Perjantai, perkele.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Toivottavasti kukaan ei kysy multa mitään tänään.
Yö meni tunnin pätkissä nukkuen, hurraa saatana.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

No eipä se yö juuri paremmin täälläkään mennyt. 1.44 taisin kattoa vikan kerran kelloon ja 6.45 se soitti ylös.
Ruokalan kalapuikko Pena
ninnithequeen

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mul on menny ny vähän ohi, mimmosta dieettiä sä käytit? Ihan uteiaisuuttani kysyn...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti: Aion kyllä soveltaa hiilaripöhöä per treenikerta, senhän pitäisi palaa harjoituksen aikana. Sen lisäksi myös liha pysyy kuvioissa boosterina, ei saakeli jaksa ihminen muuten mitään.
En tunne sun ravintotietämystä, mutta perusjuttu on muistaa, että protskut ovat rakennusaine ja hiilarit polttoaine. Elimistö tarvitsee aina kumpaakin.

Urheilevan ihmisen ei pidä lähteä lähes/ hiilarittomalle valiolle, koska...no, polttoainehean siinä loppuu. Reeni ei luonnollisesti tehoa ollenkaan ja olotila yleensä on voimaton ja väsynyt. Lisäksi tästä seuraa jossain vaiheessa elimistön defenssi, jolloin rasva ei enää pala eikä ihminen laihdu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Urheilevan ihmisen ei pidä lähteä lähes/ hiilarittomalle valiolle, koska...no, polttoainehean siinä loppuu. Reeni ei luonnollisesti tehoa ollenkaan ja olotila yleensä on voimaton ja väsynyt. Lisäksi tästä seuraa jossain vaiheessa elimistön defenssi, jolloin rasva ei enää pala eikä ihminen laihdu.
Useimmiten näissä ketohommissa lienee kyse tavoitteesta nitistää muutamat viimeiset rasva(yli)kilot suhteellisen lyhyessä ajassa, eikä niinkään tavallisesta urheilijan ruokavaliosta. Suositaan ainakin lajeissa, joissa painolla tai rasvaprosentilla on ratkaiseva merkitys.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Klubin voitto oli kyllä sietämättömän makea juttu. Ihan päällikkö peli ja Pukki nakutti CV:nsä sellaiset maininnat, että luulisi suurseurojen kiinnostuvan. Jätkä oli liikkeellä älyttömän keveillä jaloilla ja mihinkään ei ollut kiire. Ja millä itseluommauksella! Hyvä Suomi!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Joo, ihan mallikkaasti veivasivat. Toivottavasti siivet kantaa vielä Saksankin päässä, tuosta on hyvä lähteä.

Hyvin nus...kutun yön jälkeen jaksaa taas/vielä painaa. Jospa vaikka kirjastolle seuraavaksi. En ole ehtinyt aiemmin viikolla käymään, koska luukku menee kiinni keskellä yötä (klo. 16) enkä ole uniltani paikalle ajoissa ehtinyt.

Mitäs mielessä, runkuttajat?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hans Jörgen kirjoitti:Mitäs mielessä, runkuttajat?
No, sun pano, kun kerran puheeksi otit. Montako settiä kaltaisesi vanha mutta kyvykäs mies yössä viitsii?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Riippuu laskutavasta ja laskijan rehellisyydestä. Eli ihan kauden maailman kärkituloksiin ylletään harvase kerta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vääryyttä, perkele!
Töitä pitää tehdä, vaikka mulla olis mielenkiintoinen kirja viimeisillä sivuillaan ja seuraava odottamassa. Tiedän mitä teen ruokatunnilla :twisted:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hans Jörgen kirjoitti:Eli ihan kauden maailman kärkituloksiin ylletään harvase kerta.
Eli peruskuntokaudella runkataan sen verran, ettei mälli ole turhan herkässä ja randompanoilla ylläpidetään tatsia?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Eli peruskuntokaudella runkataan sen verran, ettei mälli ole turhan herkässä ja randompanoilla ylläpidetään tatsia?
En tiedä, mitä tuo runkkaaminen on, mutta tuo loppuosa kuulostaa niin faktuaalisesti kuin moraalisestikin oikealta.
McJanne kirjoitti:Sen verran sanoisin, että viimeisin kuulemani väite hiilareista on sellainen, että lihaksen palautumisen ja kehittymisen kannalta hiilareita tarvitseepi olla myös, ts. proteiinin asemaa yleisrakennusaineena on vahvasti liioiteltu.
...jonka vuoksi hiilareiden osuus palautusjuomasta onkin puolet viiva kaksi kolmasosaa. Itsekin elelen melko matalilla hiilareilla, mutta palautusjuoman kanssa ei pelleillä. Eli hiilarien tarkoitushan jokseenkin on nostaa verensokeritasoa, jolloin protskut imeytyy paremmin sinne jerkkulan suuntaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vedä Mc tolla Jutan/Bullin ruokavaliolla, putoaa taatusti eikä tuu paska olokaan.

Aamiainen
70 g kaurahiutale
150 g raejuusto, rasvaton
200 g mehukeitto, sokeroimaton TAI 150 g pakastemarjoja
+FAST Omega3 2 kpl

Lounas
150 g kana TAI 150 g naudanliha (max 10%) TAI 150 g kala
75 g kananmunanvalkuainen TAI 40 g raejuusto, rasvaton
200 g vihanneksia vapaa valinnaisesti
10 g oliiviöljy

Välipala
1 kpl PROFX Lo-Carb bar TAI 40 g FAST Dietmix TAI 250 g maitorahka + 100 g pakastemarjoja

Päivällinen
150 g kana TAI 150 g naudanliha (max 10%) TAI 150 g kala
60 g riisi TAI 60 g pasta TAI 250 g peruna TAI Real täysjyväleipä 3 viipaletta
200 g vihanneksia vapaa valinnaisesti

Iltapala
250 g maitorahka TAI 150 g raejuusto, rasvaton
200 g mehukeitto, sokeroimaton TAI 150 g pakastemarjoja
10 g vehnälese
+FAST Omega3 2 kpl

Heti treenin jälkeen lisäksi palkkari, 60 g FAST Dietmix TAI 60 g FAST HT-R


Miksi Petrin ketju on taas siirretty paskanjauhantaan? Eikö oltu jo sovittu jotain muuta? Silmässä on nyt joku pipi. Yllättäen taas perjantaina, eli jos pahenee, pitää viikonloppulääkäröidä. Ärsyä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kalakukkoa ostamaan. Moro.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Klubin voitto.. Hyvä Suomi!
?

Hyvä HJK! Hyvä Pukki!

Ja toi yks' kauhtunut tuulenpieksemä naakka vois olla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

McJanne kirjoitti:Tarvii heittää tuo arvioitavaksi, ite en tajunnu noita koodeja, jotain sikahintaisia patukoita tms?
No niitä patukoita ei tartte syödä ollenkaan, ne on lähinnä hätävara jos ei muuta voi. Eikä noita muitakaan "ravinteita" oo pakko syödä, väittävät vaan tehostavan rasvan palamista. Dietmix taas on hyvä palkkari ja hintakin on kohdallaan. Löytyy kaikista isommista marketeista. Jotenkin luulen että tässä ei oo mitään "sikahintaista" sun aikasempaan pussivalioon verrattuna ;) Ja saa syödä RUOKAA.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

McJanne kirjoitti:^paljastan suuren tietämykseni nyt varmasti. Mitä hittoa on "palkkari"?

edit: Saatoin tajuta! Palautusnönnönnöö!
Jee! Palautusjuoma eli heti treenin jälkeen :)

Lisätietoa: lohta max. kerran viikossa, muuten vähärasvaisempaa. Liha max. 10%, laji vapaa :) Kahvia ja teetä voi juoda, mutta ei sokeria. Liraus rasvatonta mölöä passaa. Vettä 3 litraa/vrk.
Viimeksi muokannut Vesper, 19.08.2011 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Palkkari :D

Tein sapuskat viikonloppua varten, nyt lähen salille ja kattelee että kuin kauan töissä menee, kerkeenkö Tikkurilaan kattoo IFK:n matsia vai en.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Palkkari :D
Palkkapäivä :pikkugee:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

McJanne kirjoitti:Oon aina vihannu noita erityisalojen jargoneita :(
Kantsii vetää broiskufileitä, niist saa kivasti protskuu
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Palkkari :D
Palkkapäivä :pikkugee:
No ei vittu nyt lisätä sille enempää merkityksiä.
Nauratti vaan ettei Mcjanne tajunnut sitä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikki tuntuu olevan taas paskaa. Tai paskana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Johnny Winter

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Bluntly kirjoitti:Kaikki tuntuu olevan taas paskaa. Tai paskana.
Kiva kuulla!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja elco »

Kuumailmapalloilemaan tänään.

M1 vai RS3?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
AngryBird

Re: Perjantai, perkele.

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^M1 (jos mä nyt tajusin kysymyksestä mitään)

Väsyttää. Ja lääkkeillä saa ilmaisen krapulan juomatta pisaraakaan viinaa.
:swirl:
Vastaa Viestiin