Tilliperseiden tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kuules nyt Elpsukka: Jätä ne räkäkännit väliin ja lähe meijän kaa sinne MUSKARIIN huomenna..? :wink: Ai ei, vai? No, ei sit.

Oon ite tosin niin koomassa että jahka tästä saan jonku vapaaillan, niin käytän sen kyllä nukkumiseen. (Riippuen siitä mitä yläkertalaisten Singstar-harrastukselle kuuluu.)

Tänään tiedossa lounasta yhden hyvännäköisen (tai oikeastaan kahden) naishenkilön kanssa. Ihana vapaus. Vielä monta kuukautta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hain jälkkäriksi pari Pätkistä. Tuli huono omatunto :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Hain jälkkäriksi pari Pätkistä. Tuli huono omatunto :cry:
Käy oksentamassa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Käy oksentamassa.
Vois tulla lounas mukana. Täytyy opetella valikoitu spyttaus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Hain jälkkäriksi pari Pätkistä. Tuli huono omatunto :cry:
Ei muuta kuin kymppikilsan lenkille heti töiden jälkeen!!!

Olen melkein saanut hukattua kaikki omistamani punaiset tavarat!! Hyvä minä!
Punainen kaappi onkin vähän hankalampi hukattava :?
Viimeksi muokannut AngryBird, 09.08.2011 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CeDell Davis

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Jo brothers and sisters - I'm heading down south:

http://praguemasters.cz/
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Mä luulen, että RP on lähempänä totuutta: kyllä nuo asuinalueet ovat niin eriytyneitä, että keskiluokka katsoo näitä juttuja televisiosta, ja pelästyneenä rakentaa korkeampia aitoja.
No jos vaihtoehtona on että paskasakki tulee ja polttaa kämpän niin minusta aidan rakentaminen on ihan hyväksyttävää.

Eiköhän tämä ole taas yksi surullinen esimerkki mamupolitiikan epäonnistumisesta eurooppassa. urpo tietty varmaan korjaisi tämän jollain sosialistisella ihmeteolla, mutta noin tervejärkisille lienee aikalailla selvää, ettei tämä kapitalismin aiheuttama ongelma ole vaan sosialismin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AngryBird kirjoitti: Punainen kaappi onkin vähän hankalampi hukattava :?
Ei ole. Ei Liverpool-henkiselle ihmiselle. Kerro lisää?

(must on tullut you know who! :shock: )
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Voihan culli että tuli cova yskä, räkää irtoo nihkeesti mutta ei meinaa loppua millään. Tän toimiston ilma ei kyl todellakaan ole mikään paras. Ei se kait ollut edellisessäkään liiterissä, sielläkin välistä yskitti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hieman musta taivas ja aurinko paistaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin ampumassa. Jo tovin aikaa rauhassa pölyttynyt sisäinen ramboni rohisi itsensä hereille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
CeDell Davis

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Poikkesin ampumassa.
Poliisi! Palomestari! Henkilökunta!! Hallitus!! Täällä suomessa on ammuttu!!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Leikin salapoliisia parisen tuntia, voihan kerpele sentään kun oli taas vaikeaa hommailla semmoista mihin ei ole ite kouliintunut. Kaikki ohjelmat ja listat ihan uusia, meinas muutama kerta hermo mennä.
Noh, nyt saa taas pakertaa tuttuja yhteenvetoja aivot narikassa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Mä luulen, että RP on lähempänä totuutta: kyllä nuo asuinalueet ovat niin eriytyneitä, että keskiluokka katsoo näitä juttuja televisiosta, ja pelästyneenä rakentaa korkeampia aitoja.
No jos vaihtoehtona on että paskasakki tulee ja polttaa kämpän niin minusta aidan rakentaminen on ihan hyväksyttävää.
Ei, vaan pointtina nimenomaan oli, että RP oli oikeassa: näköalattomat slummiuttavat lisää omaa asuinaluettaan.
elco kirjoitti:Eiköhän tämä ole taas yksi surullinen esimerkki mamupolitiikan epäonnistumisesta eurooppassa. urpo tietty varmaan korjaisi tämän jollain sosialistisella ihmeteolla, mutta noin tervejärkisille lienee aikalailla selvää, ettei tämä kapitalismin aiheuttama ongelma ole vaan sosialismin.
No siitä olen samaa mieltä, että kyseessä on varmasti mamupolitiikan epäonnistuminen osana muutenkin pohjoismaisittain katsottuna aika epäonnistunutta sosiaalipolitiikkaa

Tämän yksimielisyyden jälkeen en sitten taas kykenekään oikein ajatustesi lentoa seuraamaan. Kun kerran olemme yksimielisiä siitä, että kyseessä on sosiaalipolitiikan epäonnistuminen, en oikein näe, mitä järkeä on koettaa kytkeä asiaa joihinkin maailmojasyleilevän laajoihin talousjärjestelmien kattokäsitteisiin a la sosialismi ja kapitalismi, joista ei varmaan tarkennusta vaatimattoman puhtaita esimerkkejä löydy mistään. Hyvää/huonoa sosiaalipolitiikkaa voi tehdä yhtä hyvin sosialismissa kuin kapitalismissakin, enkä näe oikein hedelmällisenä pitää kumpaakaan abstraktia ajatusrakennelmaa Englannin ongelmien aiheuttajana.

Lisävaikeuden tähän tuo tietysti se, että haluat vielä sanoa, että ongelmia aiheuttaa sosialismi, ei kapitalismi. Tässä on ainakin kaksi ongelmaa. Ensinnäkin, en tiedä, kuinka historiallisesti uskottavaa on pitää Iso-Britannian sosialistista talousjärjestelmää(?) nyt havaittavien tapahtumien aiheuttajana, kun jo pelkästään moisen olemassaolo on useimpien mielestä aika selvää kuvittelua. Useimmat brittiläiset yhteiskunta-analyytikot hakisivat laukaisijaa pikemminkin nykyhallituksen yllättävän rajusta politiikasta, jota ei kai ole tapana luonnehtia kovin sosialistiseksi.

Toiseksi se, että syytät tilanteesta sosialismia, ei kapitalismia, on sikäli vaikeasti ymmärrettävää, että palstamuistini mukaan oma ajattelusi tässä aihepiirissä pohjautuu pitkälti kapitalismin ja yleisemmin vapaan markkinatalouden edellyttämien perusrakenteiden romuttamisintoon: olisi rajoitettava yksilöiden vapaata liikkumista, elinkeinonharjoittamisoikeuksia, luovuttava näkymättömän käden ohjauksesta ja otettava aihepiiri kovan keskusjohtoisen säätelyn piiriin. Toisaalta täytyy kyllä myöntää, ettei tuo sinun ohjelmasi kyllä oikein perinteiseltä sosialismiltakaan kuulosta. Pikemminkin tulee mieleen vanha kunnon stalinismi tai muut aika ajoin päätään nostavat totalitaariset liikkeet.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mellakoita estänee parhaiten pohjoismainen hyvinvointivaltio JA maahanmuuttajien alhainen osuus.

Pohjaan tämän siihen, että käsittääkseni ainoa (?) maa maailmassa, jossa ei käytännössä esiinny mellakoita, on Suomi. Tai siis esiintyihän niitä kait viimeksi 1956 ja sitä ennen kait Konikapinan aikoihin. Mutta viiteenkymmeneen vuoteen ei ole ollut. Sen sijaan jo esim Ruotsissa ramadanmellakoita esiintyy.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minusta olisi parempi, jos kuningatar mestauttaisi mellakkajohtajat.

Pipan peppu on suojattava.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pthyi!
Yritin soittaa Nordeaan..
Eihän sitä mitn tullut.
Vitun kortin leikkausviikot!
Nordea on jakanut mun tietoja ympäri maailmaa ja joudun kärsimään, onneksi matkan selvitti nostoilla ja Masterilla..
Kai sinne pittää soittaa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen?

Missä maassa ns. monikulttuurisuus on onnistunut, kysyn vaan?
Ranskassa, Englannissa vaiko eikö Saksassakaan?

Lyhyen potsdamilaisen taksikuskin tenttauksen perusteella, liikaa kuulema sellaisia syntyperäisiä saksalaisiakin jotka mieluumin ilmoittavat olevansa turkkilaisia kuin saksalaisia, vaan eikö Saksassa syntyneet ole saksalaisia koska Saksassa ei ole turkkia kaistalettakaan?

Olimme samaa mieltä hänen kanssaan, lohdutin että meillä on tämä Afrikan mustalaisongelma nimeltään somput..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

MEILLÄ OLI SAMMAKKO KYLPPÄRISSÄ!!!!! Mimmaa tuli melkein itkien äsken kylvystä, ku oli säikähtäny sammakkoa. Menin katsoon, et mitä nyt muka, ni siellä on oikeasti ELÄVÄ, keskikokoinen sammakko kylppärissä... Nyt tosin jo vapautettu takapihalle. Nyt on jo koettu muurahaiset, kasvi jalkalistan alta ja sammakko. Mitenköhän luonto meille seuraavaksi sisälle tunkee?! Ei sillä, luonto on mulle tärkeä, mut jotain rajaa... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Prkl. 750g possunkylki meni jo trailereiden aikana ja Spatenkin maistui oudon hunajaiselta pullosta, en muista samaa tapahtuneen hanaversiolla.

Pitäisiköhän ottaa toinen olut tasaamaan makuelämyksiä, Euroshopperi kun takuuvarmasti mautonta kamaa.

Miksi partani on lopettanut kasvamisen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

huima kirjoitti:Ei hirveästi yhteiskuntajärjestys säily, kun aletaan kansalaisia laittamaan kylmäksi.
Nykymenolla ainoa toimiva ratkaisu on tuo. Elleivät (siis poliisi,poliitikot,armeija) tule nopeasti järkiinsä ja ota nykyistä kovemmat keinot käyttöön jo nyt illalla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mua kevyesti häiritsee tän ketjun otsikko. TILLIperse?
Niinq hä?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kaupat tuli! :hep:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Onnea!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Onnea exsulle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tilliperseiden tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Kaupat tuli! :hep:
Komeeta! Ihan hurjaa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin