Keskiviikon Kehittelyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Jep, muutetaan Maamme-laulu Allahin ylistykseksi ja islamistien kielelle, hyvä tulee.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti:^Jep, muutetaan Maamme-laulu Allahin ylistykseksi ja islamistien kielelle, hyvä tulee.
Niin. Tuossa lehtijutussahan olikin mainittu, että kansallislaulut ovat yllättävän nationalistisia, sisältävät vihapuheita ja ovat liian maskuliinisia. Dosentin mukaan tämä ei edistä peruskoulun opetussuunnitelman toteutumista, mikä puolestaan pohjautuu mm. monikulttuurisuuden hyväksymiselle ja tasa-arvolle.

Luitko muuten ollenkaan tuota lehtijuttua, vai veditkö islamin hatusta?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja huima »

Mirkku kirjoitti:Luitko muuten ollenkaan tuota lehtijuttua, vai veditkö islamin hatusta?
Ninni kannattaa persuja. Ei se lue.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:Jos peruskoulunkin opetussuunnitelma perustuu monikulttuurin hyväksymiselle niin ei islam kaukana ole tästä.
Niin, onhan se kauheaa - ettei koulukirjoissa ole enää varoittelevia juttuja neekereistä ja niiden alemmasta älykkyydestä tai kyvykkyyksistä.

Ei kai se ole paha asia, että lapsillekin opetetaan että maailmassa on erilaisia ihmisiä ja meidän tulee tulla toimeen erilaisuuden kanssa, koska globaalissa maailmankylässä meidän kaikkien kohtalot on ennen pitkää sidottu toisiinsa. Että elämä maailmassa ei voi perustua vain toisen ihmisen riistoon, vaikka se toinen ihminen olisikin toisella puolella maailmaa ja väärän värinen, eikä äänestäisi keskustaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ei ois pitäny tänään näköjään nousta sängystä. Pientä kränää frendin kanssa, tämä onneks jo sovittu. Kuulin duunista huonoja uutisia ja laskujen maksun jälkeen leukalihaksia kirsitää eikä lenkki sujunut sit ollenkaan. Ois tehny mieli jäädä tonne ojanpohjalle makaamaan ja vetää semmoset itkupotkuraivarit ettei mitään rajaa. Miks taas tuntuu et jalat painaa tonnin? Yleensä lenkistä tulee hyvä fiilis ja nyt vaan vituttaa.
Onneks on sentäs rahkaa ja pakkasessa vadelmia. Nam.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:On se jännää, kun jokaisen kansan selviytymiskyky nykyisen tyylisessä maailmassa perustuu juuri paremmuuteen verratessa toiseen kansaan niin tässä maassa opetettaisiin, että lyödään vaan hanskat tiskiin. Provoksikin huono.
Missä täällä on lyöty hanskoja tiskiin?

Suomessa pitää tehdä fiksuja töitä ja yrittää tehdä asioita paremmin, ei hammasta kiristellen tehdä jotain sellaista mikä ei kannata.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Vesper kirjoitti: Ei millään pahalla, mutta kun vilkaisin keskustelua ja siihen osallistujia, ei taida sun ÄÖ riittää "provoiluun".
:D
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Sola kirjoitti: Miks taas tuntuu et jalat painaa tonnin? Yleensä lenkistä tulee hyvä fiilis ja nyt vaan vituttaa.
Onneks on sentäs rahkaa ja pakkasessa vadelmia. Nam.
Joskus ne vaan painaa, kyllä se ohi menee :boohoo: Onko ollut tarpeeksi palautumisaikaa viimelenkistä? Ootko saanut nukuttua? Syötkö tarpeeksi? Ootko syönyt hyvin hiilareita ennen lenkkiä?
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
RP

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun puolesta kansallislaulu yms. saa olla maskuliinisia. Maskuliinisia kipaleita Suomi neidon sisällä.

Mä en ollut edes koskaan ajatellut tätä asiaa tältä kannalta, mikä todistanee että mulla kenties on tähdellisempää tekemistä kuin arvon dosentilla rasistisine suvivirsineen (jos luin googlen juttuja oikein).
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fiona kirjoitti::D
Syytän yksikätisyyttä!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Vesper kirjoitti:
Fiona kirjoitti::D
Syytän yksikätisyyttä!!11
Vittu, ei riittäny oma ÄO huomaamaan tuota sinun virhettä. Oisin varmaan vittuillu siitä muuten.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Ei voi kyllä kun rakastaa tätä foorumia muutenkin. Kaikki vaa vittuilee toisilleen, yks asiavirhe ja sinun ÄO putoo samantien muiden fooruminkäyttäjien mielestä alle viidenkymmenen, vedät vähän herneitä nenään keskustelussa ja ÄO romahtaa jo alle 30 ja auta armias jos puolustat asiaa johon sulla on kytköksiä jotain kautta. Samantien menee jo miinuksen puolelle :D Ite tykkään tämmösestä meiningistä, mutta en ihmettele yhtään että uudet käyttäjät ei pitkään viihdy täällä ;)
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

MiiX kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Fiona kirjoitti::D
Syytän yksikätisyyttä!!11
Vittu, ei riittäny oma ÄO huomaamaan tuota sinun virhettä. Oisin varmaan vittuillu siitä muuten.
Mun ÄO riitti sen huomaamaan, mutten jaksanut (silloin) sanoa mitään, koska jotkut on niin herkkiä, jos ne huomaa, ettei niiden ÄO riita kirjoittamaan lyhenteitä oikein. :P
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja MiiX »

exPertti kirjoitti:Eli näppis vaan savuamaan ja no regrets. :)
Tuo mulla on tyylinäkin.

Minusta on paljon mukavampaa jos joku pitää minua edes tyhmänä, kuin että eivät reagoi ollenkaan :P Ärsyttää vaa kun kirjottaa muka-asiallista viestiä tunnin ja sitte kukaa ei välitä siitä ollenkaan. Sitte kirjotat vähän kyrpiintyneenä 2 minuuttia jotai paskaa ja joku jaksaa lähtee vastaamaan, niin kyllä henkilökohtasesti oon jo voiton puolella siinä vaiheessa.

Sama mulla pätee oikeessakin elämässä. Ei minua kiinnosta upota massaan, jota kukaan ei huomaa. Se on ihan sama mitä tunteita herätän ihmisissä kunhan en oo niille näkymätön mies.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16661
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

MiiX kirjoitti:Minusta on paljon mukavampaa jos joku pitää minua edes tyhmänä, kuin että eivät reagoi ollenkaan
Outo on provokaattorin sielunmaisema.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Se on se 15 minuuttia - se on saatava keinolla millä hyvänsä!
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja MiiX »

urpiainen kirjoitti:
MiiX kirjoitti:Minusta on paljon mukavampaa jos joku pitää minua edes tyhmänä, kuin että eivät reagoi ollenkaan
Outo on provokaattorin sielunmaisema.
Arvaa vaa oonko kuullu tuota moneen kertaan ;) Oon jopa todennut asian itsekin.

Pohjimmiltaan itse tiedän parhaiten minkälainen olen ja ei siihen muut ihmiset vaikuta. Ei minua kiinnosta lähtee muille todistelemaan, että oon sitä ja tätä ja tuota vaan sen takia, että saisin kiillotettua "julkisuuskuvaani" muiden seurassa.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Kreitsu kirjoitti:^Se on se 15 minuuttia - se on saatava keinolla millä hyvänsä!
No ei nyt ihan :P Ei minua kiinnosta kyllä ns. julkkiskaan olla. Big Brotheriin tai vastaaviin en menis ikinä. Tai muutenkaan saada huomiota muilta kuin ihmisiltä joita näkee ympärillään jokapäiväisessä elämässä. Itseasiassa välttelen kaikkia semmosia tilanteita, joissa oon ison joukon keskipisteenä.

Tosin haluaisin joskus päästä bändin kanssa soittamaan isolle yleisölle. Siinä se "vastuu" tosin jakautuu useammalle ja harva sitä basistia nyt jaksaa koko aikaa tuijottaa. Helpottaa kummasti. Tässäkin tapauksessa enemmän se soittamisen fiilis merkkaa kuin se julkisuus.

Jep, oon erittäin ristiriitainen ihminen. Tiedetään.

Edit: Hyi, Fazerin maitosuklaa maistuu ihan possulle. No syön silti.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
RP

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti: Outo on provokaattorin sielunmaisema.
Mulla on asiaa, huomioithan joohan. Meillä oli fantsua yhdessä kitinäunessain, luettiin sulassa sovussa kirjoja. Et sä heruttanut vaikka hiukan ehkä vispasin hiuksiani silleen seksisti vinkkiä antaen.

Oon hiukan surussain tästä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16661
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Miix kirjoitti:Minusta on paljon mukavampaa jos joku pitää minua edes tyhmänä, kuin että eivät reagoi ollenkaan Razz Ärsyttää vaa kun kirjottaa muka-asiallista viestiä tunnin ja sitte kukaa ei välitä siitä ollenkaan. Sitte kirjotat vähän kyrpiintyneenä 2 minuuttia jotai paskaa ja joku jaksaa lähtee vastaamaan, niin kyllä henkilökohtasesti oon jo voiton puolella siinä vaiheessa.

Sama mulla pätee oikeessakin elämässä. Ei minua kiinnosta upota massaan, jota kukaan ei huomaa. Se on ihan sama mitä tunteita herätän ihmisissä kunhan en oo niille näkymätön mies.
MiiX kirjoitti:Pohjimmiltaan itse tiedän parhaiten minkälainen olen ja ei siihen muut ihmiset vaikuta. Ei minua kiinnosta lähtee muille todistelemaan, että oon sitä ja tätä ja tuota vaan sen takia, että saisin kiillotettua "julkisuuskuvaani" muiden seurassa.
Eiks se ole täsmälleen päinvastoin? Sähän sanot, että sua ei kiinnosta, onko jutuissasi itsessään tai sisäisesti mitään järkeä, kunhan saat sen himoitsemasi huomion muilta ihmisiltä? Justhan sä esitit, että et kestä sitä, että vaikka itse olisit tyytyväinen siihen mikä olet, mutta muut eivät sinua tarpeeksi noteeraa, ja olet siten valmis menemään vaikka minkälaiseen solmuun kerjätessäsi huomiota muilta. Vannoutuneena provokaattorina kuulostat siltä, että olet totaalisen riippuvainen muiden huomiosta. Ihminen, joka "itse tietää parhaiten minkälainen on" ja jolla "siihen eivät muut vaikuta" ei tietenkään tunne tarvetta kerjätä muiden huomiota provosoimalla asiasiällöstä viis välittäen. Sähän just sanot, että olet valmis "olemaan sitä ja tätä ja tuota" vain sen takia, että saisit muilta huomiota.
Viimeksi muokannut urpiainen, 24.08.2011 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:Mun ÄO riitti sen huomaamaan, mutten jaksanut (silloin) sanoa mitään, koska jotkut on niin herkkiä, jos ne huomaa, ettei niiden ÄO riita kirjoittamaan lyhenteitä oikein. :P
Taitaa sullakin olla aika alhainen, kirjoitusvirheestä päätellen. Vai menikö nyt herkille?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja huima »

Urpiaista ei pääse pakoon.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^^Syytän kaksikielistä näppistäni!!!!1
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja MiiX »

urpiainen kirjoitti:Eiks se ole täsmälleen päinvastoin? Sähän sanot, että sua ei kiinnosta, onko jutuissasi itsessään tai sisäisesti mitään järkeä, kunhan saat sen himoitsemasi huomion muilta ihmisiltä? Justhan sä esitit, että et kestä sitä, että vaikka itse olisit tyytyväinen siihen mikä olet, mutta muut eivät sinua tarpeeksi noteeraa, ja olet siten valmis menemään vaikka minkälaiseen solmuun kerjätessäsi huomiota muilta. Vannoutuneena provokaattorina kuulostat siltä, että olet totaalisen riippuvainen muiden huomiosta. Ihminen, joka "itse tietää parhaiten minkälainen on" ja jolla "siihen eivät muut vaikuta" ei tietenkään tunne tarvetta kerjätä muiden huomiota provosoimalla asiasiällöstä viis välittäen. Sähän just sanot, että olet valmis "olemaan sitä ja tätä ja tuota" vain sen takia, että saisit muilta huomiota.
Teet nyt vähän liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä minun mielentilasta ;) En oo valmis tekemään "sitä sun tätä" pelkästään sen takia että saisin huomiota. Tykkään vaan pukeutua silleen, että ihmiset huomaa ja olla yleisestikin jutuissa mukana aktiivisena osapuolena. En todellakaan mikään ns. pelle ole, joka häröilee ja antaa itsestään tietoisesti tyhmän vaikutelman. Se on enemmän sitä, että en vaan välitä jos joku luulee minua tyhmäksi tai muuten vaan oudoksi.

Loppujen lopuksi olen aika pitkälti erakkoluontoinen ja esimerkiksi kesällä töissä ollessani tapasin erittäin harvoin muita ihmisiä (paitsi työkavereita sivumennen). Ei mulla oo suoranaisesti tarvetta koko aikaa tuoda itseeni esille, mutta jos joudun olemaan ihmisten seurassa, niin inhoan sitä fiilistä että kukaan ei huomaa.

Foorumillakaan en lähde ilman mitään syytä provosoimaan ketään, mutta tykkään vaan ihan asiastakin keskustellessa tuoda ne esille aika kärkkäästi ihan sen takia, että saan vastapuolen huomion.

Voit toki koittaa lokeroida minut mihin tahansa "valmiiseen" lokeroon, mutta se on aika turhaa siitä huolimatta :P Kaikki me ollaan erilaisia ihmisiä ja toimitaan eri tarkoitusperillä.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskiviikon Kehittelyt

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Vesper kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mun ÄO riitti sen huomaamaan, mutten jaksanut (silloin) sanoa mitään, koska jotkut on niin herkkiä, jos ne huomaa, ettei niiden ÄO riita kirjoittamaan lyhenteitä oikein. :P
Taitaa sullakin olla aika alhainen, kirjoitusvirheestä päätellen.
Prkl myönnettäköön.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Vastaa Viestiin