Inhokkiruokasi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu8

Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Minä aloitan: maksalaatikko.
nypari

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

- pinaattikeitto
- Lindströmin pihvit
- kalapyörykät
- sienet
- homejuusto
...kyllä näitä riittää...
ninnithequeen

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pinaattikeittoa en voi sietää. Hyi helvata.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kaikki mikä on elänyt vedessä joskus. Ihan missä muodossa vaan. Ei pysy inessä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nypari kirjoitti:- pinaattikeitto
- Lindströmin pihvit
- kalapyörykät
- sienet
- homejuusto
...kyllä näitä riittää...
Minulle kyllä kelpaa ilolla kaikki nämä. Kalapyörykät tosin ovat usein, ainakin teollisuuskeittiömallina, hieman ryhdittömiä. Mutta tontun ehdottama maksalaatikko se vasta hyvää onkin!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nypari

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

...kasvispihvit, porkkana- ja lanttulaatikko, liisterimäiset kastikkeet, silakka ja silli... vieläkö?
ninnithequeen

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

urpiainen kirjoitti:Mutta tontun ehdottama maksalaatikko se vasta hyvää onkin!
Niin onkin! Puolukkahillon kanssa! NAMS!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nypari kirjoitti:...kasvispihvit, porkkana- ja lanttulaatikko, liisterimäiset kastikkeet, silakka ja silli... vieläkö?
No tuo liisterimäinen kastike voisi tehdä tiukkaa - mutta muut listalla ovat toisaalta edellistäkin listaa erinomaisempia! Kasvispihvithän esimerkiksi ovat siitä hienoja, että itse tekemällä saa todella hyvää, ja toisaalta myös esim. työpaikkaruokaloissa onnistuvat usein mainioiksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Enthu

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

sieniruoat&ruotoiset kalat :laatta:
Kittys

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

tässä muutama

- maksalaatikko
- janssoninkiusaus
- lihasoppa/läskisoosi
- jakkist kamaa on myös kaikki pakastepussien "silppuperunat"
- kalan mäti, varma oksennus siitä
- toisaalta, liha on muutenki aika älöttävää melkeenpä kaikissa muodoissa :think:
Viimeksi muokannut Kittys, 09.11.2005 17:17. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
nypari

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

urpiainen kirjoitti:
nypari kirjoitti:...kasvispihvit, porkkana- ja lanttulaatikko, liisterimäiset kastikkeet, silakka ja silli... vieläkö?
No tuo liisterimäinen kastike voisi tehdä tiukkaa - mutta muut listalla ovat toisaalta edellistäkin listaa erinomaisempia! Kasvispihvithän esimerkiksi ovat siitä hienoja, että itse tekemällä saa todella hyvää, ja toisaalta myös esim. työpaikkaruokaloissa onnistuvat usein mainioiksi.
No jooo... makuasioita, mutta kun ei pysty, niin ei pysty. Maksis puolukkahillolla on kyllä jokaviikkoinen vieras. Kyllähän mä valikoiva olen, mutta toisaalta tiedän monta itseäni valikoivampaa, kuten kaiken maailman kasvissyöjät jne.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Siis jo kaksi mainintaa sienille! Kummastuttavaa kerrassaan. Onko mielessänne elähtäneet purkkiherkkusienet, vai päteekö tämä tosiaan myös tuoreisiin sieniin? Minusta tuoreet kotimaiset sienet rouskuista tatteihin ja vahveroihin ovat todella hienon makuisia. Jos ne vielä ovat itse poimittuja, lämmittää makunautinto mieltä aivan erityisesti. Sienestys kunniaan!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
1108

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Etelä-pohjanmaalaine perinnekeitto.

Valmistukseen:

Jotain helevetin juustoa
Maitoa
Lihaa
Perunaa

Tais olla siinä kaikki ainekset, mausteita ei käytetä.
Serkkupojan yo-bileissä oli tätä ihanuutta tarjolla. Siis niin kamalaa kuin vaan voi olla.

Muuten olen kaikkiruokainen, maistanut jopa naista.
Feiz

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kittys kirjoitti: - toisaalta, liha on muutenki aika älöttävää melkeenpä kaikissa muodoissa :think:

Patukkana?
Kittys

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:
Kittys kirjoitti: - toisaalta, liha on muutenki aika älöttävää melkeenpä kaikissa muodoissa :think:

Patukkana?
Mjoo, mä oon kasvissyöjä :wink:

Syö vittu salaattia, kun ei liha kalpaa.." Jep, ton mä kuulen ain muutamana iltana viikossa :shock:

Edit; tosin, ain joskus, sillontällön, ihan pikkiriikkisen voi ehkä joustaa, ehkä.. :roll:

PS: Porkkana on parempaa
Viimeksi muokannut Kittys, 09.11.2005 23:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kittys kirjoitti:tässä muutama
- maksalaatikko
- janssoninkiusaus
- lihasoppa/läskisoosi
- jakkist kamaa on myös kaikki pakastepussien "silppuperunat"
- kalan mäti, varma oksennus siitä
- toisaalta, liha on muutenki aika älöttävää melkeenpä kaikissa muodoissa :think:
No hyvä tavaton! Olen perverssimpi kuin luulinkaan. Tässäkin listataan minusta kerrassaan erinomaisia ruokia, vain pakastepussien perunoista olen samaa mieltä. Tai eivät nekään inhota; en vain näe pointtia kun tuoreperunasta saa vähällä vaivalla (ja edullisemmin) parempaa. Mutta Janssoninkiusaus yöllisenä hiukopalana jääkylmän oluen kanssa, tai mäti sipuleineen ja smetanoineen - oi onnea!

Tosin tuo läskisoosi on siinä mielessä hankala, että ymmärrän huonon läskisoosin saattavan olla vähemmän nostattava kokemus. Mutta hyvin tehtynähän se on mitä oivin ruoka. Kai sitä pitäisi vain nykyisin kutsua jollain toisella nimellä.

(pahoittelen, että terrorisoin jatkuvasti ketjua viesteillä, jotka menevät pahasti otsikon ohi...)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

- Maksafilee.... mitä en muuten ymmärrä. Rakastan maksalaatikkoa (rusinoilla kiitos) ja jauhemaksapihvejä, mutta itse fileepihvit ei uppoa. Ehkä se on se haju, mikä tulee valmistaessa.
- aurajuusto/homejuustot
- Stroganoff

Sieniä olen oppinut melkein kitisemättä syömään :o Pelottavaa.

Muutern täysin kaikkiruokainen.
The great club outshines the individual, always and forever.
tonttu8

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

ninnithequeen kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mutta tontun ehdottama maksalaatikko se vasta hyvää onkin!
Niin onkin! Puolukkahillon kanssa! NAMS!
YÖKS! :laatta:
Muita inhokkiruokia maksalaatikon lisäksi on sienet. Myös veriletut on aika kamalia. Noista kahta ekaa voin syödä jos vaihtoehtona on potku nivusiin. Jos siis on pakko. Jälkimmäisiä en sittenkään.
ninnithequeen

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu8 kirjoitti: Muita inhokkiruokia maksalaatikon lisäksi on sienet.
Jos snoukka olis paikalla, se varmaan koNppais :lol:
tonttu8

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

ninnithequeen kirjoitti:
tonttu8 kirjoitti: Muita inhokkiruokia maksalaatikon lisäksi on sienet.
Jos snoukka olis paikalla, se varmaan koNppais :lol:
Epäilemättä. :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Maksa (maksalaatikko ja -makkara ok), munuaiset ja vissiin samalla muutkin sisäelimet, anjovis. Muuten taidan olla aika kaikkiruokainen. Ai niin, en tykkää ihan hirveästi aurinkokuivatuista tomaateista.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Lohimureke on kuin vatsasta ylös tullut tavara olisi paistettu "ruoaksi" :evil:

Sisäelimistä vain maksa menettelee. Muistan aina, kun asuin vielä kotona ja isä keitti munuaisia :roll: Yöh!

Enkä pidä riistan mausta. Hirvi ja poro ainoat, joita voin syödä. Jäniksestä menee pakki sekaisin :shock:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Munuaiset, sydämet, kieli ja vastaavat, tunnistettavissa olevat elimet, eivät uppoa. Jos ne jauhetaan, niin anti mennä vaan.

Hernekeitto sai ainakin pienempänä aikaan oksennusrefleksin. Nykyään varmaan kykenisin syömään, jos saisin skipata läskipalat.

Sekahedelmäkeitto ja luumukiisseli njet, njet. Se on se jokin siinä ulkonäössä.

Kilpikonnakeitto maistui ihan kuselta(teille kusta maistamattomille, lue: suolaiselta), sitäkään emme suosittele.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei oikeastaan mitään varsinaista, mutta ..

- Hernekeittoa en siviilissä mielelläni syö.
- Silakkapihvit. Eivät makunsa takia, mutta tuntuvat kuin söisi hiuksia.
- Janssonin kiusaus. Pelkkä hajukin tekee pahaa. Mutta syön mie sitäkin jos on tarpeeksi nälkä.
- Kokonaiset ravut. Maistuvat jumalaisille, mutta saksien repiminen ja muu väkivallanteko tekee inhaa.

Päivitän listaa jos tulee jotain mieleen.
Ann kirjoitti:teille kusta maistamattomille
Haluisitko sie jakaa jotain meidän muiden kanssa?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Exsat

Re: Inhokkiruokasi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Janssonin kiusaus ja borshkeitto. Jansson menee jos ei ole yltiösuolaista, mutta lähes kaikki ovat olleet. Iuh.
Vastaa Viestiin