Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja huima »

urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti:Oho, täällä on jotain tissibaari draamaakin näemmä. Dave, sinä amatööri.
Sä olet nyt ymmärtänyt tän draaman vaiheet väärin: se ei ollut Daven toiminnan epäammattimainen luonne joka esti taloudellisen vaihdon toteutumisen, vaan vastapuolen.
RP jo kommentoikin tätä amatööriasiaa, eli kuinka tökerösti Dave hoiti asian - vain korostaakseen sitä, että ei ollut oikeasti edes aikeissa tai toiveissa toteuttaa mitään, vaan toteutti miehisiä riittejä kaveriporukassa - jottei häntä muisteltaisi Davena joka otti poskeen.

Jos Dave olisi oikeasti halunnut, olisi hän pelannut korttinsa ihan eri tavalla.

Strippariin Dave olisi tehnyt tuttavuutta hienostuneemmin, tehden selväksi kiihottumisen ja kiinnostumisen - mutta preppynä silti pidättäytyen tökeröstä änkyröinnistä, osoittaen samalla kiusottelevaa kykyä vastustaa kiusausta ja nostaen panoksia esiintyjälle saada Davekin lankeemaan kuolaavaan rooliin.

Dave olisi ollut viileän cool ja pitänyt huolta, että hänestä näkyy aina parempi profiilipuoli -- se joka korostaa leuan kulmikkuutta. Herrasmiehen elkein hän olisi tilannut seurueelle ylihintaisia juomia ja ollut heiluttelematta rahatukkoa tai mustaa Amexia, koska vain törpöt tekevät niin. Jossain kohtaa iltaa Dave olisi pyytänyt privaattitanssin, jonka aikana tahtojen lujuus olisi testattu. Daven leikillinen välinpitämättömyys ja toisaalta selkeästi osoitettu kiinnostus olisi tehnyt tehtävänsä. Daven sanoessa hotellin nimen ja huoneen numeron, olisi stripparikin jo tiennyt tulevansa sinne - kun ravintola menee kiinni. Enempää ei olisi tarvittu.

Aamulla Dave olisi voinut huomaamattoman huomaavaisesti palauttaa tilanteen takaisin transaktionaaliseksi viihteeksi ottamalla joitain satasia matkakassastaan - ja antaa ne esiintyjälle, joka sopivassa välissä poistuisi huoneesta niin että kaveritkin näkevät.

Full of win.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko noita eri keleille kuten hiihtovoiteita?
Pääsääntöisesti kuivalle kelille.
No näinhän se on, että vesikelille ei tarvi liukuvoidetta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti:Oho, täällä on jotain tissibaari draamaakin näemmä. Dave, sinä amatööri.
Sä olet nyt ymmärtänyt tän draaman vaiheet väärin: se ei ollut Daven toiminnan epäammattimainen luonne joka esti taloudellisen vaihdon toteutumisen, vaan vastapuolen.
RP jo kommentoikin tätä amatööriasiaa, eli kuinka tökerösti Dave hoiti asian - vain korostaakseen sitä, että ei ollut oikeasti edes aikeissa tai toiveissa toteuttaa mitään, vaan toteutti miehisiä riittejä kaveriporukassa - jottei häntä muisteltaisi Davena joka otti poskeen.

Jos Dave olisi oikeasti halunnut, olisi hän pelannut korttinsa ihan eri tavalla.

Strippariin Dave olisi tehnyt tuttavuutta hienostuneemmin, tehden selväksi kiihottumisen ja kiinnostumisen - mutta preppynä silti pidättäytyen tökeröstä änkyröinnistä, osoittaen samalla kiusottelevaa kykyä vastustaa kiusausta ja nostaen panoksia esiintyjälle saada Davekin lankeemaan kuolaavaan rooliin.

Dave olisi ollut viileän cool ja pitänyt huolta, että hänestä näkyy aina parempi profiilipuoli -- se joka korostaa leuan kulmikkuutta. Herrasmiehen elkein hän olisi tilannut seurueelle ylihintaisia juomia ja ollut heiluttelematta rahatukkoa tai mustaa Amexia, koska vain törpöt tekevät niin. Jossain kohtaa iltaa Dave olisi pyytänyt privaattitanssin, jonka aikana tahtojen lujuus olisi testattu. Daven leikillinen välinpitämättömyys ja toisaalta selkeästi osoitettu kiinnostus olisi tehnyt tehtävänsä. Daven sanoessa hotellin nimen ja huoneen numeron, olisi stripparikin jo tiennyt tulevansa sinne - kun ravintola menee kiinni. Enempää ei olisi tarvittu.

Aamulla Dave olisi voinut huomaamattoman huomaavaisesti palauttaa tilanteen takaisin transaktionaaliseksi viihteeksi ottamalla joitain satasia matkakassastaan - ja antaa ne esiintyjälle, joka sopivassa välissä poistuisi huoneesta niin että kaveritkin näkevät.

Full of win.
Tässä näkee ammattilaisen ja amatöörin eron.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Tässä näkee ammattilaisen ja amatöörin eron.
'

Eriävä mielipide. Ammattilainen menee suoraan asiaan ja keskittyy päätavoitteeseen. Huiman tapauksessa amatööri olisi syöttänyt ympärilleen satoja euroja ja saanut illan viimeisten hitaiden aikaan pakkasta.


Daven toiminnalle thumbs up.
RP

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti: Daven toiminnalle thumbs up.
Kiltit perheenisät vauhdissa!
Manaaja

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mulle tuli paha mieli Daven vaimon puolesta :cry:
No onhan se noloa joo. Toisaalta ja toisaalta. Periaatteessa tämä on kuitenkin vähän sama, kuin että jos metsässä kaatuu puu yksinään, niin kuuluuko siitä ääntä.
Eikös tää nyt kuitenkin ollut aika julkinen epäluottamuslause?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mua loukkais vaimona enemmän, että mies kertois (kielletyille) internetystäville yrityksestä ostaa seksiä ennen kun kertois mulle, kun se itse teko. Kirjoitusasusta päätellen oon ollut liian kauan aamulehden vaikutusalueella, en jaksa korjata.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exsu kirjoitti:Mua loukkais vaimona enemmän, että mies kertois (kielletyille) internetystäville yrityksestä ostaa seksiä ennen kun kertois mulle, kun se itse teko. Kirjoitusasusta päätellen oon ollut liian kauan aamulehden vaikutusalueella, en jaksa korjata.
No niin, onhan se nyt julmaa kieltää vaimolta hyvät naurut.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:
masa kirjoitti: Daven toiminnalle thumbs up.
Kiltit perheenisät vauhdissa!
Voihan sitä tarjota lutkan pyllystä viissataa ostamatta. Huudattaminen on aina kivaa. Sitäpaitti, kuka sanoi että dave itselleen sitä oli ostamassa. Jos se oli gattacalle lahja?
RP

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti:Kai sä nyt tajuat ettei strippari ole sama kuin horotsu, huolimatta siitä että joskus saattaa joiltakin tapauksilta irrota toosaa visalla.
Kyllähän Dave sen ymmärtää selvinpäin työpaikallaan, mutta koetapa saada se sen tajuntaan kolmen promillen kännissä Oulun pakkasissa!

Mitä sä taas et näy ymmärtävän on se, miten käsittämättömän säälittävän nörttijengin kanssa sä olet Kitinässä tekemisissä. Tässä oli nyt kyseessä vain epätoivoinen yritys repiä virkamieshuumoria siitä, että puhekielisenä terminä käyttämäsi termi "amatööri" sopii kirjakielisessä merkityksessään tavattoman huonosti viestiisi. Lisäksi samalla kiinnitetään ikäänkuin sivulauseessa huomiota siihen, miten kiinnostavaa on, että nykyisin "amatööri" viittaa itsestäänselvästi asiantuntemattomaan, heikkolaatuiseen, tökeröön, ei asiaansa vakavasti suhtautuvaan jne. Ihmiskunnan historiassa asia on kuitenkin yleensä ollut päinvastoin: ammattilainen on epäilyttävä, vain amatööri voi olla puhdas ja kunnollinen. Mitä tämä kertookaan ajastamme!
Nyt mä ymmärrän sua taas. Kiva että korjasit kirjoitusvirheesi, se sai tuntemaan olon hiukan epämukavaksi vaikka olikin virkistävää vaihtelua. Sävähdyttävää. Kirjoitat nykyään jotenkin erilailla, why. Ok, olen nainen ja näin ollen en koskaan tyytyväinen, sorkemus.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lilo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mua loukkais vaimona enemmän, että mies kertois (kielletyille) internetystäville yrityksestä ostaa seksiä ennen kun kertois mulle, kun se itse teko. Kirjoitusasusta päätellen oon ollut liian kauan aamulehden vaikutusalueella, en jaksa korjata.
No niin, onhan se nyt julmaa kieltää vaimolta hyvät naurut.
Jotenkin on sellainen fiilis, että Daven rouvaa ei naurattaisi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mulle tuli paha mieli Daven vaimon puolesta :cry:
No onhan se noloa joo. Toisaalta ja toisaalta. Periaatteessa tämä on kuitenkin vähän sama, kuin että jos metsässä kaatuu puu yksinään, niin kuuluuko siitä ääntä.
Eikös tää nyt kuitenkin ollut aika julkinen epäluottamuslause?
Tämä onkin (mun mielestä) hyvin mielenkiintoinen kysymys. Jos joku palstalla olija tietäisi, keitä minä ja vaimoni ovat, niin olisi. Nyt mielestäni ei.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Voihan sitä tarjota lutkan pyllystä viissataa ostamatta. Huudattaminen on aina kivaa.
En mä tajua miksi pitäisi toista ihmistä tieten tahtoen loukata ja vittuilla tuolla tavalla, ellei sitten ole ääliö joka suhtautuu muutenkin alentuvasti naisiin tai eri tavalla eläviin ihmisiin. Se on vähän samalla tavalla tökeröä kuin yrittäisi ostaa vaikkapa seksikkäästi pukeutuneelta VIP-emännältä, tarjoilijalta, sisäköltä tai lentoemännältä seksiä kuin kilon lihaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti:Voihan sitä tarjota lutkan pyllystä viissataa ostamatta. Huudattaminen on aina kivaa.
En mä tajua miksi pitäisi toista ihmistä tieten tahtoen loukata ja vittuilla tuolla tavalla, ellei sitten ole ääliö joka suhtautuu muutenkin alentuvasti naisiin tai eri tavalla eläviin ihmisiin. Se on vähän samalla tavalla tökeröä kuin yrittäisi ostaa vaikkapa seksikkäästi pukeutuneelta VIP-emännältä, tarjoilijalta, sisäköltä tai lentoemännältä seksiä kuin kilon lihaa.
Olen kyllä aivan vilpittömästi sitä mieltä, että jos ollaan paikassa, jossa naiset myyvät private showta ja special private showta ihan tiskin takana olevassa hinnastossa, niin ei ole loukkaavaa parin drinkin tarjoamisen jälkeen kysyä mahdollisuutta siirtymisestä rauhallisempaan ympäristöön.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Olen kyllä aivan vilpittömästi sitä mieltä, että jos ollaan paikassa, jossa naiset myyvät private showta ja special private showta, ihan tiskin takana olevassa hinnastossa, niin ei ole loukkaavaa parin drinkin tarjoamisen jälkeen kysyä mahdollisuutta siirtymisestä rauhallisempaan ympäristöön.
Mä haluaisin kuulla millä sanoilla sä ehdotuksen teit. Pwetty pwease?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti: En mä tajua miksi pitäisi toista ihmistä tieten tahtoen loukata ja vittuilla tuolla tavalla, ellei sitten ole ääliö joka suhtautuu muutenkin alentuvasti naisiin tai eri tavalla eläviin ihmisiin. Se on vähän samalla tavalla tökeröä kuin yrittäisi ostaa vaikkapa seksikkäästi pukeutuneelta VIP-emännältä, tarjoilijalta, sisäköltä tai lentoemännältä seksiä kuin kilon lihaa.
:rofl:


Mitäs loukkaamista se on jos kysyy persettä heiluttavalta lortolta et lähetkö messiin? Se joko lähtee tai ei. Ei se mitään ydinfysiikka ole.

Ja jos sinä vertaat seksikkäästi pukeutunuttta lentoemoa strippariksi, niin sanoisin että nyt kannattaa kiinnittää huomiota omiin ajatuksiisi.
Viimeksi muokannut masa, 29.08.2011 14:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Olen kyllä aivan vilpittömästi sitä mieltä, että jos ollaan paikassa, jossa naiset myyvät private showta ja special private showta ihan tiskin takana olevassa hinnastossa, niin ei ole loukkaavaa parin drinkin tarjoamisen jälkeen kysyä mahdollisuutta siirtymisestä rauhallisempaan ympäristöön.
Siinä on se viihdetaitelijan ja huoran välinen ero.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Olen kyllä aivan vilpittömästi sitä mieltä, että jos ollaan paikassa, jossa naiset myyvät private showta ja special private showta, ihan tiskin takana olevassa hinnastossa, niin ei ole loukkaavaa parin drinkin tarjoamisen jälkeen kysyä mahdollisuutta siirtymisestä rauhallisempaan ympäristöön.
Mä haluaisin kuulla millä sanoilla sä ehdotuksen teit. Pwetty pwease?
:D

No ei kait tässä oo enää mitään hävittävää. Kysyin aluksi varovasti, miten on, kun olen ymmärtänyt, että nämä naiset työskentelevät täällä rahasta. Tähän tyttö nauroi, että tottakai he kaikki työskentelevät täällä rahasta. Seuraavaksi kysyin, mitä mahtaisi maksaa, jos hän lähtisi kanssani yöksi hotelliin. Tähän hän sanoi, että se ei maksa mitään(?!).

Sen jälkeen homma kuitenkin meni jotenkin puihin. Ehkä tyttö kuitenkin haki jotain pidempiaikaista sugar daddya. Naiset on niin vaikeita!!!
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 29.08.2011 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olen kyllä aivan vilpittömästi sitä mieltä, että jos ollaan paikassa, jossa naiset myyvät private showta ja special private showta ihan tiskin takana olevassa hinnastossa, niin ei ole loukkaavaa parin drinkin tarjoamisen jälkeen kysyä mahdollisuutta siirtymisestä rauhallisempaan ympäristöön.
Siinä on se viihdetaitelijan ja huoran välinen ero.
No tottai kai. Mutta mun mielestä ei strippibaarissa private showta myyvä nainen nyt oikein voi loukkaantua, jos joku kysyy, saako rahalla jotain enemmän.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
RP

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja RP »

Se taisi sanoa sulle kohteliaasti ettei se ole a) huora ja b) yhden illan pano. Mahdollisesti, mahdollisesti ei.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:No tottai kai. Mutta mun mielestä ei strippibaarissa private showta myyvä nainen nyt oikein voi loukkaantua, jos joku kysyy, saako rahalla jotain enemmän.
Mä näkisin että loukkaantuminen riippuu ihan kysymyksen asettelusta. Sun kysymys oli mielestäni asiallinen, mutta kysymys "Hei lortto, kun siinä sitä persettäs jo heilutat niin kai sulta saa persettä rahallakin?" saattaisi vetää stripparillekin herneet nenään.
Viimeksi muokannut Vesper, 29.08.2011 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RP kirjoitti:Se taisi sanoa sulle kohteliaasti ettei se ole a) huora ja b) yhden illan pano. .
Näin se varmasti on.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Mitäs loukkaamista se on jos kysyy persettä heiluttavalta lortolta et lähetkö messiin? Se joko lähtee tai ei. Ei se mitään ydinfysiikka ole.

Ja jos sinä vertaat seksikkäästi pukeutunuttta lentoemoa strippariksi, niin sanoisin että nyt kannattaa kiinnittää huomiota omiin ajatuksiisi.
No se oli nyt esimerkki siitä ajattelumaailmasta, jossa urpoillaan ja ajatellaan että ketä tahansa voi ostaa ja voi käyttäytyä miten tahansa.

Ero on siinä miten asioita kysytään ja käyttäydytään.

Esimerkiksi jos menee huutelemaan lortoksi tai kyselee voiko ostaa lutkan pyllyn viidelläsadalla, niin se ei liene soveliasta ellei ole perussuomalaisten kansanedustaja.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: No ei kait tässä oo enää mitään hävittävää. Kysyin aluksi varovasti, miten on, kun olen ymmärtänyt, että nämä naiset työskentelevät täällä rahasta. Tähän tyttö nauroi, että tottakai he kaikki työskentelevät täällä rahasta. Seuraavaksi kysyin, mitä mahtaisi maksaa, jos hän lähtisi kanssani yöksi hotelliin. !
Eli varsinaisesti siitä hinnasta ei puhuttu, toisin kuin aloitusviestissä vihjailtiin?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lisättäköön tarinaan vielä, että jossain vaiheessa sanoin, että voisin tarjota useita satasia.

Tähän nainen sitten sanoi miettivään sävyyn "useita satasia". Siihen sitten laitoin tarjouksen.

Eli todella hankala tapaus. VOI tietysti olla, että hän oli tehnyt vielä paremman diilin jo valmiiksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin