Keskiviikon Kehittelyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Sola kirjoitti:Damn, toi ois sit ainut vaihtoehto tuo 24.9.
Joo :) Se sopii hyvin. Ehdin käydä kaikki vaatevarastotkin vielä läpi :) Erinomaista. Mulle ei kannata jättää varaamista, voi tulla ihan väärät päivät varattua :P
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Ok :D
Mä vahvistan systeriltä vielä kyydin sille päivälle ja varaan sen pöydän sit kun kyytikin on varma :)
Mulla järkyttävä määrä kirjoja ja pokkareita, astioitakin jonkun verran. Lasten leluja ja pehmoleluhässkäköitä. Vaatteita tällä kertaa yllättävän vähän :shock:

Ajattelinpa muuten lähteä huomenna siänimettälle. Eikös kanttarellit ja suppikset viihdy samantyyppisessä metsikössä kun mustikat ja pualukat?
Ihan vaan kun tossa pyöräilymatkan päässä ainakin mustikoita oli tovi sitten.. Ilman autoa kun on vähän nihkee lähtee kovin pitkälle metsälle. Tai siis mä oon nihkee lähtee kauemmas vaan fillarilla..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja huima »

Ravintola Helmessä kolmen ruokalajin menu taas ihanassa seurassa.

On ihanaa olla minä.
AngryBird

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Huomasin just, että en ole syönyt kymmeneen päivään ollenkaan lihaa tai lihatuotteita :shock:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja huima »

AngryBird kirjoitti:Huomasin just, että en ole syönyt kymmeneen päivään ollenkaan lihaa tai lihatuotteita :shock:
Varo ettei jalassa ala kasvamaan vihreiden jäsenkortti. Sen voi tosin hoitaa pois salvalla tai antibiootilla.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Olin jo hätäännyksissäni alkaa juoksentelemaan päin seiniä, mutta viimein alkoi tapahtumaan: sähköpostiin pukkaa kaikista ilmansuunnista kutsua eri korporaatioiden korruptiolounaille ja lempijuomani ilmaisen viinan lähteille. Osoittaakseni välinpitoni vähempiosaisista olen alkanut jakamaan säännöllisesti seksiä - ilmaiseksi. Olen omasta mielestäni kerrassaan mainio tyyppi.
AngryBird

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

huima kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Huomasin just, että en ole syönyt kymmeneen päivään ollenkaan lihaa tai lihatuotteita :shock:
Varo ettei jalassa ala kasvamaan vihreiden jäsenkortti. Sen voi tosin hoitaa pois salvalla tai antibiootilla.
En ihan heti usko että alkaa ;).
Oon korvannut sienillä ja kalalla.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja huima »

Hans Jörgen kirjoitti:Olin jo hätäännyksissäni alkaa juoksentelemaan päin seiniä, mutta viimein alkoi tapahtumaan: sähköpostiin pukkaa kaikista ilmansuunnista kutsua eri korporaatioiden korruptiolounaille ja lempijuomani ilmaisen viinan lähteille.
Mistäs noita kutsuja saa?

Pitääkö olla opiskelija?
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

huima kirjoitti:
Mistäs noita kutsuja saa?

Pitääkö olla opiskelija?
Sähköpostilaatikosta.

Pitää olla tietyn pääaineen opiskelija! :wink:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

huima kirjoitti:ihanassa seurassa.
Kuinka homoa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
huima kirjoitti:ihanassa seurassa.
Kuinka homoa!
Oot aika ihana.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Oot aika ihana.
Mä olen aikojen saatossa yrittänyt provota huimaa, mutta tuo vaikuttaa ärsyttävän kunnolliselta. Vittu, oikea toivevävy!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Oot aika ihana.
Mä olen aikojen saatossa yrittänyt provota huimaa, mutta tuo vaikuttaa ärsyttävän kunnolliselta. Vittu, oikea toivevävy!
Aika aikasessa vaiheessa alat tyttärelles ylkää katsomaan. No, mansessa mansen tavalla.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Oot aika ihana.
Mä olen aikojen saatossa yrittänyt provota huimaa, mutta tuo vaikuttaa ärsyttävän kunnolliselta. Vittu, oikea toivevävy!
Aika aikasessa vaiheessa alat tyttärelles ylkää katsomaan. No, mansessa mansen tavalla.
Ylermi laskee, että Huimasta tulee Steve Jobs Steve Jobsin paikalle ja tyttö pääsee rikkaisiin naimisiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Aika aikasessa vaiheessa alat tyttärelles ylkää katsomaan.
Mä luulen, et tyttäreni ei osaisi arvostaa riittävästi huiman poikkitaiteellista lahjakkuutta, vaan kyllästysi alta aika yksikön moiseen taivaanrannan nahjukseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin