen ex-tyttöystävänsä tueksi, joka odottaa esioistaan.Ei ole edes murun lapsi. Hohhoijaa.

Se siitä sitten taas. Kaikki murenee. Lukkiudun taas jälleen kerran sisätiloihin "nauttimaan" elämästä ja odottamaan - ei mitään.

Paitsi lintsireissua tyttären kanssa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Tää on jotenkin niin hauska seurata ihmisten välisiä eroja. Tai siis verrata itseään ja ajatusmaailmaansa muihin. Itselleni olisi ihan ok jos mies ja exänsä olisivat tuollaisissa väleissä, eli hyviä ystäviä. Tai siis itse asiassa he ovatkin... Tosin myös minä olen kaikkien kymmenen vuoden aikana olleiden seurustelukumppaniensa kanssa hyvissä väleissä, jopa ystäviä. :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
AngryBird

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Niin. Elämä on sitä miksi sen teet. Se voi olla kiva. Tai sit ei.
ninnithequeen

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:Niin. Elämä on sitä miksi sen teet. Se voi olla kiva. Tai sit ei.
Ja sun elämäs olikaa...?
AngryBird

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Niin. Elämä on sitä miksi sen teet. Se voi olla kiva. Tai sit ei.
Ja sun elämäs olikaa...?
Omasta mielestäni oikein mukavaa. Ei siis niin mitään valittamista. Ja sehän riittää. Halusin asua omakotitalossa maalla. Asun omakotitalossa maalla.
Halusin harrastustiloja. Sain niitä. Helvetisti työtähän se elämän omaksi muokkaaminen teettää mutta ei ole ilmaisia lounaita.

Ei minun elämäni tarkoitus olekaan miellyttää teitä muita tai olla teidän mittoihinne sovitettu.
Ei pidä haluta kuuta taivaalta.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Lauwantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

AngryBird kirjoitti:Ei minun elämäni tarkoitus olekaan miellyttää teitä muita tai olla teidän mittoihinne sovitettu.

Helvetisti työtähän se elämän omaksi muokkaaminen teettää mutta ei ole ilmaisia lounaita.
Näin se pitääkin olla. Mä en ainakaan pystyisi elämään, jos mun aina pitäisi miettiä, mitä toiset on mieltä musta tai mun valinnoista.

Uskon, että jokaisella on elämässä ylä-ja alamäkiä. Mut se on vaan elämää. Mun elämän alamäet voivat toiselle olla sitä normaalia elämää tai sitten kestämätöntä sontaa. Se riippuu ihan siitä, mihin kukin on elämässään tottunut.

Tällä hetkellä... paremminkin on mennyt, mutta myös huonommin. Mutta kaikkineensa ihan bueno :). Ne asiat, mitä elämässäni olen halunnut, on osaksi saavutettu. Loput, saavuttamattomat asiat ovat vielä työn alla :wink:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin