Torstai on tonnikalaa täynnä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bluntly kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Taidan lähteä lintsille
Toivottavasti oksennat possujunassa.
Katotaan nyt että kuin sitä jaksaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumiz kirjoitti:Katotaan nyt että kuin sitä jaksaa.
Onko sullakin 7 sentin korot jalassa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kiitos tästäkin, ootte ollu ihailtavan ahkeria täällä kitinän pesässä..

Toisilla pitää olla elämässään suuria tunteita ja draamaan mihin ei ihan "Tunteita ja tuoksuja" riitä. En kuulu heidän joukkoonsa, mutta Ninnillä on tietenkin ihan oikeus kokea kaikkea kokemaansa. Olen joskus Ninniä auttanut, eikä se tee minusta sen parempaa ihmistä. Taidan lähteä olutta juomaan ja makkaraa syömään. Joten eipä sitten ihmeempiä.

Behave!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

OMpas täällä tarinaa..

Kohta puhkomaan tauluja ja rikkomaan savikiekkoja. :igor:
Sitten kohti kotia. :hep: Alkoi mökkeilyn yliannostus lähestymään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

prosessi kirjoitti:Silloin muillakin olisi sama...
TAI.. jospa joillakin on ollut elämässään samanlaista paskaa kierteessä, mutta jollain keinolla päässyt siitä pois ja niiden kokemusten perusteella haluaisi opastaa myös Ninnin Onnellisten joukkoon??? :think:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja elco »

prosessi kirjoitti:Entä jos me kaikki olemmekin omissa omanlaisissa vankiloissamme, emmekä voi päästä ulos, koska emme näe niitä itse rakentamiamme seiniä? Ahdistus pienenisi, jos Ninnin saisi näkemään ne omat seinänsä. Silloin muillakin olisi sama mahdollisuus näkemiseen ja sitä kautta vapautumiseen.
Tää on kyllä jo deMello-shittiä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
AngryBird

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Elämä on salaliittoteoria.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Entä jos me kaikki olemmekin omissa omanlaisissa vankiloissamme, emmekä voi päästä ulos, koska emme näe niitä itse rakentamiamme seiniä? Ahdistus pienenisi, jos Ninnin saisi näkemään ne omat seinänsä. Silloin muillakin olisi sama mahdollisuus näkemiseen ja sitä kautta vapautumiseen.
Tää on kyllä jo deMello-shittiä.
Muuten varmaan joo, mutta todistetusti Ninniä ei saa näkemään seiniään, joten deMello on hilpeä optimisti, kun hän luullakseni uskoo Ninnien ja meidän muidenkin mahdollisuuksiin todisteista huolimatta. Eli taisin yrittää sanoa, että Ninnin suuri elämänmuutos olisi todiste siitä, että deMello on oikeassa. Se mitä todellisuudessa tapahtuu on todiste päinvastaisesta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

prosessi kirjoitti:
Ehkä kyseessä ei olekaan viha vaan ahdistus siitä ajatuksesta, että Ninni on oman itsensä vanki. Silloinhan herkästi herää pelko, että onko itsekin samalla tavalla itsensä vanki. Jos Ninni ei näe itse rakentamansa vankilan seiniä, ehkä sama pätee myös muihin. Entä jos me kaikki olemmekin omissa omanlaisissa vankiloissamme, emmekä voi päästä ulos, koska emme näe niitä itse rakentamiamme seiniä? Ahdistus pienenisi, jos Ninnin saisi näkemään ne omat seinänsä. Silloin muillakin olisi sama mahdollisuus näkemiseen ja sitä kautta vapautumiseen.
Mää NIIN tajusin tän! Ja allekirjoitan! Vaikka meneeki vähän ylianalyysin puolelle niin tää on loistohuomio! Ollaanko me kaikki yhtä sokeita itsellemme?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja elco »

Kuulkaapas, nyt, tytöt kun setä selittää: jos tuo tyhjänpäiväinen näkymätön valli-teoria olisi edes sinnepäin oikein mitä se ei tietenkään ole niin esim. minun tilanteeni ei mitenkään kohenisi siitä, että murtautuisin ulos tästä näkymättömästä vankilastani, jota ei ole, mutta jonka olen rakentanut.

Ja sama pätee kaikkeen muuhunkin itsetuntemushumpuukiin, sosialidemokratiaan ja muihin heikommille mielille vahingollisiin sumutuksiin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Kuulkaapas, nyt, tytöt kun setä selittää: jos tuo tyhjänpäiväinen näkymätön valli-teoria olisi edes sinnepäin oikein mitä se ei tietenkään ole niin esim. minun tilanteeni ei mitenkään kohenisi siitä, että murtautuisin ulos tästä näkymättömästä vankilastani, jota ei ole, mutta jonka olen rakentanut.
No mutta tässähän se dilemma onkin, että koska et tunne itseäsi tarpeeksi hyvin - et osaa nähdä elämääsi sen ulkona.

De Mälli oli siis oikeassa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
No mutta tässähän se dilemma onkin, että koska et tunne itseäsi tarpeeksi hyvin - et osaa nähdä elämääsi sen ulkona.

De Mälli oli siis oikeassa.
Kun katsoo mitä itsetuntemus, kasvissyönti, sosialidemokratia ja muu humpuuki tekee ihmiselle niin eiköhän tämä ole vaan hyvästä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:Kuulkaapas, nyt, tytöt kun setä selittää: jos tuo tyhjänpäiväinen näkymätön valli-teoria olisi edes sinnepäin oikein mitä se ei tietenkään ole niin esim. minun tilanteeni ei mitenkään kohenisi siitä, että murtautuisin ulos tästä näkymättömästä vankilastani, jota ei ole, mutta jonka olen rakentanut.
Urpiainen ehkä muistaisi kuka joskus jossain sanoi, että onnea on se, että itse saa valita vankilansa. Uskon, että omallakin kohdallani pätee se, ettei tilanteeni kohenisi, mutta jos tuollaiset seinät on, olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä niiden ulkopuolella on.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja elco »

prosessi kirjoitti:
Urpiainen ehkä muistaisi kuka joskus jossain sanoi, että onnea on se, että itse saa valita vankilansa. Uskon, että omallakin kohdallani pätee se, ettei tilanteeni kohenisi, mutta jos tuollaiset seinät on, olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä niiden ulkopuolella on.
EW ja So Easy. Hitlerkin oli kasvissyöjä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Urpiainen ehkä muistaisi kuka joskus jossain sanoi, että onnea on se, että itse saa valita vankilansa. Uskon, että omallakin kohdallani pätee se, ettei tilanteeni kohenisi, mutta jos tuollaiset seinät on, olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä niiden ulkopuolella on.
EW ja So Easy. Hitlerkin oli kasvissyöjä.
:D Pelottava visio. Kerros tiiliä lisää...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

elco kirjoitti:Kuulkaapas, nyt, tytöt kun setä selittää: jos tuo tyhjänpäiväinen näkymätön valli-teoria olisi edes sinnepäin oikein mitä se ei tietenkään ole niin esim. minun tilanteeni ei mitenkään kohenisi siitä, että murtautuisin ulos tästä näkymättömästä vankilastani, jota ei ole, mutta jonka olen rakentanut.

Ja sama pätee kaikkeen muuhunkin itsetuntemushumpuukiin, sosialidemokratiaan ja muihin heikommille mielille vahingollisiin sumutuksiin.
Kuuleppa setä. Se että on mahdollista että asuu itse rakentamassaan vankilassa ei tarkoita että se on väistämätöntä. Eli voi olla että sä et lusikaan! Ja jos siellä omassa pilvilinnassa on kivaa, niin antaa mennä vaan, ei sieltä muuttaa tarvi! Mutta jos kuten Ninnin tapauksessa siellä omassa neverneverlandissa ei olekaan auvoisaa niin ehkä kannattaa koittaa päästä sieltä pihalle. Ja se vois vaatia oivalluksen noista näkymättömistä seinistä vaimitänenytoli.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Napit naamaan ja salille. Kehitelkääs nyt silläaikaa lisää viihdettä, vaikka Huiman ja Elcon Full moon-esitys prossun koreografioilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja elco »

Jollen vielä olisi rakentanut näkymätöntä vankilaani niin vaatisin hinaajan lailla huutaen välitöntä pääsyä muurien sisälle turvaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja elco »

Bluntly kirjoitti:Napit naamaan ja salille. Kehitelkääs nyt silläaikaa lisää viihdettä, vaikka Huiman ja Elcon Full moon-esitys prossun koreografioilla.
Sun vankilassa on aivan eri huvitukset kuin täällä meillä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Taidan lähteä lintsille
Toivottavasti oksennat possujunassa.
Sori, mut se on nykyään munajuna. You know, tipuja ja munia, vetäisin kierroksen veljentytön kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Sun vankilassa on aivan eri huvitukset kuin täällä meillä.
Ja aika varaton, joutuu tyytymään halpoihin artisteihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tämä kitinä alkaa käydä rasittavaksi. Ehkä muutan teidät pusnusiksi.
AngryBird

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

aasi kirjoitti:Ehkä muutan teidät pusnusiksi.
Mieti ensin, kuinka rasittavaa se sitten tulisi olemaan :shock:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden nyt kosmetologille. Rankkaa tää sairastelu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:Mä lähden nyt kosmetologille.
Kuinka sä kehtaat kun mä en nyt just pääse.
Vastaa Viestiin