Vapaa Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
küllküll

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Tarkennus - Dave siis puuttuu kuvasta, koska on vielä joron jäljillä ;)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti: Mummikseen olen kuulemma vielä liian nuori :shock:
Noo.. Mä sanoisin, että sä olisit mummiksessa siellä ikähaitarin nuorimmassa osastossa, mutta sehän vaan takaa, että flaksi paukkuu!
En ole kiinnostunut vanhoista sedistä tai liian nuorista pojista. Joten se sitten mummiksesta tai noista sedun juottoloista :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Pitäisin todennäköisimpänä, että mä olen tuossa kuvassa oikealla oleva hemmo. Itse asiassa näytän hyvin paljon samalta :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti: Mummikseen olen kuulemma vielä liian nuori :shock:
Noo.. Mä sanoisin, että sä olisit mummiksessa siellä ikähaitarin nuorimmassa osastossa, mutta sehän vaan takaa, että flaksi paukkuu!
En ole kiinnostunut vanhoista sedistä tai liian nuorista pojista. Joten se sitten mummiksesta tai noista sedun juottoloista :?
Nuoria poikia ja vanhoja setiä just olisi tarjolla! Siinä välissä ne on kotona vaihtamassa vaippoja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
küllküll

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse asiassa näytän hyvin paljon samalta :)
Jos olet ko. elokuvan nähnyt, niin tiedät että tuolla oikeanpuoleisella roolihahmolla oli aivan hirveä akka kotona, joka possutti poloista mielensä mukaan. Elokuvan lopussa ukko sentään sisuuntui ja pisti akkansa ojennukseen ;)
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse asiassa näytän hyvin paljon samalta :)
Jos olet ko. elokuvan nähnyt, niin tiedät että tuolla oikeanpuoleisella roolihahmolla oli aivan hirveä akka kotona, joka possutti poloista mielensä mukaan. Elokuvan lopussa ukko sentään sisuuntui ja pisti akkansa ojennukseen ;)
:)

En oo nähny. Pitäis katsoa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Tänään edessä pe:n ja su:n välinen yö Oulussa. Jokavuotinen lukiokaveriporukan (4 henkeä) kokoontuminen.
Muista sitten raportoida jokaiden överiksi menneen davenassesedän munaus. Olen pomminvarma että niitä on luvassa!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tänään edessä pe:n ja su:n välinen yö Oulussa. Jokavuotinen lukiokaveriporukan (4 henkeä) kokoontuminen.
Muista sitten raportoida jokaiden överiksi menneen davenassesedän munaus. Olen pomminvarma että niitä on luvassa!
Lupaan!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Leffaan ^ liittyen, oon yleensä ihan otollista maaperää sekoiluleffoille, mutta toi oli jokseenkin ennalta arvattava ja sitä myöten tylsä. Apua, oonko muuttumassa vanhaksi, huumorintajuttomaksi harpuksi?!

Eiku...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ No ei se NIIN huono ollut. Itse asiassa parhaasta päästä genressään vähään aikaan. Ei kyllä pärjää genren klassikoille, kuten kasari-"Polttarit" tai lähes loistavalle "Very Bad Things":ille.

Saapa nähdä muuttuuko tässä itsekin tiukkapipoisemmaksi sekoiluviihteen suhteen, ettei anna pojille omaa esimerkkiä. Oma faija oli ainakin sellainen. Kotona ei saanut kiroilla eikä puhua alapääjuttuja. Frendini oli yhden kesän samassa duunipaikassa faijan kanssa. Kertoi että se päästeli sellaista juttua taukotuvassa, että merimiehetkin olisivat punastelleet :D

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vapautta siinä määrin, että en taida tänäänkään tehdä niitä juttuja, joita ei ole ihan pakko. Niinku oikeestaan mitään 8) Ens viikosta alkaen voinkin kitinöidä ahkerasti TAI keskittyä kouluhommiin, näkee sitten ;)
Prepare for the worstest.
AngryBird

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Viikonlopun aloitukseksi nyt vaniljakahvia ja hetki sitten uunista otettua mustikkapiirakkaa :]
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:Very Bad Things":ille.
Hui!

Onneksi rautakaupat on auki sunnuntaisinkin nykyään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Elämää on siis juurihoidon jälkeenkin, jee! Kiitokset kaikille myötäeläjille torstai-ketjussa :]

Nyt ulos ja asioille!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

HV on just mesta paikka. Mäkin joskus jopa eksyn keikuttaa persettä jos siel soittaa joku pändi 80-luvun musaa. Uu jeah peipi.
Lähetään Mirkku joskus yhessä sekottaan miesten päät kun kerran saman kylän likkoja ollaan :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sola kirjoitti:HV
Haista vittu? :prööööt:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ :perse:

Joo-o. Se ois perjantai sitten taas. Systeri "käski" mun reippailla Jumboon ostoksille ja lupas heittää autolla mut sit kotiin. Voishan sitä ihmisten ilmoille uskaltautua. Mulla on täydellisen huulipunan metsästys nimittäin käynnissä. Jos sieltä ei löydy ni sit sitä ei löydy mistään.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Sola kirjoitti:HV on just mesta paikka. Mäkin joskus jopa eksyn keikuttaa persettä jos siel soittaa joku pändi 80-luvun musaa. Uu jeah peipi.
Lähetään Mirkku joskus yhessä sekottaan miesten päät kun kerran saman kylän likkoja ollaan :P
Sopii mulle :D . Mulla on kokemusta HV:sta tasan yhdeltä kerralta, silloinkin olin "miesseurassa" jo valmiiksi.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tuttava ajoi meille aamulla isolla yhistelmällä niin jukoliste tasoristeyksessä oli tullu puomi auton päälle! No se puomi oli irronnu ja hajonnu ja jannu kerenny junan alta pois. Junaki oli irrallisesta puomista huolimatta pysyny kiskoilla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kyllä kaveri on joko hämäläinen tai sokea ja kuuro.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti:^Lahveti, semmosia ne puomit on, tulevat päälle hulena.

Kaveri oli joko ilmiömäisen hidas kuljettaja tai sitten puomi laski poikkeuksellisesti ennen sitä minuutin kestävää äänihelvetin alkamista ja valojen välkkymistä?
Se tasoristeys on semmosessa hankalassa paikassa mäen päällä, siinä ei voi ajaa lujaa. Varsinkaan traktorilla jossa on korkea heinäkuorma perässä mihin se puomi oli jotakuinkin välittömästi vastannu. Oon itekki ollu siinä junan ajaessa ohi, yhtäaikaa ne valot, piipaukset(?) ja puomit tulee.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vapaus, yes. Kauppa-asiat hoidettu, päiväkotiasiat puolivälissä, laps nukumassa, imuri odottakoon, minä menen nyt NUKKUMAAN. Se on vapautta se. Toivottavasti herään vasta siihen kun tytär juoksee sisään ovesta halimaan äitiä :]
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Täällä töisä on tavallistaki hiljaisempaa :shock: pitäiskö ryhtyä jo harjootteleemaan pohojalaasuutta viikonlopun isoonkyröön reissua silmälläpitäen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
küllküll

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ x 2. Boretus maximus.

EDIT: valittaminen kannattaa aina, koska puhelin alkoi heti soida niin maan v*tusti!
Viimeksi muokannut küllküll, 26.08.2011 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vapaa Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ei kai siinä muuten mittään, mutta ko kotona olis ihan oikeitakin hommia, turhauttaa istua täällä tyhjän panttina ko vois tehdä niitäkin. Lisäksi alkaa nukuttaa ja en millään kehtaa ottaa tirsoja kun tosi noloa jos pomo paukahtaa paikalle ja meitsi vetää sikeitä täällä. Enää kolme tuntia tosin!

Kielioppi huipussaan tässä viestissä :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin