Tymä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

AB: Mulla ja nyksällä vastaava tausta, kymmenen vuotta oltiin tunnettu ennen suhdetta. Tai oikeammin ystävyyttä se kymmenisen vuotta. Toimii loistavana pohjana, tietää jo toisesta tapoja ajatella ja tapoja muutenkin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

saira kirjoitti:AB: Mulla ja nyksällä vastaava tausta, kymmenen vuotta oltiin tunnettu ennen suhdetta. Tai oikeammin ystävyyttä se kymmenisen vuotta. Toimii loistavana pohjana, tietää jo toisesta tapoja ajatella ja tapoja muutenkin.
Eiks tuossa tule jo sit joku sisko/veli-fiilis jossain välissä?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Päinvastoin. Ikinä ollu tällasta lässytystä näin pitkään kenenkään kanssa tai yhtä kuumaa. Riitoja erittäin harvoin, kun osaa keskustella asioista jo valmiiksi toisen kanssa "oikein", ja tietää, että ylipäätään voi keskustella. Samoin ku mitään jättiyllätyksiä negatiivisessa mielessä ei ole tullut, kun suurin piirtein tietää kuka toinen on. Eli käytännössä negatiiviset asiat erittäin lähellä nollaa, koska tuntee toisen, mutta toisaalta positiiviset asiat lähellä kymppiä, koska tuntee toisen. Ja vielä, mulle tärkeänä asiana, luottamus toiseen on erittäin vahva, koska se on jo valmiiksi rakennettu.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

saira kirjoitti:^Päinvastoin. Ikinä ollu tällasta lässytystä näin pitkään kenenkään kanssa tai yhtä kuumaa.
No hyvä että on kuumaa :P
Uskon toki että siitä kaveruudesta on hyötyä suheen kannalta, ainoo mikä vaan epäilytti oli se guuman energian määrä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

^No siis me ollaan oltu todella hyviä ystäviä. Eli oltiin me näistäkin keskusteltu, mieltymyksistämme, mikä itselle toimii yms. Tietyllä tasolla tiesi mitä saa. Tai ainakin arvasi. Ja osaa käyttää jo vuosien aikana saatua tietoa kyllä silläkin tasolla. Ja silläkin puolella kummasti auttaa se vahva luottamus toiseen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumiz kirjoitti:Olin Samsungin herätystä tehdessäni vahingossa hipassut volyymin minimiin, eipä herätty tänäänkään silloin kun piti. No onneksi ei ole mitään tähdellistä.
https://market.android.com/details?id=c ... roid.sleep
ninnithequeen

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:Onnea ninnin lapselle.
Niinpä, hänelle juuri. Mutta olen hiukan yllättynyt teidän positiivisuudesta :shock:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^Ihanko siis tosissasi luulit, että joku olisi saattanut toivoa lapsellesi ikäviä asioita? :shock:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^En, mutta että oikeen ilouutinen huomioitiin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

ninnithequeen kirjoitti:^En, mutta että oikeen ilouutinen huomioitiin.
Lopetat sen marttyyri-leikin niin saatat huomata että jengi on vielä iloisempia puolestasi.
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin