Sateinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

AB: Jos mä laittaisin tommoset (vaikka on kyllä upeet popot) niin kaatuisin taatusti ja sit ois ranne poikki. Hmmm... lainaaks noita? Ei tarttis mennä töihin sit..

Ninni: Toiset on noin pinnallisia, toiset ei.

E. no voi vittu et mä oon hidas kirjottaa. Stana.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Ja jos pituus niin merkkaa, niin eikös sitä pitäisi ilman korkoja kulkee. Riittää miehissä enemmän valinnanvaraa kun vähän lyhemmänpuoleisetkin on kuitenkin sinua pitempiä sitten? :P

Edit: Siis ninnille toki suunnattu kysymys.
Viimeksi muokannut MiiX, 10.08.2011 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
ninnithequeen

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sola kirjoitti:
Ninni: Toiset on noin pinnallisia, toiset ei.
Ja toiset niin lyhyitä, ettei voisi kuvitella rakastuvansa 20 cm lyhyempään mieheen :lol:

Vai lasketaanko mun poika?
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MiiX »

No multipostaan nyt oikein urakalla lyhyellä aikavälillä, mutta menköön.

Ihan esimerkkinä, miten ikä ja pituus ovat vaan numeroita: Oman bändini laulaja ja hyvä kaveri on kihloissa itseään 10 cm ja 5 tai 6 vuotta vanhemman naisen kanssa, eikä siinä minusta mitään outoa ole. Hyvin tulevat juttuun ja pitkään ne on yhdessäkin olleet ilman mitään ikään tai pituuteen liittyviä ongelmia.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mulla on "duunikenkinä" sellaset 13cm korot. Tai toinen vaihtoehto vaaleanpunaiset reiskat. Normisti pitelen tollasia 7cm korkoja.

En voisi rakastua 20cm lyhyempään mieheen. 170cm:kin tekisi jo tiukkaa. Miehen pitää olla mua pidempi. Pinnallinen paska :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ennen pidin kriteereinä hengittämista ja ajattelemista, nykyisin pelkkää hengittämistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Mirkku kirjoitti:Pinnallinen paska :(
No eipä se minusta nyt erityisen pinnallista silti ole, jos se pituus merkkaa. Se nyt on ihan selvä, että tietyllä tapaa ulkonäkö merkkaa kuitenkin kumppanin valinnassa ja jos omiin silmiin pituus on yksi ulkonäön kriteereistä, niin hankalapa siihen on kenenkään muun mennä vastaan väittämään.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
AngryBird

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Facebook kuoli.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kyllähän munkin silmä lepää pitkissä miehissä mut ei se tarkota ettenkö vois ihastua/rakastua mua lyhyempään mieheen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Ai muillakin? Piti just infota Chilifestiin valitsemani ruokalaji FB:n kautta eteenpäin, 20.8 pitäis kai mennä taas syömään tulista...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:Facebook kuoli.
Ei mulla ainakaan mutta etusivu täys kavereitten "Tökkiiks muillakin" ja "Mitä vattua tää taas sekoo?"
AngryBird

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Facebook kuoli.
Ei mulla ainakaan mutta etusivu täys kavereitten "Tökkiiks muillakin" ja "Mitä vattua tää taas sekoo?"
Mun kaverit eivät onneksi päivitä tollasia. Jos aloittavat, häädän pois newsfeedistä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Mä nään vaan kuvat sun parvekkeelta, muuten kuollut.

Mut jotenkin tyypillistä, heti kun sitä oikeasti tarvis ni sit lakkaa toimimasta... Kyl mä sit muuten saan viestiä perille, mut olis se mukava nähdä kaikki aiheesta keskusteltu siistinä keskusteluna.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Maailma kaatuu heti kun facebook on minuutin matalana.

No onneks siitäkin päästään eroon 5. marraskuuta: http://www.kaleva.fi/uutiset/tietokone- ... kin/907993

Pitää vaan toivoo, että onnistuu tuo hyökkäys :twisted:
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Äh, mä olisin jo siirtyny muualle, mut noi tapahtumat on niin kätevää sopia tuolla. varsinkin ku tuollaisiin juttuihin tulee aina kavereita ja niiden kavereita, joten mukavaa kun kaikki voi keskustella samassa ketjussa asioista. En mä muuten yleensä tykkää kirjoitella tai muutenkaan ilmoitella itsestäni muulle maailmalle ihan hirveästi, joten mun seinällä on aika hiljaista...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos ei olisi FBtä niin tuskin koskaan kommunikoisin kenenkään kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä haluisin vaan että se tyttö olis söpö ja kiva.
Tietty jos osaa tehä kunnon bloukkarin ja piffin niin sitten pitää viedä naikkariin.

edit: tietty nainen, emmä enää mitään pissixii jaxa!1
Viimeksi muokannut Dumiz, 10.08.2011 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bluntly kirjoitti:Jos ei olisi FBtä niin tuskin koskaan kommunikoisin kenenkään kanssa.
:D :D :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Suvinen kirjoitti:
MiiX kirjoitti: Pitää vaan toivoo, että onnistuu tuo hyökkäys :twisted:
Kauheen negatiivista!
Sinänsä minua ei kiinnosta mitä ihmiset tekee facebookissa, mutta se vaan vituttaa että nykyään kaikkien oletetaan olevan siellä. Jos et ole, niin olet tuleva sarjamurhaajapsykotappaja tai vähintäänkin epäsosiaalinen nörtti.

No minähän tosin olen molempia, mutta tiedän ihmisiä, jotka ei ole facebookissa ja silti ovat ihan tavallisia ihmisiä.

Edit: Huvittavaa sinänsä, että usein facebookittomat ihmiset tosiaan leimataan nörteiksi. Itse sitten istutaan koneella monta tuntia nenä kiinni FB:ssä ja pelataan jotain vitun bejeweled pilsneriä.
Viimeksi muokannut MiiX, 10.08.2011 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä toimin mieheni sihteerinä. Joku jos kyselee onko sillä profiilia, ni käskee etsiä mun profiilin. Samoin jos jotain mielenkiintoista tapahtuu, ni mä oon se, joka miehelle raportoi. Näin sen ei ole pakko laittaa profiilia, mut saa tiedon kaikesta. :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä se on niin, että itseäni lyhyemmät miehet on nou-nou, ja korkkareilla ei ole tekemistä pituuden kanssa, ne on vaan ihkut kengät.

[/mielipide]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AngryBird

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Miten kukaan ei ole aiemmin keksinyt lyödä läpi tätä keskosten kielikylpy-ideaa? Siellähän ne pötköttää kaapissa päivät pitkät, eikun luurit korville ja vauvat hommiin!

Vähän jäi avoimeksi, että mikä korkeakoulututkinto valmentaa kodinhoitoon, mutta ilmeisesti sitten mikä tahansa. Onneksi palkka oli sentään kohdillaan suhteessa vaatimuksiin.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Varis »

exsu kirjoitti:^ Miten kukaan ei ole aiemmin keksinyt lyödä läpi tätä keskosten kielikylpy-ideaa? Siellähän ne pötköttää kaapissa päivät pitkät, eikun luurit korville ja vauvat hommiin!

Vähän jäi avoimeksi, että mikä korkeakoulututkinto valmentaa kodinhoitoon, mutta ilmeisesti sitten mikä tahansa. Onneksi palkka oli sentään kohdillaan suhteessa vaatimuksiin.
En ymmärrä ollenkaan tätä horinaa tästä paikasta. Muutaman muksun hoitamista vastaavalla palkalla kodinomaisissa olosuhteissa, ilmeisesti ilmaisella asumisella. Kertaluokkaa paremminhan tuo on kuin millään au pairilla tai perhepäivähoitajalla? Alempi korkeakoulututkinto ei ole mitään erikoista, sairaanhoitajakin on nykyään AMK-tutkinto.

Palkanhan pitää vastata duunin vaativuutta. Jos joku jolla on vaadittu kompetenssi haluaa tuolla palkalla tuota tehdä, niin mikäs siinä. En minä lasten hoitamisesta maksaisi ainakaan yhtään tuon enempää. Onko tässä nyt joku kollektiivinen tarve loukkaantua siitä, että kehtaa vaatia "korkeakoulututkintoa" (otsikoissahan tuo on väännetty jo maisteriksi, joka nyt kuitenkin on ylempi korkeakoulututkinto) kun teettää duunia jossa tosiasiassa korkeakoulututkinnolla ei ole mitään lisäarvoa?

Vain Kateus-Suomessa, joka on ainoa Suomen kolkka joka kattaa koko maan, on mahdollista saada tämmöisestä otsikko. Rikas sika haluaa taas riistää köyhää humanistia!11!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sateinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^Kyllähän toi haisee sille, että joku (espanjaa taitaava ulkomaalainen) on jo työhön katsottuna, mutta pitää mennä virallisia teitä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin