Tymä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pojan sydänlääkäri :(

Peukut pystyyn, kiitos.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tsemppiä lääkäriin!

Itse matkustan Helsinkiin, vaihteeksi. Onneksi on junaverkko. Puhelimen netti toimii junassa pääsääntöisesti vähän tökerösti. Varauduin toki parilla kirjalla aiheesta doping.
masa

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Fiddu mitkä ruuhkat nelosella ja itäväylällä.. Täytyy näköjään aikaistaa duuniin tuloa tunnilla, tai sit nukkua tunti pidempää.

Paska, paskempi, pk-seutu.
Johnny Winter

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

masa kirjoitti:Fiddu mitkä ruuhkat nelosella ja itäväylällä.. Täytyy näköjään aikaistaa duuniin tuloa tunnilla, tai sit nukkua tunti pidempää.

Paska, paskempi, pk-seutu.
On muuten ollu ihan käsittämättömiä ruuhkia viimeiset pari viikkoa. Ei se ihan tämmöstä ennen kesää ollut. Mitä täällä on tapahtunut?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihmiset ovat viimein menneet töihin? 8)
Voi olla tietysti toinen muu syy.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Rakas lähtee nyt viimeiselle matkalleen, kuolinsyyntutkijalle. Lausuntoa odotellessa, sit tilaan uutta. Mut eiköhän se ollut siinä, ei tosiaan kone edes käynnisty. Täytyy varmaan laittaa seuraavan kone muovipussiin, kun näköjään sekä tytär että äiti onnistuvat juottamaan näitä koneita liiankin tiheään... Mistä tulikin mieleen, että täytyy jossain vaiheessa (pian) ostaa toinenkin ulkoinen minne saa varmuuskopion. Nykyiseen kun olen siirtänyt kaiken "turhan" pois koneelta, eli jos toi poksahtaa, ni sit menee kaikki ja sit Harmittaa Kovasti...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

saira kirjoitti: Täytyy varmaan laittaa seuraavan kone muovipussiin, kun näköjään sekä tytär että äiti onnistuvat juottamaan näitä koneita liiankin tiheään... .

Ostaisit sinäkin Thinkpadin
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:Ihmiset ovat viimein menneet töihin? 8)
Voi olla tietysti toinen muu syy.
Mä en vieläkään käsitä sitä, että olet niin fiksu!

Esikoinen läks isänsä kanssa (vapaapäivällä) aamupäiväksi tutustumaan uuteen hoitopaikkaan. Pääsi perhepäivähoitoon kolmen muun -08 syntyneen seuraksi. Isäntä lähti mielellään, hoitajana on hippasen hottis 25v. typykkä :D Kunhan ei itse jää hoidettavaksi...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

masa kirjoitti:
saira kirjoitti: Täytyy varmaan laittaa seuraavan kone muovipussiin, kun näköjään sekä tytär että äiti onnistuvat juottamaan näitä koneita liiankin tiheään... .

Ostaisit sinäkin Thinkpadin
Mulla on, ikivanha versio. Siis nyt korvaavana koneena. Käyttiksenä Mandriva. Mun ongelmana kun on etten Windowsia halua. Eikä tää Linuxikaan ihan mun juttu taida olla. Ihan jo sen takia, että kaikki ohjelmat ei tässä toimi.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Joko sikamikalla on talviduunit hankittu?

http://nayta.monster.fi/getJob.aspx?jobid=101545648
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Olin Samsungin herätystä tehdessäni vahingossa hipassut volyymin minimiin, eipä herätty tänäänkään silloin kun piti. No onneksi ei ole mitään tähdellistä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exPertti kirjoitti:Muistan lukeneeni joskus fujitsu-siemensillä olleen "roiskesuojatulla näppäimistöllä" varustetun koneen. Jäin kyllä pohtimaan, että mikä poikamiesmalli se on, mutta voisi toimia sinullakin.
Ooh, tää on niin tarpeen meilläkin.. ei poikamiestouhujen takia, vaan ihan koska toi onnistuu aina kaatamaan juomat näppikselle :D
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kahden tunnin palaveri pomon kaa. Mun tekemisissä ei kuulemma ole mitään valittamista. Eli saan luvallisesti kitinöidä leijonanosan mun päivästä? 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Onhan Thinkpadeissa ja muissakin nykyään sellaisia featureita, että neste valuu näppäimistön kourujen tms. kautta ulos rungosta eikä sinne emolevylle. Pitää vaan selvittää missä malleissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Se olis teraasikalusteiden hankkimista. I :h: polyrottinki
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:I :h: polyrottinki
Mä olen kanssa ihastunut polyrottinkiin. Tosin kun tällainen maustani epävarma hissukka olen, joka kokoa ajan miettii sitä, että enhän ole muiden mielestä mauton ja pihalla, niin olen vähän pelännyt, että ei kai polyrottinki vain ole virallisesti mautonta muovijäljitelmää?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesperin kanta on kyllä vapauttava. Ehkäpä tässä itsekin sitten voi hankkia polyrottinkikalusteita.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
AngryBird

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Muovia...

Mä olen haalinut elämää ja kaikenlaisia säitä nähneitä puisia pihakalusteita.
Maalilla ja pikku vaivannäöllä niistä tulee ihan hyviä :]
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:Se olis teraasikalusteiden hankkimista. I :h: polyrottinki
Nyt kyllä pitää hieraista silmiä... Siis MUOVIA?
Pidin sua laatubiachina, mutta muovia :roll:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rakkaat, polyrottinki on ihanaa, kun ostaa laadukasta. Kestää talven pihalla ja on huoltovapaa. Ja kaiken lisäksi myös kauniisti muotoiltua, toisin kuin useimmat (kyseenalaisesta trooppisesta) "kovapuusta" tehdyt kalusteet.

Saatte luvan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Itsetehdyt kalusteet uber alles.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Rakkaat, polyrottinki on ihanaa, kun ostaa laadukasta. Kestää talven pihalla ja on huoltovapaa. Ja kaiken lisäksi myös kauniisti muotoiltua, toisin kuin useimmat (kyseenalaisesta trooppisesta) "kovapuusta" tehdyt kalusteet.

Saatte luvan!
Nii! Meillä on tämmöset laadukkaat (oli muuten vittu kallis sohvaryhmä ulkoistuntaan!) ostettu tänä kesänä (ei aikaa odottaa huikeita alennuksia, nyt taitaa saada hyviin hintoihin) ja ei ne oikeasti edes tunnu muovilta yms. vaan semmoselta hyvin pehmoselta itseasissa, eikä varsinkaan näytä siltä, muovilta. Eikä tarvi miettiä mihin ne talveksi änkee!
masa

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti: Eikä tarvi miettiä mihin ne talveksi änkee!
Oletan että omistat painepesurin?
RP

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti: Eikä tarvi miettiä mihin ne talveksi änkee!
Oletan että omistat painepesurin?
Parasta tässä taloyhtiössä on ettei tarvitse itse omistaa mitään mitä ei halua, täältä löytyy :]
ninnithequeen

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:Suostun keskustelemaan vain ihmisten kanssa joilla on jalometalleista tehdyt puutarhakalusteet. :leuhka:
Damn. Mulla on partsilla vanhasta rakkaasta ravintolastamme pöllityt muovituolit, ja isoisän aikanaan rakentama puinen pöytä.


Lekurista palattu. Kaikki enemmän kuin hyvin, kasvukäyrät, sydämestä ei sanomista, seuraava käynti joskus 6-vuotiaana. Saaks nyt parkua ilosta :´)
Vastaa Viestiin