Täydellinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja MiiX »

exsu kirjoitti:Ja toisen kaverin seinällä oli joku "jos uskallat tunnustaa, että tunnet jonkun joka on kärsinyt masennuksesta, niin kopio tämä seinällesi." Helkutti 200 kaveria, millä tilastollisella todennäköisyydellä kukaan ei ole koskaan ollut millään tasolla masentunut? Nyt oli kyllä kohupaljastus.
Öö... Mitäs uskallusta siinä jokatapauksessa on jos tuntee jonkun joka on kärsinyt masennuksesta? :P Se vaatii ehkä jo vähän uskallusta, että tunnustaa olleensa itse masentunut. Tosin sitäkään en suoranaisesti ymmärrä, mistä syystä. Kyllä itsekin voin myöntää olleeni masentunut vaikka ei mitään diagnoosia oo ikinä iskettykään. En nyt tosin ihan tuntemattomille tai ilman aihetta mene siitä huutelemaan toki (Edit: siis tuntemattomille livenä, netissä nyt on vähä eri asia :lol: )
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Koko ilta meni sähköasennuksia tehdessä. Savua ei noussut ja laitteet toimii !
Nuq
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Olipa loistopäivä. Olematon sisustuskärpäsenikin heräsi. Aamulla herääminen ei ollut niin helppoa, eikä salille meneminen joten päätin aamupalan päälle nukkua soffalla jaksollisen sarjaa. Sitten kun kaveri huhuili naamassa Lanternaan lähtöä niin kiskasin lounaan napaan ja yhden kulmilla oltiin jo kaupoilla. En mitään ostanut mutta sain kaverin vanhan maton kun hän löysi uuden. Minä kyllä löysin sen mainostamani pöytäkokonaisuuden ja nytten tuli mieleen että tännehän pitää kaikki laittaa uusiksi. Pari valkoista seinää olkkaristakin luultavasti saa kyytiä.

No sitten sutasin pikaisesti salille, jonka jälkeen pikana piffit kotona ja eikun kavereiden kans statiin Apinoiden planeetta tsekkaamaan, joka oli ihan njees.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Nokitan ja korjaan potin Jussi Parviaisella.
Jackpot.

Voitais myös ottaa kisa kuinka monen "huippukokin" kanssa olet valmistanut ruokaa.
Mun mielestä oleellisin kysymys on, miten helvetissä mä olen joutunut Ritva Enäkosken luennolle.

Oikea vastaus on: Lääkäriliitto maksoi, olin lääkäripäivillä. On se mukava tietää, että jäsenmaksu käytetään järkevästi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:Köökki on redi. Ja valotkin asennettu, johdot vedetty jopa melko siististi ja liitännät koteloitu. Eikä bam!

En kyllä ihan heti rupee moiseen perkele. Tämä punkkuflinda oli ansaittu.
Mutta onko LEDit häh?!

Toivottavasti kohta parannun omasta ledihullutuksestani. Vaimo jo veti herneen nenään kun keskiyöllä yläkerran aulan kattoon vaihdoin lamppuja ja yritti nukkua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Sitähän mä urpiaiselle aina sanon, ettei niitä sen juttuja jaksa pirukaan lukea, jollei sillä ole jotkut PVC-housut jalassa ja irokeesi päässä tmv.
Mun täytyy alkaa pitää tiukemmin kiinni anonymiteetistäni. En tiennyt, että Kitinän toteuttajaosasto fantasioi tähän tapaan nimimerkkini takana olevasta todellisuudesta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin