ToivoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

küllküll kirjoitti:
Nergal kirjoitti:
So Hard kirjoitti:No kai nyt sentään edes massamurhaaja?
Mistäs lähtien Manson on ollut massamurhaaja?
Tosiaan - Wikin mukaan Charlie penaltoitiin käskyttämisestä/yllyttämisestä, ei itse surmatöistä.
Käyttämäni termi juuri siksi massamurhaajakulttijohtaja. Kultti Toteutti, Manson vain Johti.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Nergal kirjoitti:
Mistäs lähtien Manson on ollut massamurhaaja?
Tosiaan - Wikin mukaan Charlie penaltoitiin käskyttämisestä/yllyttämisestä, ei itse surmatöistä.
Käyttämäni termi juuri siksi massamurhaajakulttijohtaja. Kultti Toteutti, Manson vain Johti.
Älä tunnusta mitään!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Tosiaan - Wikin mukaan Charlie penaltoitiin käskyttämisestä/yllyttämisestä, ei itse surmatöistä.
Käyttämäni termi juuri siksi massamurhaajakulttijohtaja. Kultti Toteutti, Manson vain Johti.
Älä tunnusta mitään!
Kulttilaiset hiljaa rivissä!
Universaali disclaimer.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:
huima kirjoitti:Soini taas sopisi Masalle.
Minusta taasen sinun ja soinin kasvoissa on paljonkin yhtäläisyyksiä.
Kauhean ilkeää ja panettelevaa.

En viitannut mihinkään ulkonäköseikkaan, vaan puhtaasti mielipiteiden olemukseen.
AngryBird

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mua on alkanut entistä enemmän ottaa päähän kaiken maailman nettiadressit ja facebookin yhteiset kansannyyhkijäiset -ryhmät milloin minkäkin asian ympärillä ja yleinen kiihkomielinen suhtautuminen asioihin, joista ei tiedetä juuri mitään.
Ajatusmaailmani alkaa ilmeisesti muistuttaa Mielensäpahoittajaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yhdyn edelliseen, mitä on tapahtunut on tapahtunut, Joku tappoi huonolla agendalla vajaata sata norskia. Hyvänä päivänä Irakissa menee aina sata agendalla, joka lienee meidän puolesta vielä huonompi?

Ja Sataman porukkaa ei taas pysty ymmärtämään, vai johtuuko se siitä että se porukka yrittää ymmärtää liikaa?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Buahahahaha! Tuli melkeen parin tonnin lasku vuokranantajalta maksamattomista vuokrista. Siis what? No soitto sinne ja hups, olen maksanut tyhjästä naapurikämpästä jostain syystä, en tästä viereisestä. Mikähän vitun kesäapulainen siel taas on ollut, ihmetteli puhelimessa olevakin vakihenkilö. Oon maksanut 118 e LIIKAA, hupsista. Eikö se ny riitä että Posti sekoilee ja laittaa mun postit viereisen oven luukusta, ja että huoltoyhtiöltä kestää viikko ottaa mun sukunimi POIS siitä vanhasta ovesta jottei Postinkin kesäapulainen mokailisi? Ja osoitteenmuutos tehty kesäkuussa...
Johnny Winter

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä sä teet duuniks?
Jotain niin rietasta, ettei siitä kannata tänne kirjoitella. Saan vielä supon perääni!
AngryBird

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Johnny Winter kirjoitti:Saan vielä supon perääni!
Ei kai noin vanhoille enää sellasia laiteta.
Johnny Winter

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

AngryBird kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:Saan vielä supon perääni!
Ei kai noin vanhoille enää sellasia laiteta.
Riippu kai taudista.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Tosi jännää, miten sama ihminen, parin kuukauden aikajanalla saa mut tuntemaan itseni joko hyväksi tai täysin paskaksi. Tosi jännää :? .
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Tosi jännää, miten sama ihminen, parin kuukauden aikajanalla saa mut tuntemaan itseni joko hyväksi tai täysin paskaksi. Tosi jännää :? .
Pane sitä ja älä vastaa puheluihin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sola kirjoitti:Hartiahieronta ois kans kova juttu koska pää ei edelleenkään oikein käänny vasemmalle ja järkky juilinta kiusaa tuolla vasemman lavan alla.
Mun hartia- ja pääkivut katosi kahvakuulailun myötä. Aikaisemmin olin pois töistä päänsäryn takia about kerran kuussa, nyt en oikeastaan muista viime kertaa, kun olisi pitänyt edes Ibumaxia ottaa. Keppijumpat ja venyttelyt eivät auttaneet mitään, mutta jooga vähän ja kahvakuula totaalisesti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Tosi jännää, miten sama ihminen, parin kuukauden aikajanalla saa mut tuntemaan itseni joko hyväksi tai täysin paskaksi. Tosi jännää :? .
Pane sitä ja älä vastaa puheluihin.
Ei onnistu, kumpikaan.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Tosi jännää, miten sama ihminen, parin kuukauden aikajanalla saa mut tuntemaan itseni joko hyväksi tai täysin paskaksi. Tosi jännää :? .
Pane sitä ja älä vastaa puheluihin.
Ei onnistu, kumpikaan.
Sitten neuvot loppuivat.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin metsässä. Siellä oli sieniä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja MiiX »

McJanne kirjoitti:Entäs metsässä? [HA, HA, HA]
Oli nii paska juttu, että repesin kyllä :lol:

Mutta joo, saatte olla muutaman päivän ilman minun älykästä seuraa. Ens viikolla takasi o/
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Laitoin tänään hameen kanssa pitkästä aikaa fuckmebootsit ja huomasin ne todella epäergonomisiksi kävellä. Onko tämä syy ostaa uudet? Lisäksi oivalsin juuri keinon parantaa kitinöintikokemustani entisestään. Hevonen ja kuski toimi treeneissä aamulla hyvin, pääsen kohta töistä kotiin ja huomenna on perjantai. Tänään on ollut hyvä päivä :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:fuckmebootsit
:D

:pics:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
pics
Haha! täällä on vaan kännykamera enkä osaa siltä siirtää kuvia koneelle. Vaikka puutteita voi mussa olla, niin sääret ei onneksi oo huonoimmasta päästä ja FMbootsit on pitkät, mustaa nahkaa, paljon korkoa solkea ja niittiä. Herätin huomiota aamulla prismassa ne jalassa. Voi kyllä johtua siitäkin että ne katto että miksi tuo kävelee noin tuskasesti...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
pics
Haha! täällä on vaan kännykamera enkä osaa siltä siirtää kuvia koneelle. Vaikka puutteita voi mussa olla, niin sääret ei onneksi oo huonoimmasta päästä ja FMbootsit on pitkät, mustaa nahkaa, paljon korkoa solkea ja niittiä...
:kiihottuu:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kuva

Näitä mä oon jo vuosia himoinnut, oiskohan nää ergonomisemmat? Pitikö perhana lähtiä kenkämeklariin ensi viikolla tilipäivänä, nää passais mun takkiin myös.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mulla on kokomustana pidän! Tosin oon jo parit korot saanu katki...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

saira kirjoitti:^Mulla on kokomustana pidän! Tosin oon jo parit korot saanu katki...
Onko hyvät jalassa? Noihan pitäis olla laatukenkiä joten vois kuvitella olevan vaikka korkoa onkin. Nyt jos sää vastaat on, niin pakko mennä sinne kenkäkauppaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: ToivoTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
saira kirjoitti:^Mulla on kokomustana pidän! Tosin oon jo parit korot saanu katki...
Onko hyvät jalassa?
Mitä välii
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin