Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Niba »

As is?

Join 6 tuoppia olutta ja menen palauttelemaan työpäivää varten!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Join yhden tuopin roskiksen terassilla lintsin jälkeen, ei tarttenut palautella.

Nyt taas töissä ja tänään mökille, huomenna illaks städiin että kerkee humpalle.
Ruokalan kalapuikko Pena
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Join kaks kaljaa ex-esinaisen mökillä saunan jälkeen. Ei tarvii palautella.

Tänään lenkille töiden jälkeen, sit saunaan ja ehkä olut tai pari. Huomenna taas tarjoilu?keikka eli rahantuloa ei voi estää. Miksä sitä ny vois sanoo ku mun ei tarvii ko pistää astiat paikoilleen, sapuskat pöytään ja pitää huoli et pöytä on täys ja kahvia tarpeeks. Ja tietty autan siivoomaan sitä mukaa kun tarvis ja lopuks kans :)
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Hiukkasen mietin että pitäsköhän mun muodikkaasti avata tänne (kitinään) sisustusblogi, kun olen sen sisustamisen niin tyylikkäästi aina ohittanut poikamiesboxeissani. Tällä hetkellä kun ei ole yhtään hyvää syytä olla ostelematta kaikkea rihkamaa sinne niin että siitä tulee ihmisasumusta muistuttava asunto. Eilen bongasin uudesta lounasravintolasta käytännölliset ja hienot lasit arkiruokailuun esimerkiksi, yleensä mulle ei ole tuommoisilla asioilla väliä että minkä muotoiset ne lasit ovat, kunhan vetoisuus olisi enemmän kuin mitä vetää yhdellä huikalla. Yleensä ruokalaseissa ei ole, mikä on pirun ärsyttävää.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tänään illalla otan muutaman ohrapirtelön. Hu aamulla sitten taas sorvaamaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja elco »

On kyllä niiiiin hukkaanheitetty viikonloppu edessä kuin olla ja saattaa: jotkut ö-häät hevonvitunkuusessa, josta en tunne juuri ketään. Rosvosektoria pukkaa vielä siitäkin, että sijaintipaikka on Suomen neanderthalien keskittymässä - Pohojanmaalla, jossa kysymys on lähinnä siiitä saako rauhanomainen porschepukumies valkoisissa aurinkolaseissaan turpaansa ennemmin, myöhemmin vai sekä että.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

elco kirjoitti:Pohojanmaalla, jossa kysymys on lähinnä siiitä saako rauhanomainen porschepukumies valkoisissa aurinkolaseissaan turpaansa ennemmin, myöhemmin vai sekä että.
Ota muodikas preppy-valelääkäri mukaan niin suosio on taattu :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:...kysymys on lähinnä siiitä saako rauhanomainen porschepukumies valkoisissa aurinkolaseissaan turpaansa ennemmin, myöhemmin vai sekä että.
Juot sen verran rotevat tumut jo menomatkalla, että kipu tuntuu vasta kotisoffalla palattuasi. Ei jää edes huonoja muistoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maalia seinille, muutamat penkkipunnerrukset ja illemmalla humppaamaan tämän tahtiin.

Siinäpä päivän plääni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Hammaslääkäristä palattu. Kerrankin hommat meni putkeen, sain lääkäriajan samantien, hommat hoitui vielä niin nopeasti, että pääsin vielä yhdellä bussilipulla sinne ja takas.

Mitäs nyt. Tää loma ei oo ehkä ollut niin hohdokas kuin kuvittelin, ekaksi auto hajoaa anoppilareissun aikana, jouduttiin metsästämään eioota Joensuusta, varaosa saatiin kyllä tilattua, mutta siinä vaiheessa jo kaikki eiliset menot oli peruttava. PRKL! Mä missasin ekan morsiuspukusovituksen!! MUR! Sitten toi leuka, kolme yötä piti hereillä.

Jos tänään alkaisi hyvä putki? Alku oli ainakin lupaava :)

Nyt true bloodin viimoisin.. ja siivousta ja aamiaista
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

DitaVonShagwell kirjoitti:Jos tänään alkaisi hyvä putki? Alku oli ainakin lupaava :)
Onko lenkki kulkenut? Ammenna siitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Onko lenkki kulkenut? Ammenna siitä.
On kulkenut, mökillä tuli juostua kyllä.. ja kävin uimassakin pari kilsaa :) Tänään kuitenkin lenkin sijaan aion mennä kiipeilemään.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
AngryBird

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Siivouspäivä.
Iltapäivällä rakkaan ystävän luo kaffittelemaan ja jauhamaan pskaa :]
ninnithequeen

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumiz kirjoitti:Hiukkasen mietin että pitäsköhän mun muodikkaasti avata tänne (kitinään) sisustusblogi, kun olen sen sisustamisen niin tyylikkäästi aina ohittanut poikamiesboxeissani..
Täällä on jo sisustusketju...kaiva kodinhoito ja harrastukset, muistaakseni.

Tänään vanhoille kotikonnuille Kivikkoon noutamaan neidille ommeltuja ihania silkkiverhoja ja tyynyjä. Keltaisia, tottakai.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkkiksen vuosien tinkimätön työ alkaa tuottaa tulosta. Google näytti mulle äsken moottorisahamainosta. :)

Mistä tuli mieleeni, että itsetuntemuskirjallisuutta ei ilmeisesti googlemainosteta, koska luulisi kitinän olevan täynnä sen bannereita.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 12.08.2011 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Hiukkasen mietin että pitäsköhän mun muodikkaasti avata tänne (kitinään) sisustusblogi, kun olen sen sisustamisen niin tyylikkäästi aina ohittanut poikamiesboxeissani..
Täällä on jo sisustusketju...kaiva kodinhoito ja harrastukset, muistaakseni.
Tiedänhän mää. Aattelinkin nyt täysin itsekkäästä näkökulmasta motivoida itseäni hoitamaan homman jonka olen laiminlyönyt aika lailla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökiltä palattu kotiin. Lähtö meni puolen yön tälle puolelle, eli unta ehdin vetää jopa 5 tuntia, tarvii ehkä (näijn lomalla) päivä torkut. Ton t:n vois torkuista jättää pois, jos ois sopivat torkuttaja mimmi.

Eilen ammunta kulki. Kolme laukausta hirviradalla ja kolme kymppiä. Ase ainakin käy riittävän tarkasti hirvikoetta varten. Kiekkojen ampumisen heikkoon osumisprosenttiin löytyi syy. Paino pudonnut parissa vuodessa jokusen kilon -> olkapäässä vähemmän läskiä -> liian lyhyt aseen perä -> ase ei nouse 'poskelle' niq pitää.

Nyt ostamaan patruunoita ja Gore-Tex -kengät metsänraivaukseen. Ainakin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:silkkiverhoja ja tyynyjä
Ei taida muutama satanen riittää?
Ettei sitten olis kuitenkin polyesterisatiinia tai vuorisilkkiä tmv?
ninnithequeen

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:silkkiverhoja ja tyynyjä
Ei taida muutama satanen riittää?
Ettei sitten olis kuitenkin polyesterisatiinia tai vuorisilkkiä tmv?
Sai ilmaseks töistään ;) Toki mää jottain maksan. Ja juu, ei ne ihan silkkiä taija olla, mutta tyttärelle on ;) Koska hän kuvat nähdessään huokasi ihastuneena, "oih keltaista silkkiä!"
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 12.08.2011 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumiz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Hiukkasen mietin että pitäsköhän mun muodikkaasti avata tänne (kitinään) sisustusblogi, kun olen sen sisustamisen niin tyylikkäästi aina ohittanut poikamiesboxeissani..
Täällä on jo sisustusketju...kaiva kodinhoito ja harrastukset, muistaakseni.
Tiedänhän mää. Aattelinkin nyt täysin itsekkäästä näkökulmasta motivoida itseäni hoitamaan homman jonka olen laiminlyönyt aika lailla.
Onks sulla oikeesti kullanvärinen seinä siel? Mää haluun kans...
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

ninnithequeen kirjoitti:Onks sulla oikeesti kullanvärinen seinä siel? Mää haluun kans...
Olihan tuo edellinen asukki jotain semmoista siitä yrittänyt saada, päätin että se on parempi kuin valkoinen ja annoin olla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Huomasin naamasta että duunikaverilla on tänään synät ja kävin onnittelemassa, niin pakkohan se on oli hakea täytekakku :twisted: :twisted:

Lounaan päälle kermatäytekakkua, tänään saakin iltasella halkoa puuta reilummin...
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sähköpostiin tuli koulutusmainos: "AKKULATAAMO - WORKSHOP
Virtaa ja välineitä haastavan työyhteisön johtamiseen
"

Jotenkin nauratti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja annepa »

En tajua miten avuton ihminen voi olla! Ensin mua vitutti ihan homona se että avokki ei tee juuri mitään kotihommia jotka pitää tehä harvoin (tyylin maton pesu, toisten mattojen toimittaminen pesulaan, leikkuulaudan huolto...), vaikka on lomalla. No sitten se otti lusikan kauniiseen käteen ja alkoi tekemään asioita, pyytämättä, which was nice. Kaikki tuntuu olevan kauhian hankalaa. Otetaan nyt esim leikkuulaudan hiominen ja öljyäminen.
Missä on hiontakone? Riittääkö tämä hionta? Millä tätä öljytään? Missä niitä rättejä on? Miten päin tässä menee puun syyt? Laitetaanko tätä öljyä laudalle vai rätille? Paljonko tätä öljyä laitetaan? Mihin tämä käytetty rätti laitetaan?

Hyvä että tekee asioita mutta mua vaan ihmetyttää tuo avuttomuus. Herranjumala, se on aikuinen mies joka on asunut vuosia yksin ja nyt yks leikkuulauta aiheuttaa tommosen kysymystulvan. Minä en ikinä ees mieti tommosia asioita, alan vaan tekeen ja katon mitä siitä tulee, jos ei tule oikeenlaista niin teen uudestaan. Öljypurkin kyljessä on ohjeet....

No mut enihuu, kivaa että tekee.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:No mut enihuu, kivaa että tekee.
Tämä, vain tämä. Naiset ovat usein tyhmiä, kun moittivat miestä, joka tekee pyydetyn asian, muttei juuri sillä hetkellä, tavalla tai kyselemättä kuin he toivoisivat. Pitää nähdä näiden yli. Ajatella kuin mies. Kun kerran mies nöyrtyy tekemään pyydetyn asian, kokee hän oikeudekseen tehdä asia joko niin kuin parhaaksi katsoo tai sitten lisäohjeiden mukaisesti. Jos nainen tässä vaiheessa menettää malttinsa alkaen länkyttää, ei mies jatkossa suostu tekemään sitäkään vähää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin