Sleepless Sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No niin. Vieraat lähti. Jättivät kuitenkin tikkarin, jonkun pelin ja avaamattoman pullon Bolia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan huomenna aloittaa toimet viikinkisimapömpelön pörisemiseksi lähitulevaisuudessa. Jos tällä kertaa tekisi melkein alkuperäisen ohjeen mukaan eikä ihan miten sattuu kuten viimeksi, vaikkei sitäkään voi epäonnistumiseksi sanoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Rankka viikonloppu hyvän ruoan, Inner Circlen ja lautapelien parissa. Ensi viikolla olisi vielä blockfestit, josko sitten rauhottuisi.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Sola »

Nyt ois vähän halipula. Perkele kun oiskin kiva käpertyy jonkun kainaloon tuhisemaan.

Eiks jossain päin maailmaa muuten ollut semmonen kahvila tms missä tuntemattomat sai mennä toisen viereen pötköttään kun oli iholle (vaatteet päällä toki) ikävä? Ihan kun oisin lukenut joskus jostain.. Joku läheisyysjuttu siinä oli pointtina. Muistaako kukaan?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vesper kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Annanko numeron niin voit soittaa ja kysyä?
Miksi et itse soittaisi, kysyisi ja raportoisi vastausta palstalla? Tunnet hänet kuitenkin paremmin, joten osaisit myös analysoida hänen vastaustaan paremmin.
No mäpä kysyn kun kohta tavataan.

Kysyitkö?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Sola kirjoitti:Nyt ois vähän halipula. Perkele kun oiskin kiva käpertyy jonkun kainaloon tuhisemaan.

Eiks jossain päin maailmaa muuten ollut semmonen kahvila tms missä tuntemattomat sai mennä toisen viereen pötköttään kun oli iholle (vaatteet päällä toki) ikävä? Ihan kun oisin lukenut joskus jostain.. Joku läheisyysjuttu siinä oli pointtina. Muistaako kukaan?
Vaikuttaa ihan joltain japanilaisten keksinnöltä. Eiköhän siellä oo tuommosiakin joka nurkalla.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Vastaa Viestiin