Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi on parempi adminina?

Hämis
0
Ei ääniä
Mancel
1
100%
notta tuota notta tuota
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 1

RP

Re: Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Xiberia kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Olenkohan mä hengenvaarallisesti allerginen hempeydelle yms. Mua TODELLA oksettaa FB:n päivitys "XX on parisuhteessa YY:n kanssa". Kaikki tykkää ja lykkää sydämiä, hihkuu ja onnittelee. No HYI HELEVETTI!!
Entä sitten pariskunta, jotka asuvat saman katon alla ja siis näkevät toisensa päivittäin, mutta silti näpyttelevät vähintään kerran vuorokaudessa "Murua ikävä ♥" tai "Muru tulee kohta kotiin ♥" tai "Ilta murun kanssa leffaa katsoen ♥" tai "Mulla on maailman ihanin mies! ♥♥♥"... Liityn allergikkokerhoon :D
Tämä toi mieleen miksi tykkään Demi Mooren ja Ashton Kutcherin twiittauksista <3
ninnithequeen

Re: Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Xiberia kirjoitti:"Jussi Parviainen täytti eilen 56 vuotta. Saana kirjoittaa blogissaan, että Jussi sai synttärilahjaksi "sitä mitä me eniten tehdään"."

*_*
Ei hel... :D
RP

Re: Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:"Jussi Parviainen täytti eilen 56 vuotta. Saana kirjoittaa blogissaan, että Jussi sai synttärilahjaksi "sitä mitä me eniten tehdään"."

*_*
Ei hel... :D
Mitäköhän ne mahtaa tehdä eniten, vastaus ei välttämättä ole se todennäköisin. On siinä kanssa harakanperseeltä näyttävä pari vaikka vihkipappi taisi kehua kaikkein kauneimmaksi naiseksi mitä on ikuna nähnyt. Papille vinkki; hanki rillit.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Xiberia kirjoitti:"Jussi Parviainen täytti eilen 56 vuotta. Saana kirjoittaa blogissaan, että Jussi sai synttärilahjaksi "sitä mitä me eniten tehdään"."

*_*
:laatta:

No kerrotaan nyt kuulumiset, vaikkei olekaan sossupokea tarjolla. Tai ehkä oliskin, mutten viitsi kertoa.

Lääkitys on edelleen niin vahva, etten tahdo jaksaa tolpillani pysyä. Hieman vituttaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Herää kysymys, miksi kukaan haluais synttärilahjaks säälittävää huomiohuorausta? Vai ymmärsinkö nyt tän Saanan vihjeen väärin? :?:
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Onneks tuo sade loppui, saa ollakin poissa. On siinä ja hiinä että päästäänkö ennen kuutta poies, huominen päivä nyt menee kuitenkin nukkuessa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Xiberia kirjoitti:Entä sitten pariskunta, jotka asuvat saman katon alla ja siis näkevät toisensa päivittäin....
:laatta:
Mulla on yksi sellainen päivittäjä, joka viljelee sydämiä, kehuu lapsiansa ja miestänsä oikein kunnolla hehkuttaen :evil: . Aika useasti on sormi vapissut mulla "poista"-nappulan kohdalla. Itsehillintää on vielä löytynyt :?

(tuo raivonpuuska sai aikansa exän päivityksestä. Typerä olen, tiedän... mutta silti. Huom. emme ole fb-kavereita, mutta yhteisiä sellaisia on, joiden kautta huomasin)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Xiberia kirjoitti: Entä sitten pariskunta, jotka asuvat saman katon alla ja siis näkevät toisensa päivittäin, mutta silti näpyttelevät vähintään kerran vuorokaudessa "Murua ikävä ♥" tai "Muru tulee kohta kotiin ♥" tai "Ilta murun kanssa leffaa katsoen ♥" tai "Mulla on maailman ihanin mies! ♥♥♥"...
Sää oot mun serkun kaveri naamalassa! Epäilen että sillä ei ole elämää parisuhteen ulkopuolella.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Johnny Winter

Re: Vitu Pilu Pulo Mansel Tiistai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Xiberia kirjoitti:"Jussi Parviainen täytti eilen 56 vuotta. Saana kirjoittaa blogissaan, että Jussi sai synttärilahjaksi "sitä mitä me eniten tehdään"."

*_*
Anssia?
Vastaa Viestiin