Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti::D Daven Oulun reissulle, pointsit rehellisyydestä ja naamapalmu vainoharhoista!
Vaikka olenkin paranoidi, ei se silti tarkoita, etteivätkö he voisi olla perässäni!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:jos metsässä kaatuu puu yksinään, niin kuuluuko siitä ääntä.
Ei välttämättä vaimon korviin asti. Mutta sä olet kuullu sen äänen. Ja allekirjoittanut ei vois pitää tuollaista omana tietonaan. Lying does not work for me.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Vesper kirjoitti:Älkää pelleilkö mun lottonumeroilla, tää on vakava asia!!

Minähän en siis normaalisti lottoa koskaan. Mutta mut yllytettiin. Tähän liittyen olisin halunnut pankkiini tilin, joka EI näkyisi verkkopankissa. Ei kuulema onnistu, tili pitäisi avata toiseen pankkiin. Ihan pimeetä.
Häh? Kyllä mä ainakin saan valita, mitkä tilit näkyy ja/tai on verkkopankissa käytettävissä. Aluksi avasin aivan normaalin tilin, joka näkyi verkkopankissa (esim oma & kakaran tilit. Mulla tunnarit, kakara lisätty näkyviin mun salasanojen takana). Sitten poistin jemmatilin itse sieltä valikosta. Poistaminen onnistuu, mutta takas jos haluaa sen sinne, pitää henk. koht. käydä paprut täyttämässä pankkitädin tykö.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
RP

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriDaavid kirjoitti:
Georgina kirjoitti::D Daven Oulun reissulle, pointsit rehellisyydestä ja naamapalmu vainoharhoista!
Vaikka olenkin paranoidi, ei se silti tarkoita, etteivätkö he voisi olla perässäni!
Mä annan pointsit rehellisyydestä jos kerrot vaimokkeelle villistä reissusta. Who Dares Wins.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vaikka olenkin paranoidi, ei se silti tarkoita, etteivätkö he voisi olla perässäni!
Vaikka miedosti paheksunkin tapaa jolla hoidat parisuhteesi niin tämä maanantain työpäivä alkaa aika hilpeästi! Kiitos vain siitä :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Mä annan pointsit rehellisyydestä jos kerrot vaimokkeelle villistä reissusta. Who Dares Wins.
Ja että tänne asiasta kirjoittaessaan tuli katumapäälle!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mirkku kirjoitti:Häh? Kyllä mä ainakin saan valita, mitkä tilit näkyy ja/tai on verkkopankissa käytettävissä. Aluksi avasin aivan normaalin tilin, joka näkyi verkkopankissa (esim oma & kakaran tilit. Mulla tunnarit, kakara lisätty näkyviin mun salasanojen takana). Sitten poistin jemmatilin itse sieltä valikosta. Poistaminen onnistuu, mutta takas jos haluaa sen sinne, pitää henk. koht. käydä paprut täyttämässä pankkitädin tykö.
Ei onnistunut OP:ssa, kävin oikeen konttorissa kysymässä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Vesper kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Häh? Kyllä mä ainakin saan valita, mitkä tilit näkyy ja/tai on verkkopankissa käytettävissä. Aluksi avasin aivan normaalin tilin, joka näkyi verkkopankissa (esim oma & kakaran tilit. Mulla tunnarit, kakara lisätty näkyviin mun salasanojen takana). Sitten poistin jemmatilin itse sieltä valikosta. Poistaminen onnistuu, mutta takas jos haluaa sen sinne, pitää henk. koht. käydä paprut täyttämässä pankkitädin tykö.
Ei onnistunut OP:ssa, kävin oikeen konttorissa kysymässä.
Tymä pankki :( . Mulla on se kilpaileva firma.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Salilla siirrytään tänään talvilukkariin. Kolme uutta tuntia ja huomattavasti kesää laajempi valikoima. Tyksin!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:Oho, täällä on jotain tissibaari draamaakin näemmä. Dave, sinä amatööri.
Sä olet nyt ymmärtänyt tän draaman vaiheet väärin: se ei ollut Daven toiminnan epäammattimainen luonne joka esti taloudellisen vaihdon toteutumisen, vaan vastapuolen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Salilla siirrytään tänään talvilukkariin. Kolme uutta tuntia ja huomattavasti kesää laajempi valikoima. Tyksin!
Salimaksut pitäs puolittaa kesäisin, on sen verran surkeat valikoimat usein.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:No onhan se noloa joo.
Ei kun kerrot vaimollesi tapahtuneen ja sitten raportoit meille, miten kävi. Osuiko kaulin polvilumpioon vai tuli puhelimeen subduraalivamma?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti:Oho, täällä on jotain tissibaari draamaakin näemmä. Dave, sinä amatööri.
Sä olet nyt ymmärtänyt tän draaman vaiheet väärin: se ei ollut Daven toiminnan epäammattimainen luonne joka esti taloudellisen vaihdon toteutumisen, vaan vastapuolen.
En mä ymmärrä mitä sä yrität sanoa kun mulla ei ole aikaa nyt miettiä, mutta aikaa kyllä vastata! Mutta kuitenkin; amatööri tarjoaa stripparille rahaa pimperosta, amatööri strippari ottaa rahaa pimperosta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti:Oho, täällä on jotain tissibaari draamaakin näemmä. Dave, sinä amatööri.
Sä olet nyt ymmärtänyt tän draaman vaiheet väärin: se ei ollut Daven toiminnan epäammattimainen luonne joka esti taloudellisen vaihdon toteutumisen, vaan vastapuolen.
No näinhän se on. Onhan se nyt helvetti kummallista, että tissibaarin stripparilta ei irtoa 500:lla. Toki siis erittäin hyvä asia, mutta mihin tämä maailma on menossa. Oi aikoja, oi tapoja!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:Salilla siirrytään tänään talvilukkariin.
Luin "talviliukkariin" ja huomasin jälleen olevani innostuksen ja hämmennyksen ristiaallokossa.

Tämä palsta on hauskempi lukihäiriöllä kuin ilman.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
RP

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja RP »

Kai sä nyt tajuat ettei strippari ole sama kuin horotsu, huolimatta siitä että joskus saattaa joiltakin tapauksilta irrota toosaa visalla.

Edit: ajatushärö.
Viimeksi muokannut RP, 29.08.2011 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RP kirjoitti:Kai sä nyt tajuat ettei strippari ole sama kuin horotsu, huolimatta siitä että joskus saattaa joiltakin tapauksilta irrota toosaa luontovisalla.
No nyt ymmärrän. Aiemmin luulin, että se olisi samanlainen väite, kuin että kaikki romanit eivät ole varkaita.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja exsu »

elco kirjoitti:"talviliukkariin"


Kuva

Ei palella!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onko noita eri keleille kuten hiihtovoiteita?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:Kai sä nyt tajuat ettei strippari ole sama kuin horotsu, huolimatta siitä että joskus saattaa joiltakin tapauksilta irrota toosaa visalla.
Kyllähän Dave sen ymmärtää selvinpäin työpaikallaan, mutta koetapa saada se sen tajuntaan kolmen promillen kännissä Oulun pakkasissa!

Mitä sä taas et näy ymmärtävän on se, miten käsittämättömän säälittävän nörttijengin kanssa sä olet Kitinässä tekemisissä. Tässä oli nyt kyseessä vain epätoivoinen yritys repiä virkamieshuumoria siitä, että puhekielisenä terminä käyttämäsi termi "amatööri" sopii kirjakielisessä merkityksessään tavattoman huonosti viestiisi. Lisäksi samalla kiinnitetään ikäänkuin sivulauseessa huomiota siihen, miten kiinnostavaa on, että nykyisin "amatööri" viittaa itsestäänselvästi asiantuntemattomaan, heikkolaatuiseen, tökeröön, ei asiaansa vakavasti suhtautuvaan jne. Ihmiskunnan historiassa asia on kuitenkin yleensä ollut päinvastoin: ammattilainen on epäilyttävä, vain amatööri voi olla puhdas ja kunnollinen. Mitä tämä kertookaan ajastamme!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: Mitä sä taas et näe ymmärtävän on se, miten käsittämättömän säälittävän nörttijengin kanssa sä olet Kitinässä tekemisissä.
Tämä pitäsi tuoda selväksi vastuuvapauslausekkeella jo rekistetoidyttäessä.

[ ] Olen lukenut käyttöehdot ja ymmärrän, että kirjoittaessani Kitinään olen tekemissä käsittämättömän säälittävän nörttijengin kanssa.

[ ] Ei kiitos
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
exsu kirjoitti:Salilla siirrytään tänään talvilukkariin.
Luin "talviliukkariin" ja huomasin jälleen olevani innostuksen ja hämmennyksen ristiaallokossa.
Luin ihan saman, mutta pidin mölyt mahassani. GE!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja masa »

del
Viimeksi muokannut masa, 29.08.2011 14:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko noita eri keleille kuten hiihtovoiteita?
Pääsääntöisesti kuivalle kelille.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai on julma paikka valmistautumattomalle!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pitänee lähteä kotiin etätöihin kaupan kautta. Täällä 100+ henkilön työhuoneessa ei kykene nyt keskittymään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin