Dannyboy Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Siltähän se tuntuu?
Olo on irlantilaisella heittiöllä, maat meni ja henki kans? Tai ainakin henki haisee kuin kissanraato portinpielessä!
Pyyhin Netikettiin..
küllküll

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Molemmat mukulat vaativat päästä isin sylissä aamulehteä hakemaan. Lopputulema - nelihenkinen perhe marssii aamutakeissaan hakemaan aviisia.

Naapureilla oli varmaan tänä aamuna hauskaa.
küllküll

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lauantaisen X-Men First Classin innoittamana kaivoin esiin John Byrnen "Dark Phoenix Sagan" sekä läjän saman ukon "Fantastic Four":ia. On kyllä mainiota pulp-viihdettä tämä, jos kohta muutamat jutut hieman korneilta näin aikuisen silmiin vaikuttavatkin.

Hieman kyllä harmittaa, että tuli nämä kannettua aikanaan rahanpuutteessa divariin ja nyt pitää tyytyä digi-versioihin :(
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lomalta palattu sorvaamaan. Ois voinut jatkaa lomailua vuoden - noin alkuunsa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Puolikuntoisuus alkaa helpottaa. Jey!
Miten olisi Kepun presidentinaaliehdokkuus? Kun vapaaehtoisia ei meinaa löytyä. Maan etu jne.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
ninnithequeen

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tunteita ja tuoksuja, lekuriin, kauppaan, leikkipuistoon, tytsän huoneen raivaukseen. Illalla Salkkarit, Suurin Pudottaja. Hektistä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

exPertti kirjoitti:Puolikuntoisuus alkaa helpottaa. Jey!
Puolikuntoisuus tuli tänne. Mur.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta työporukalla mökillemme ryyppään. Tai ei koko työporukka, vaan hame jää pitämään toimistoa pystyssä eli just niinkuin pitääkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohta työporukalla mökillemme ryyppään. Tai ei koko työporukka, vaan hame jää pitämään toimistoa pystyssä eli just niinkuin pitääkin.
Eiks se oo vähän epistä, että ei pääse mukaan, koska on nainen? Tietty, jos ei halua..
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Eiks se oo vähän epistä, että ei pääse mukaan, koska on nainen? Tietty, jos ei halua..
Välillä hameet ovat pelkästään tiellä. Nyt on sellainen hetki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Huhhuh, olihan Lappi..

Perjantaina grillijuhlat lähisuvun ( Äitin siskokset+heidän lapset = 35 henkilöä) suhteellise hulppealla mökillä luostolla. Bändi soitti, ja karaoke raikasi aamu 06 asti. Seuraavana päivänä sitten 3.5h virallista kangistelua tädin 60v juhlien merkeissä, jota seurasi 12h ei-niin-virallista juhlintaa suvun ja tuttavien kanssa. Saunaa, karaokea, iskelmämusiikkia ja syntisesti viunaksia.

Nukuin sitten viime yönä junassa 12h ja silti on aika tättärää-fiilis. Eli pirun hyvä reissu :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haemaeraemies kirjoitti:Huhhuh, olihan Lappi..

Perjantaina grillijuhlat lähisuvun ( Äitin siskokset+heidän lapset = 35 henkilöä) suhteellise hulppealla mökillä luostolla. Bändi soitti, ja karaoke raikasi aamu 06 asti. Seuraavana päivänä sitten 3.5h virallista kangistelua tädin 60v juhlien merkeissä, jota seurasi 12h ei-niin-virallista juhlintaa suvun ja tuttavien kanssa. Saunaa, karaokea, iskelmämusiikkia ja syntisesti viunaksia.

Nukuin sitten viime yönä junassa 12h ja silti on aika tättärää-fiilis. Eli pirun hyvä reissu :D
Lapissa siis eletään melkein kuin Kreikassa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Johnny Winter

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

exPertti kirjoitti:
aasi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Puolikuntoisuus alkaa helpottaa. Jey!
Puolikuntoisuus tuli tänne. Mur.
Melko tarkalleen viikon kesti. Tosin päivänä kuusi sain sen verran tarpeekseni, että käväisin noin 7,5 km hölkkälenkillä.
Vittuakos sitten tänne kirjoittelette? Saadaan vielä kaikki tartunta, saatana! Mä meen ainakin pesemään kädet...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensimmäinen työpäivä lomanjälkeen alkoikin kunnon shokkihoidolla.

Ketäpä muutakaan kuin itseä voi syyttää tökeröstä alanvalinnasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sai "vaan" 5 reseptiä lekurista. Onkohan mussa jotain vikaa? :roll:
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Voi pojat, juuri saamani tiedon mukaan mulla on suurinpaan osaan juottoloita mansen alueella porttikielto. Tähän suoritukseen tarvitsi sanoa "No mikä jottei" kun ex-kihlatttu tarjosi töitä, sen nykyinen kohta_entinen_kihlattu olikin sitten viittä vaille vitukseen mustasukkanen portsari. No en mie juurikaan käy baareissa niin ei harmita. Mutta jännä on silti...tosi jännä.

Jos lähtis salille puNppaan rautaa ja hykertelisi itsekseen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:Voi pojat, juuri saamani tiedon mukaan mulla on suurinpaan osaan juottoloita mansen alueella porttikielto. Tähän suoritukseen tarvitsi sanoa "No mikä jottei" kun ex-kihlatttu tarjosi töitä, sen nykyinen kohta_entinen_kihlattu olikin sitten viittä vaille vitukseen mustasukkanen portsari. No en mie juurikaan käy baareissa niin ei harmita. Mutta jännä on silti...tosi jännä.

Jos lähtis salille puNppaan rautaa ja hykertelisi itsekseen.
Ai siihenkin, missä treffattiin kesällä 2009 ja pelattiin Trivialia? Nyt siitä saa kai jo puhua julkisesti...

PS: mä tiesin enemmän niist kysymyksistä ku sä!!!111
küllküll

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:Sekavaa sakkia.
Osa ehkä, mutta joukossa monta ihan "tolokun miestä". Nuoremman polven "isoksi yhdessä yössä"-osasto osaa kyllä olla harvinaisen rasittavaa koripalloja kainalot täynnä kahva-apinoidessaan. Horkkujen kanssa jos ryhtyy pelaamaan ja sotkee siihen viinaa ja svimbaa, niin tuleehan siitä ongelmia.

Aika hämärältä kuulostaa tuo Numban "porttari". Minulla on semmoinen käsitys, että Pirkanmaan talousalueella on todella monta toimijaa vahtimestari-hommissa ja joku "paavin bulla" tuntuu aika epäuskottavalta.

Mutta hetkinen. Onko Numba ehtinyt eronsa jälkeen jo kihloihin ja niistä pois? Dayum!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

küllküll kirjoitti:Mutta hetkinen. Onko Numba ehtinyt eronsa jälkeen jo kihloihin ja niistä pois? Dayum!
Mä ymmärsin että nämä olisivat jotain aiempia kihlauksia ja portsari siis aiemman kihlatun nykyinen kohta ex-kihlattu.

Seitsemän päivää lehdelle töitä.
küllküll

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

huima kirjoitti:Mä ymmärsin että nämä olisivat jotain aiempia kihlauksia ja portsari siis aiemman kihlatun nykyinen kohta ex-kihlattu.
Luin neljä kertaa, ennen kuin ymmärsin mitä luin :oops:
Tarvitsen paukun.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sellasta Seiskaa täällä taas että... Onkohan siihenkin porttari, missä tapasin Maken ja Peran -96, kun heitettiin dartsia ja Make voitti. Kyllä siitä nyt voi jo kertoa kun Maken ex-vaimolla on uus tyttöystävä.

No mutta, kävin sairaalassa. Sormi tokenee hyvin ja sain uuden lastankin, kun ei noi kipsiset kestä kyydissä. Pyysin lasikuitua, mutta niillä olikin uunituore salainen ase: puumassalasta. Kotimaista kuusta ja voi käytön jälkeen nakata vaikka kompostiin. Sisäinen kettutyttöni kiittää :]
Sitten yritin avata pankkiin tilin, joka ei näkyisi nettipankissa. Ei onnistunut. Joudunko nyt avaamaan sen jonnekin vieraaseen pankkiin?! En kestä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:puumassalasta
Meni hetki tavata.

Puuma's salasta.
AngryBird

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

huima kirjoitti:
Vesper kirjoitti:puumassalasta
Meni hetki tavata.

Puuma's salasta.
Muah. Sinäkin. :D
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:Sellasta Seiskaa täällä taas että... Onkohan siihenkin porttari, missä tapasin Maken ja Peran -96, kun heitettiin dartsia ja Make voitti. Kyllä siitä nyt voi jo kertoa kun Maken ex-vaimolla on uus tyttöystävä.
Se oli muuten Pera joka voitti ja vuosi oli -98.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Dannyboy Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

http://www.poliisi.fi/poliisi/pirkanmaa ... F400477322

Ylermi! Voisit vihjaista kollegoillesi että "college" kirjoitetaan c-kirjaimella!
Vastaa Viestiin