Vihapuhe maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tuon on pakko olla semmoinen hipparihemmo kuin Aste, satuinkin viime viikolla just kuuntelee pari sen biisiä, kuraa oli.

Pipefestilla ollut hulinaa kun iltis kirjoitteli että polizai kirjaillut paljon raporttia. Ei ne hopparit osaa :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
CeDell Davis

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti:Eikun se pitää kyllä itse hokata. Juuri niin tyhmä puujalkajuttu kuin fingerporissa aina :D
Ehkä mä sitten vaan tykkään tästä kuutamosta :)
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:Tuon on pakko olla semmoinen hipparihemmo kuin Aste
Koskaan kuullukkaan
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Tuon on pakko olla semmoinen hipparihemmo kuin Aste
Koskaan kuullukkaan
Aika vähälle on sen julkisuus jäänyt, yhden hittibiisin oon vaan siltä kuullut ja jossei kuuntele mainstream-kanavia niin ei törmää oikein mitenkään siihen, jos silloinkaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyl Aste pitää tietää :leuhka:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vedin tänään farkut jalkaan ekaa kertaa varmaan toukokuun jälkeen. Ei kovin hyvä fiilis, liikaa kangasta iholla. Nytkö se syksy sitten tulee? Torstaina on ainakin ensimmäinen varma syksyn merkki, eli työreissu Helsinkiin. Tästä se sit alkaa!
ninnithequeen

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuka hiton Aste....

Kohta poika serkulle hoitoon leikkimään pienten pikkuserkkujensa kanssa ja sit äiti-tytär päivä Lintsillä :cheer:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

... aivan liikaa töitä :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaupoille. Rahaa menee liikaa, mutta voivoi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

No huhhuh! Olihan lauantai, ehkäpä kesän paras päivä. Sairaan hyvää musaa puistossa, iloisia ihmisiä tanssimassa suurin joukoin ja ystäviä läsnä. Virkavaltakin pääsääntöisesti loisti poissaolollaan, mikä ehkä vielä hiukan letkeytti tapahtuman tunnelmaa.

Kiitos Peter Gerkman, Helsingin Kaupunki ja kaikki muut jotka teki tapahtuman mahdolliseksi <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pulkannaru kirjoitti:Rahaa menee liikaa, mutta voivoi.
Täällä saattaa käydä kans näin. Mies teki tarjouksen eilen tsekatusta kämpästä, iiks!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

exsu kirjoitti:Täällä saattaa käydä kans näin. Mies teki tarjouksen eilen tsekatusta kämpästä, iiks!
Siis oliko tuo eka näyttö missä kävitte ylipäätään? Jos, niin aika.. nopeaa toimintaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exsu kirjoitti:Täällä saattaa käydä kans näin. Mies teki tarjouksen eilen tsekatusta kämpästä, iiks!
Mulla ei onneksi läheskään noin paljoa :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

aasi kirjoitti:
Siis oliko tuo eka näyttö missä kävitte ylipäätään? Jos, niin aika.. nopeaa toimintaa.
Ei, kun neljäs. Tää on nyt eri kämppä kun se jota pohdin kysymyspalstalla. Sitäpaitsi tarjous oli sen verran alakanttiin, että tuskin tästä suorilta kauppoja tulee.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

aasi kirjoitti:
exsu kirjoitti:Täällä saattaa käydä kans näin. Mies teki tarjouksen eilen tsekatusta kämpästä, iiks!
Siis oliko tuo eka näyttö missä kävitte ylipäätään? Jos, niin aika.. nopeaa toimintaa.
Mun enkat on kämpän ostaminen interwebistä näkemättä sitä livenä. Ja tämä tapahtui vuonna 2001 kun tämä ei ollut vielä laajamittaisesti tapana.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^Mis' päin Tamperetta, jos siellä ollenkaan, tuo kämppä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
aasi kirjoitti:
exsu kirjoitti:Täällä saattaa käydä kans näin. Mies teki tarjouksen eilen tsekatusta kämpästä, iiks!
Siis oliko tuo eka näyttö missä kävitte ylipäätään? Jos, niin aika.. nopeaa toimintaa.
Mun enkat on kämpän ostaminen interwebistä näkemättä sitä livenä. Ja tämä tapahtui vuonna 2001 kun tämä ei ollut vielä laajamittaisesti tapana.
Toi on jo vähän tymää, jos tilanne ei sitten ollut niin, että olit usean sadan kilometrin päässä kämpästä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Etelä-Herwoodissa, siellä alkaa olemaan hintataso kohdillaan. Tehty tarjous on vähän yli 80 000 pienempi kun pankissa neuvoteltu laina. Ajatuksena olis säästää tuossa muutama vuosi ja vaihtaa sitten isompaan kun mun opinnot jne. on saatu pakettiin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Muotitietoinen Dumiz ozti viime viikolla farkut jotka ovat lähes samanlaiset kuin edelliset hyvät joita piti ja korjautti tosi useasti.
Ihmettelinkin että kuinka ne voi olla lähes samanlaiset, kunnes tajusin että nehän ovat samaa merkkiä... kyllä tiesin kummankin farkun merkin, mutta en vaan tiedostanut :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Töissä... Puoli kuudelta kotiin, siellä odottaakin sit kummityttö miehineen, pääsen kokeilemaan kalevalaista jäsenkorjausta. Saa nähdä miten toimii... Nään vaan mielessäni Korjaaja-Villen surulliset kasvot hänen ilmoittaessaan mun olevan toivoton tapaus, jolle ei voi tehdä enää mitään... :-D Oon mä siis jo ikuisuuden miettinyt, et vois kai sitä tehdä itselleen jotain, vaikka varata hierojalle ajan, mut nopeasti aika kuluu kun siirtää aina vaan huomiseen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Päivän ainoa positiivinen, sain viikon 34 vapaaksi. Täytynee lähteä jonnekin reissuun.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Peräkärryn pakkausta vielä ja sitten matkaan. Loma lähenee puoltaväliä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vars ... 5268375508

So last season. Meillähän on ollut oma nettipoliisi jo monta vuotta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vars ... 5268375508

So last season. Meillähän on ollut oma nettipoliisi jo monta vuotta.
Joo,nettipoliisi joka on hurjan hyödyllinen: Facebookissa heitetty läppä johti matkalle asemalle kuultavaksi laittomasta uhkauksesta.

Juttu oli siis Alppimuiston keskustelussa tapahtunut homma missä huomattiin että kys. pippalot osuivat samalle päivälle kun Hiroshiman pommi. Joku vääräleuka veisteli että " heh jännä päivä...6.elokuuta Hiroshimaan tippu pommi....ehkä tällä kertaa se tippuu Alppariin...."


ja myöhemmin saman miehen suusta:

"olipas jännä juttu jouta poliisin kuulusteluun kun huomioin että hiroshiman tapahtumat ja tämä tapahtuma sattui samalle päivämäärälle (6.8)...Big Brother is everywhere......en siis ajatellu atomipommeja pudotella tiedoksi sille välkylle henkilölle joka ajatteli ottaa jutun tosissaan... + mulla on syndet saman päivänä ni einakaa sillo jaksais lähtee terroristiks....ja mäkun luuulin että hipit ja ynnä muut alakulttuurien edustajat olisivat avarakatseista porukkaaa..... olinkin väärässä.."

"siis ihan oikeasti partio pysähty ja kysy henbkkareita ja sano että lähet mukaan, piti joku tunnin nihtisillassa sit ilmotti että helsingin poliisi haluaa jutella tulevat kohta, sit ne tuli veivät pasilaan ja sit kysyin mistä mua syytetään? - Laiton uhkaus. - Aivan. sitten selittivät tilanteen ja meinasin rupee nauraa mutta piti pokka ja selitin ystävällisesti että se oli väärinkäsitys ja vitsimielessä krijoitettu historiallinen huomioseikka."

Tiedä kuinka tosi, mutta jos on niin vittumitäpaskaataaskerran.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vihapuhe maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jippii! Palattu halvan oluen vyöhykkeellä Nimeltään Saksanmaa!
Luvattiin kylmää 20-25 mutta olikin parhaana päivänä +30 Berliinissä ja Leipzigissä! Joka ilta oli kova nestehukkanen vainona vaikka olut maistui jopa päivä! PALJON ja hyvälle! Käväisin Potsdamissa, pitää kolme päivää tulevaisuudessa siihen varata! Huomenna TAKAISIN TÖIHIN hEPS' kUKKUU!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin