Sleepless Sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ei nukuta sitten enää. Kait tuo nelisen tuntia riitti. Onneks on sunnuntai niin ei oo ressiä ton heräämisen (jos siis vielä nukahtaisin jossain vaiheessa) kanssa. Vaikka laitoin kellon kyllä ysiltä soimaan ettei mee unirytmi (muahahahaah) ihan sekasin.
Ens viikolla aika lääkärille jos sais vähän tuhdimmat uninapit.

Son kumma juttu että vaikka töissä menee päin vittua ja jatkuva unettomuus ja ahdistus vaivaa niin silti hymyilyttää. Sekasin olen, eikait siinä muuta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En jaksanut koko kepappiannosta ja silti olo kuin superpallolla :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jahas, kaverieilla on hirttänyt kesä päälle. Pitäis olla kolmelta keilaamassa lasten synttäreiden takia, niin juuri tuli puhelu ettei isäntä taida olla ajokunnossa siihen aikaan, voisinko ajaa heidän kautta ja kuskata yhden lastin lapsia keilaamaan... Kieltäydyin kipsiin vedoten ja neuvoin ottamaan taksin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Miksi se isäntä niin teki?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RolloTomasi kirjoitti:Miksi se isäntä niin teki?
Annanko numeron niin voit soittaa ja kysyä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja elco »

Pohojalaasista häistä jotakuinkin selvitty.

Pohjanmaalainen suhtautuu helsinkiläiseen kuten suomalainen ulkomaalaiseen: aluksi kyräillään sitten vähän nousuhumalassa uskaltaudutaan kysymään, että eikös olekin järkyttävää menoa. En sinänsä huomannut mitään järin ihmeellistä - mitä nyt aika vahvoissa tumuissa aika moni vanhempi herrasmies oli. Joskus kahden jälkeen alkoi vaikenemaan, kun juominen vaan lisääntyi ja juoma tiukkeni. Vartin yli kolme pöytään isketty votkpullo hirvitti siinä määrin, että pakenin yksin jalan nukkumaan. Enpä ole vastaavaa vetoa häissä aiemmin nähnyt.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^No mutta sehän meni hyvin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pohoojalaasissa Häissä on aina mahdollista saada alkomahoolimyrkytys tai jotain muuta, itseasiassa hyvin kaunista ja vienoa menoa taloollisilla, renkien bileissä voi olla toisin, ei laula oopperalaulajat aikä muutakaan korkeakulttuuria esiinny siellä..

Ei jaksanut tumuttaa kunnolla eilen puolipulloa taloviintä ja puolikas Otard V.S.O.P ei kummemmin heiluttanut, Cohiba Siglo III taisi heilauttaa eniten hään voimalla?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vesper kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Miksi se isäntä niin teki?
Annanko numeron niin voit soittaa ja kysyä?
Miksi et itse soittaisi, kysyisi ja raportoisi vastausta palstalla? Tunnet hänet kuitenkin paremmin, joten osaisit myös analysoida hänen vastaustaan paremmin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RolloTomasi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Miksi se isäntä niin teki?
Annanko numeron niin voit soittaa ja kysyä?
Miksi et itse soittaisi, kysyisi ja raportoisi vastausta palstalla? Tunnet hänet kuitenkin paremmin, joten osaisit myös analysoida hänen vastaustaan paremmin.
No mäpä kysyn kun kohta tavataan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Perhana että osaa olla selkä ja kroppa kipeenä. Eilen muutin loppuromuja kämpästä ja tottakai olin jättänyt pesukoneen viimeiseksi, nokkakärryt sano uuden kämpän ovella sopparin irti ja muuttoapu osoittautui voimattomaksi...nappasin myllystä kiinni ja pungersin väkisin rappusia pitkin neljänteen kerrokseen. Notta perkele että 8kg pyykkimäärälle ja 1600 kierrosta ottava kone muuten PAINAA. 2 kerrosta meni mukavasti, kolmas vähän puhisten ja viimenen sitten kiroilen kuin merimies.

Voisin palkita itseni muutamalla oluella ja miettiä miten saan exän tekemät autokaupat huomenna peruttua. Meni myymään yhteisen auton pilkkahintaan vastoin tahtoani ja lupaani. Kai sitä joutuu huomenna meneen tekeen rikosilmoituksen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Jos rekisteriotteessa lukee omistajan kohdalla vain exäsi nimi, niin paha siitä on rikosilmoitusta mennä tekemään.
Sen sijaan jos olet esim 2. omistaja, niin rekisteröintiin tarvitaan myös sun nimmari paperiin. Silloin pääset tekemään jäynää kun et nimmaria tuohon hintaan kirjoita.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Nergal kirjoitti:Meni myymään yhteisen auton pilkkahintaan vastoin tahtoani ja lupaani.
Eihän se sitä voi myydä ellei väärentänyt sun nimmaria :shock:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

AngryBird kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Meni myymään yhteisen auton pilkkahintaan vastoin tahtoani ja lupaani.
Eihän se sitä voi myydä ellei väärentänyt sun nimmaria :shock:
Onko numba vain haltija?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Hyvä(uskoinen) haltija ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ei sillä pitäisi olla mitään väliä onko papereissa minun nimeä. Auto on ostettu avioliiton aikana ja siinä meni vaihdossa oma vanha autoni, lisäksi autoa on maksettu yhteiseltä tililtä.

Tarkistin jo asian asianajajalta. Ihmetyttää miksi myydä 10k auto 5k hintaan? Kuittas ex kuulemma velat pois ja ei saanut voittoa...samahan se olisi ollut siirtää velat minun nimiini. Kiusaa kai piti tehdä koska olen hinkunut autoa itselleni käyttöön että pääsisi helpommin töihin, vituttaa heilua raksatamineissa kuulkaas TKL:än bussissa...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vitty, meni kaheksaan asti aamulla. Nyt on aika rapula.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En jaksanut koko kepappiannosta ja silti olo kuin superpallolla :cry:
Pärkkele kun alko tekemään itelläki mieli kebabia. Harmi vaa kun Oulun ainoo hyvä kebabbipaikka on ainaki miljoonan kilometrin päässä ja auto huollossa :( Ei sinne nyt pyöräilemäänkää lähetä, menee kaikki kebabista saatu energia iha hukkaa muuten.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

MiiX kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:En jaksanut koko kepappiannosta ja silti olo kuin superpallolla :cry:
Pärkkele kun alko tekemään itelläki mieli kebabia. Harmi vaa kun Oulun ainoo hyvä kebabbipaikka on ainaki miljoonan kilometrin päässä ja auto huollossa :( Ei sinne nyt pyöräilemäänkää lähetä, menee kaikki kebabista saatu energia iha hukkaa muuten.
Oulussa yks kepappipaikka? :D
Vissiin eivät toimita ollenkaa/sun luo asti?
Itsehän tilasin tuossa lähiravintelista kepapin ranuilla+pizzan just äsken. Joskus ovat tuoneet 24 minuutissa, pidän sitä ihan hyvänä suorituksena.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ny olis sitten käyty kattomassa Cars 2 kaameen lapsilauman kera. Oli mukana oma, vieraat ja lainatut lapset. Noi 5v alkoivat vaan tunnin jälkeen kyselemään, joko leffa kohta loppuisi :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Dumiz kirjoitti:
MiiX kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:En jaksanut koko kepappiannosta ja silti olo kuin superpallolla :cry:
Pärkkele kun alko tekemään itelläki mieli kebabia. Harmi vaa kun Oulun ainoo hyvä kebabbipaikka on ainaki miljoonan kilometrin päässä ja auto huollossa :( Ei sinne nyt pyöräilemäänkää lähetä, menee kaikki kebabista saatu energia iha hukkaa muuten.
Oulussa yks kepappipaikka? :D
Vissiin eivät toimita ollenkaa/sun luo asti?
Itsehän tilasin tuossa lähiravintelista kepapin ranuilla+pizzan just äsken. Joskus ovat tuoneet 24 minuutissa, pidän sitä ihan hyvänä suorituksena.
Yks HYVÄ kebabbipaikka. Täällä on aika paska laatu kebabeissa, enemmänkin pizzakaupunki. Vois muuttaa takasin Hämeenlinnaan ihan sen takia, kun sieltä löyty hyvää kebabia joka nurkalta.

Edit: Ja siinä hyvässä paikassa ei oo kotiinkuljetusta ollenkaa.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Blaah teen taktisen hyökkäyksen viereiselle Teboilille ja ostan Rollsin jättipekoniaterian. Vajaa 2000 kaloria kun vetäsee taas kerralla, nii onpa hyvä mieli sen jälkee.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:Ei sillä pitäisi olla mitään väliä onko papereissa minun nimeä. Auto on ostettu avioliiton aikana ja siinä meni vaihdossa oma vanha autoni, lisäksi autoa on maksettu yhteiseltä tililtä.

Tarkistin jo asian asianajajalta. Ihmetyttää miksi myydä 10k auto 5k hintaan? Kuittas ex kuulemma velat pois ja ei saanut voittoa...samahan se olisi ollut siirtää velat minun nimiini. Kiusaa kai piti tehdä koska olen hinkunut autoa itselleni käyttöön että pääsisi helpommin töihin, vituttaa heilua raksatamineissa kuulkaas TKL:än bussissa...
Miksi exäsi haluaa noin kovasti tehdä sulle kiusaa? En tietenkään tunne kumpaakaan teistä, mutta kait tähän joku selitys on?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Nergal kirjoitti:
Tarkistin jo asian asianajajalta.
Jos biili meni merkittävästi käypää hintaansa alemmalla hinnalla ja sulla oli siihen omistusoikeus, eikö tuon luulisi menevän jonkin hukkaamisperusteen nojalla sun voitoksesi? Tsekkaappas tilanne vielä sen aasimiehen kanssa, jos auton ostaja oli ex-huoran kavereita, väittäisin lähes itsekin pystyväni hoitamaan rahaa kotiopäin.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Sleepless Sunday

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Jättipekoniateria, pullo EDiä, levy suklaata, pari kaljaa ja chilipähkinöitä. Ja sitte voikin kahtoo Cannibal Holocaustin.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Vastaa Viestiin