Keskisormiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Notta mitäs nussukat?

Tässä päivän sossupoket: rekkis soitti yöllä jurrissa (yllättäen) jostain päin Suomea ja jakso jauhaa tunnin kaikkee mahollista. Ja soittaa biisejä rekkansa CD:stä :roll:

Ja se 23 v pizzakuski lähetti mulle puhelinnumeronsa FB:ssä jos haluun lähtee ulos :roll:
Umpisuomalainen ja hemmetin komia poika. Mitä mä teeeeeeeeeen???
Miks nää miehet kannetaan tai tulevat itte aina ovelle? Kirjaimellisesti :lol:
ninnithequeen

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:Kuvasta galleriaa..
Emmää. Se vasta pyys minnuu ulos, pari sanaa vaihtanu ystävällisesti sen kanssa kun on tuonut meille ruokaa, maitoa ja tupakkia. Tietää siis lapsistakin, ovat olleet ovella myös.

Mut että se muisti mun nimen ja etsi mut FB:stä, (ei ole enää ko. paikassa töissä) ei mee jakeluun :shock:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Uuden fb-kaverin sain eilen, luokkatoveri yli 30 vuoden takaa. Oiskohan noita naamakamuja nyt jotain 31 tai 32...jotain vois karsiakin...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti:Tässä päivän sossupoket: rekkis soitti yöllä jurrissa (yllättäen) jostain päin Suomea ja jakso jauhaa tunnin kaikkee mahollista. Ja soittaa biisejä rekkansa CD:stä :roll:
Kysymys: Kuinka sä jaksat/viittit kuunnella jotain kännistä paskajorinaa keskellä yötä tunnin (olkoon vaan lapsesi isä)? Eikö sulla olisi parempaakin tekemistä, esim. nukkuminen?? :roll: :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Juuri samaa pohdin. Mä en kuuntelis tunnin kännimölinää ees nykyiseltä mieheltäni, saati sitten joltain joka olisi pahoinpidellyt ja valehdelllut. Vuorokauden ajalla ei niin väliä tässä tilanteessa, tosin jos olisin nukkumassa niin en edes vastaisi.
ninnithequeen

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Olis. Toi uni ollu vähän hukassa viime aikoina. Plus sainpahan nauraa taas.

"Miks sul on kumivasara siel rekassas?"

"Mä tuun kumauttaa sil sua päähäs, ja nussin sun aivot pellolle!"

"Kuule, aivoja ei ole ja mut on nussittu jo puhki."

Joo. Tais "vähän" väsyttää...sain mä sen puhelun sit lopulta loppumaan mut eiköhän se soittorumba muille exille jatkunut.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oli niin karmee olo aamulla että itketti. Kaikkiin lihaksiin ja niveliin sattuu, oksettaa ja ällöttää. Meinasin luhistua täysin kun tajusin, että mulla ei ole kuumetta, mutta sitten järkiinnyin ja ilmoitin olevani sairas. Hittoako sinne tässä kunnossa menee pyörimään.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mun kakara köhii & nenä valuu. Neuvolassa eilen (5v tarkastus) totesi täti eilen, että tollasta räkätautia on liikkeellä. Sitä odotellessa :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tässä päivän sossupoket: rekkis soitti yöllä jurrissa (yllättäen) jostain päin Suomea ja jakso jauhaa tunnin kaikkee mahollista. Ja soittaa biisejä rekkansa CD:stä :roll:
Kas kun et kerro, että rekka liikkui koko sen ajan.

Vähän samaa pohdin kuin Mirkkukin. Tunnin?
No ei liikkunut. Siel se istu jossain ABC:llä ja joi olutta rekassaan. Ei se soittele ku jurrissa tai jos tarvii rahaa "lainaks". Joo, noin tunnin. Ja vaimo maksaa puhelinlaskunsa :lol:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti: Ja vaimo maksaa puhelinlaskunsa :lol:
:shock: siis täh?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hakkaan sut tajuttomax ja nussin sulta suolet lattialle. Oi ku ihanaa :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:Hakkaan sut tajuttomax ja nussin sulta suolet lattialle. Oi ku ihanaa :h:
Rekkis tietää, mitä naiset haluavat kuulla!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hakkaan sut tajuttomax ja nussin sulta suolet lattialle. Oi ku ihanaa :h:
Rekkis tietää, mitä naiset haluavat kuulla!
Mietin tuota lausetta myös. Musta toi olisi ollu aika pelottavaa. Viimeistään tossa vaiheessa olisi vastapuoli saanut kuulla "tuut-tuut-tuut" :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Varsinkin kun pariskunnan taustalta löytyy ainakin yksi törkeä (?) pahoinpitely ja sairaalareissu, niin voi olla että ei kauheasti naurattaisi.
ninnithequeen

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirkku kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja vaimo maksaa puhelinlaskunsa :lol:
:shock: siis täh?
Onko jäänyt epäselväksi mikä hyväksikäyttäjä se on? Ja aina ollut.

Siihen nalkkiin määkin rasahdin. Kuten moni, moni muu. En ees enää laske paljonko se on mulle velkaa....mut puolen vuoden vuokrat nyt ainakin. Ja oven sarjoituksen. Ja joku tonni pari päälle.

Mut hauska sille oli taas nauraa. Ei silti asiaa pojan luo ellei oo selvitepäin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: Eiköhän se "vaimo" ollut se mikä ainakin itsellä tässä korvaan särähti. Äijällä on vientiä.
Naiset, kuka niitä voi ymmärtää!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onko jäänyt epäselväksi mikä hyväksikäyttäjä se on? Ja aina ollut.

Siihen nalkkiin määkin rasahdin. Kuten moni, moni muu. En ees enää laske paljonko se on mulle velkaa....mut puolen vuoden vuokrat nyt ainakin. Ja oven sarjoituksen. Ja joku tonni pari päälle.

Mut hauska sille oli taas nauraa. Ei silti asiaa pojan luo ellei oo selvitepäin.
Eiköhän se "vaimo" ollut se mikä ainakin itsellä tässä korvaan särähti. Äijällä on vientiä.
Niin. Sehän meni heti uuden kans naimisiin ku olin heittäny äijän ulos. Ja heillä on suloinen poikavauva nyt :roll:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin. Sehän meni heti uuden kans naimisiin ku olin heittäny äijän ulos. Ja heillä on suloinen poikavauva nyt :roll:
En taida edes haluta ymmärtää.
No mutta pääasia, että Suomi saa uusia veronmaksajia. Eiku.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
ninnithequeen

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin. Sehän meni heti uuden kans naimisiin ku olin heittäny äijän ulos. Ja heillä on suloinen poikavauva nyt :roll:
En taida edes haluta ymmärtää.
Niin. Mun Miskalla on nyt pikkuvelikin.
AngryBird

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vaatehuonetta syksykuntoon järjestellessäni löysin monta paria kenkiä, joita en ollenkaan muistanut omistavani :roll:
Tämmösiä OIKEITA ongelmia tänään.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AngryBird kirjoitti:Vaatehuonetta syksykuntoon järjestellessäni löysin monta paria kenkiä, joita en ollenkaan muistanut omistavani :roll:
Tämmösiä OIKEITA ongelmia tänään.
i feel you bro
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaikuttaa tosi pahalta, ei ollenkaan tollasia ongelmia lakasta maton alle?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hakkaan sut tajuttomax ja nussin sulta suolet lattialle. Oi ku ihanaa :h:
Rekkis tietää, mitä naiset haluavat kuulla!
Eihän tuohon voi olla rakastumatta. Se luonnehan se oli. Two words: white trash.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kaikkia sanomisia ei kai sanota tosissaan. Varsinkaan kännissä... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:Kaikkia sanomisia ei kai sanota tosissaan. Varsinkaan kännissä... :wink:
Olet aivan oikeassa. Ja nimenomaan huumoriahan tuo oli - sen se osaa. Yhtä likanen mielikuvitus meillä kyl ainakin on, ja raaka huumori.
Vastaa Viestiin