Keskisormiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Olet aivan oikeassa. Ja nimenomaan huumoriahan tuo oli - sen se osaa. Yhtä likanen mielikuvitus meillä kyl ainakin on, ja raaka huumori.
Yhtä hauskaa kuin SS-miesten holokaustihuumori.
Johnny Winter

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

AngryBird kirjoitti:joita en ollenkaan muistanut omistavani :roll:
Olet vähintään yhtä vanha kuin minä? Unohdin siskon synttärit. Hups.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Homeboy65 kirjoitti:Kaikkia sanomisia ei kai sanota tosissaan. Varsinkaan kännissä... :wink:
Känni ei oikeutta kaiken maailman typeryyksiin.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mirkku kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Kaikkia sanomisia ei kai sanota tosissaan. Varsinkaan kännissä... :wink:
Känni ei oikeutta kaiken maailman typeryyksiin.
Homeboyn kohdalla on sama juttu kuin nannin: kun ei arvosta itseään, ei voi muilta paljon vaatia. Suunnilleen minkä tahansa kohtelun on kelvattava, jotta edes joku kelpuuttaisi. Onhan tuo surullista, mutta pitäisi ymmärtää olla mainostamatta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

McJanne kirjoitti:Veispuukkiinki laitoin kuvan, kauhee määrä tykkäilijöitä, en voi käsittää. Noh, ei niistä onneks moni tiiä mikä juttu ja mikä meininki.
Ööh, mitä tajuumista siinä on? Toisekseen en oikein tajua, että jos haluaa leikkiä "erittäin salaista", niin miksi yleensä kirjoittaa tai lätkiä mitään kuvia sinne. Missaankohan mä nyt jotain...

Mun eräs kaveri muuten poisti mut Naamakirjasta. Ei ollut eka kerta. Kysyin häneltä, miksi. Olen kuulemma liian cool ja hän ilmeisesti tuntee alemmuutta. Siis haloo, en mä mitään esitä enkä koe olevani cool.

Taitaa sillä ihmisellä olla joku ongelma. Oli valmis ottamaan minut takaisin, mutta sanoin ettei minua kiinnosta tulla uudelleen poistettavaksi siivouksen yhteydesä. Minullakin on tunteet ja voin pahoittaa mieleni. Ihme ämmä suoraan sanottuna.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin kauan kuin sä ryvet paskassa, paska on ainoa mitä sulla on.
- Vanha viidakon sanalasku
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
huima kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Olet aivan oikeassa. Ja nimenomaan huumoriahan tuo oli - sen se osaa. Yhtä likanen mielikuvitus meillä kyl ainakin on, ja raaka huumori.
Yhtä hauskaa kuin SS-miesten holokaustihuumori.
Kuva
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mie tein sen taas! Oli vähän vaikeuksia päästä sängystä ylös eilisen lipan jälkeen. Kaikki alkoi siitä kun fiudesta puhkes kumi ja mie viimein kelasin että josko sen korjais ja niin teinkin. Sitten koeajolle ja innostuin kuin pieni lapsi painuun paikalliselle DH radalle ottaan pitkästä aikaa tyypit mäestä. Meni ihan hyvin siihen asti kun laskin nopeuden suhteen hyppyyn vähän vituilleen ja nostettuun shikaaniin poikittain...mokoma lossas ja siitä reilun 3m lennolla kyljelleni soralle. Housut rikki, perse verille, fillarista polkusin rikki ja armoton tuskan parahdus. Niin ja repussa ollut maitotölkki ja jugurtit muodostivat symbioosin repun pohjalle.

Osaa ne muutkin -->


Mutta hauskaa oli ainakin hetken.

Jos nilkuttas loppusiivoaan vanhan kämpän ja paiskasis oven kiinni. Pääseepähän toivottavasti nopasaan eroon siitäkin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^vai oliks toi hylätty viidakon sanonta
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Johnny Winter

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Mä olen kuulemma keikalla Tavastialla!

http://www.tavastiaklubi.fi/tapahtuma/22531
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Nergal kirjoitti:Kaikki alkoi siitä kun fiudesta puhkes kumi ja mie viimein kelasin että josko sen korjais ja niin teinkin. Sitten koeajolle ja innostuin kuin pieni lapsi painuun paikalliselle DH radalle ottaan pitkästä aikaa tyypit mäestä. Meni ihan hyvin siihen asti kun laskin nopeuden suhteen hyppyyn vähän vituilleen ja nostettuun shikaaniin poikittain...mokoma lossas ja siitä reilun 3m lennolla kyljelleni soralle. Housut rikki, perse verille, fillarista polkusin rikki ja armoton tuskan parahdus. Niin ja repussa ollut maitotölkki ja jugurtit muodostivat symbioosin repun pohjalle.
Mä jo jonkin aikaa ajattelin, että tämä on kyllä aika raju tarina - mutta olisihan se pitänyt arvata, että ei maalainen osaa kirjoittaa Stadin slangia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:^ Itselleni sudeettikarjalaisena Fiudesta tulee Fiat mieleen.
Joo, eipä kyllä kukaan oikein ole autoa Fiudeksi kutsunut, jossei kyseessä ole Fiat... jota ei kyllä mielellään autoksi kutsuisi :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dumiz kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Itselleni sudeettikarjalaisena Fiudesta tulee Fiat mieleen.
Joo, eipä kyllä kukaan oikein ole autoa Fiudeksi kutsunut, jossei kyseessä ole Fiat... jota ei kyllä mielellään autoksi kutsuisi :twisted:
Joo. Fiude lienee sellaista 20-50 -lukujen slangia, mutta muutenkin ajasta jäljessä olevana ei muuta merkitysvaihtoehtoa tullut ensilukemalla minulle edes mieleen - ennenkuin juttu meni päättömäksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Johnny Winter kirjoitti:Mä olen kuulemma keikalla Tavastialla!

http://www.tavastiaklubi.fi/tapahtuma/22531
Luulisi että tuon tason artisti esiintyisi edes vähän isommassa mestassa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
AngryBird

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mitä tässä yritetään todistella ja kenelle, kun tätä jatkuvasti tituleerataan kaunottareksi?
Onks toi jonkun mielestä kaunis? Käsi ylös?!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Jos nyt vähän olutta tänään maistelisi. Illalla ehkä tavastialle koska Battle Beast.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AngryBird kirjoitti:Mitä tässä yritetään todistella ja kenelle, kun tätä jatkuvasti tituleerataan kaunottareksi?
Onks toi jonkun mielestä kaunis? Käsi ylös?!
No kyllähän se kotkaksi varmaan ihan kaunis on.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

AngryBird kirjoitti:Mitä tässä yritetään todistella ja kenelle, kun tätä jatkuvasti tituleerataan kaunottareksi?
Onks toi jonkun mielestä kaunis? Käsi ylös?!
Raha tekee kenet tahansa kauniiksi? Ei kukaan uskalla sanoa "nimekästä" ihmistä susirumaksi. Ei koskaan tiedä, mitä ovia sillä sulkee edestään :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Mirkku kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Mitä tässä yritetään todistella ja kenelle, kun tätä jatkuvasti tituleerataan kaunottareksi?
Onks toi jonkun mielestä kaunis? Käsi ylös?!
Raha tekee kenet tahansa kauniiksi? Ei kukaan uskalla sanoa "nimekästä" ihmistä susirumaksi. Ei koskaan tiedä, mitä ovia sillä sulkee edestään :?
No on se susiruma.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

MiiX kirjoitti: No on se susiruma.
mietin ihan sammaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vuorossa on verkkojen selvittelyä. Sit järvelle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

MiiX kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Mitä tässä yritetään todistella ja kenelle, kun tätä jatkuvasti tituleerataan kaunottareksi?
Onks toi jonkun mielestä kaunis? Käsi ylös?!
Raha tekee kenet tahansa kauniiksi? Ei kukaan uskalla sanoa "nimekästä" ihmistä susirumaksi. Ei koskaan tiedä, mitä ovia sillä sulkee edestään :?
No on se susiruma.
Ei ole sellaista määrää rahaa jolla voisin kutsua kyseistä naistä kauniiksi.
Ehkä ei pääse seurapiireihin jos sanoo tuota kotkaa rumaksi? Mutta ketä siihen seurapiiriin haluaisikaan. Edes Helsingin seurapiirien biletys paikoissa kuten Club ja Tiikeli ja Teatteri yms. niihin onneksi pääsee portsarin kautta sisään ei tarvi jonkun kotkan mielipiteistä välittää..
Mulla ei ole kyseisen kotkan rahoista mitään tietoa ei ollenkaan, toivottavasti tämä on niitä seurapiirikaunottaria joita jännitysfilmeissä pahat pojat tappaa?
Jos Helsingin seurapiirikaunottaret on noin helvetin susirumia niin mitenhän mahtaa olla Turun tai Tampereen seurapiirikaunottarien laita? Uskaltaako kukaan edes ajatella?
Oulun seurapiirikaunottaret sitten ilmeisesti taistelee örkkien joukoissa Kuninkaan paluu -elokuvan trailerissa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihkuu, kun Vickankin on vihdoin pieniin päin! :h:

Menen syömään herneitä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Herneistä tuli mieleen idut, joita eilen jostain jumalan syystä oli työmaaruokalassa tarjolla. Herkistelin naiskollegoiden ruokahalua virkkomalla, että "idut on norsun spermaa - en syö", minkä jälkeen eivät kyllä syöneet muutkaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Niba kirjoitti:Oulun seurapiirikaunottaret sitten ilmeisesti taistelee örkkien joukoissa Kuninkaan paluu -elokuvan trailerissa?
Veikkaisin näin. En tosin oo varma onko täällä ees semmosia olemassa. Ihme termi se on muutenkin, millä perusteella ihmisestä tulee seurapiiri-ihminen. Pitääkö syntyä tiettyyn perheeseen vai riittääkö että on rahaa ihan vitusti? Vai pääseekö sinne naimalla vaikutusvaltaisen henkilön?

Tuosta tyypistäkään en ollut aiemmin kuullut mitään. Sitten vaan joku laatulehti vetäs otsikot, että "Seurapiirikaunotar Klaara Kivilahti pahoinpiteli jonkun randomimursun!" Ja Suomi putosi järkytyksestä polvilleen.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Vastaa Viestiin