Tymä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Wuhuuu!!!
Eka kuukausi noin ehkä seitsemään vuoteen kun kuukauden menot näyttäisivät jäävän alle kolmeen tonniin :cheer: :cheer: :cheer:
masa

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Johnny Winter kirjoitti: On muuten ollu ihan käsittämättömiä ruuhkia viimeiset pari viikkoa. Ei se ihan tämmöstä ennen kesää ollut. Mitä täällä on tapahtunut?
En tiedä juu, mutta ilmiö on saanut suunnittelemaan uuden duunin hakemista kehäteiden ulkopuolelta. Täyttelin tossa jo yhden työnhakulappusen, mutta sitten hokasin et kai sitä kannattas katsoa mihin on hakemassa. No fiddu joo, firman koko oli about 20 henkilöä. En sit lähettänyt hakemusta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16672
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

ninnithequeen kirjoitti:Lekurista palattu. Kaikki enemmän kuin hyvin, kasvukäyrät, sydämestä ei sanomista, seuraava käynti joskus 6-vuotiaana. Saaks nyt parkua ilosta :´)
Onneksi olkoon! Päivän iloisin Kitinä-uutinen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:Muovia...

Mä olen haalinut elämää ja kaikenlaisia säitä nähneitä puisia pihakalusteita.
Maalilla ja pikku vaivannäöllä niistä tulee ihan hyviä :]
Joo, mä tykkään kanssa vanhoista puukalusteista. Pienelle alaterassille hankin semmosen vanhanajan ns. puistopenkin ja pusikkoruukut myös puuta. Mutta pääterassille eli ylös halusin ns. toisen olohuoneen. Paikan missä rentoutua mukavasti samoin kuin olohuoneessa. Silloin muotoilu ja pehmeys oli niitä ykksöjuttuja, ilmastoa kestävällä materiaalilla toki.

Puukalusteilla en oikein pääse samaan tunnelmaan kynttilöineni. Sopivasti myös peittävät näkymän miehen toisella puolella sijaitsevaan grillauskeitaaseen, lol. Joten voin pitää mielikuvani.
RP

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti: Lekurista palattu. Kaikki enemmän kuin hyvin, kasvukäyrät, sydämestä ei sanomista, seuraava käynti joskus 6-vuotiaana. Saaks nyt parkua ilosta :´)
Anna mennä, ilon kyyneleet on kaunis asia. Kiva että pikku-ukolla kaikki hyvin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ensiksi kotona piirreltiin ja muovailuvahailtiin. Sitten mummulaan ja Hop Lopiin. Alkaa muuten olla hoplopissa kohtuu kiire seurata perässä, järjetön sähikäinen toi yks.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Parturiin mars ja siitä thaimaalaiseen syömään. Pitäs miettiä sitten hartaasti minkä takia mulla on kohta Audin A6 2007 vuoden versio ja ennenkaikkea miettiä sitä miksi pököpäänä mietin sen ostamista tosissani. Piti ostaa halpa paska joka saa nuhjaantua työkäytössä ja ennenkaikkea on halpa pitää ja huoltaa.

Ehken kuume menee ohitse ostoon jos himmailee paripäivää sanomatta "Kyllä".
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Lekurista palattu. Kaikki enemmän kuin hyvin, kasvukäyrät, sydämestä ei sanomista, seuraava käynti joskus 6-vuotiaana. Saaks nyt parkua ilosta :´)
Hieno homma.
Universaali disclaimer.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti: Lekurista palattu. Kaikki enemmän kuin hyvin
Huippuhomma!

Kenenkään potilasturvallisuus tuskin vaarantuu jos kopion teille palan meille saapuneesta lähetteestä:
Tulosyy: Rinnassa surraa iltaisin
Status: Pötköttelee tutkimuspöydällä
ja liirumlaarunlaa. Melko loistavaa arkielämän komiikkaa :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9424
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

5 viikon loman jälkeen takaisin töissä. Ennen lomaa pääs tekemään yli 12 tuntisia työpäiviä ja sama meininki jatkuu lomien jälkeen. Onneks vaan muutaman päivän ajan, mutta tuntisaldo lipsahtaa viimein plussalle oltuaan 5 vuotta koko ajan miinuksella. Jotenki ajalle löytyy parempaakin tekemistä kuin työt heti kun kehtaa ottaa lisää miinusta saldoon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

AngryBird kirjoitti:Wuhuuu!!!
Eka kuukausi noin ehkä seitsemään vuoteen kun kuukauden menot näyttäisivät jäävän alle kolmeen tonniin :cheer: :cheer: :cheer:
Ois tulot joskus tuota luokkaa, niin hyppisin riemusta!
Pröötprööt
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:cry: Just. Ja mä kun pelkään hämähäkkejä niin maan perkuleesti, ni sit tällanen uutinen. Ei oo kiva.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/rs-va ... 67380.html
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Musta taitaa tulla opiskelija :shock:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Lolita kirjoitti:Musta taitaa tulla opiskelija :shock:
Hienoa :)
Universaali disclaimer.
AngryBird

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Oon huomenna menossa treffeille sellaisen tyypin kanssa, joka on aivan kaikilla mittareilla ns. Great Catch mutta silti on vähän sellanen gnääääääh-fiilis :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt kai täytyy huolestua masennuksesta, olen alkanut syömään karkkia. Ensin meni 15g firman mainoskarkkirasia ja äsken samanmoinen satsi apteekkarin salmiakkia.

Äkkiä pekoni tirisemään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Hieno juttu Ninni!

---

Itselläkin on hyvät fibat. Sain kiitokset kaikilta mahdollisilta tahoilta hommistani, myös asiakkaalta. Ensimmäistä kertaa näin. Hemmetti, että onkin hyvä fiilis. Nyt voi levollisin mielin aloittaa lomat ja lähteä sitten jonnekin muualle ruoriin. Korkkaan nyt oluen. Aijai.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Onnittelut Ninnille!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Älkää nyt Ninniä onnitelko, kun kitinässä kaikki vaan haluaa pahaa ninnille.

Hienoa siis, että kaikki oli hyvin ja ei tarvitse huolehtia enempää nyt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

huima kirjoitti:Älkää nyt Ninniä onnitelko, kun kitinässä kaikki vaan haluaa pahaa ninnille.
Monelle kyse on otollisimmasta hetkestä ostaa puhdasta omaatuntoa. Suodaan se heille.

Tsemiä ninnille!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

AngryBird kirjoitti:Oon huomenna menossa treffeille sellaisen tyypin kanssa, joka on aivan kaikilla mittareilla ns. Great Catch mutta silti on vähän sellanen gnääääääh-fiilis :?
No kait sitä voi olla vähän erikoinen fiilis jossei paljoa reffaile, mutta eipäkait siinä paljoa häviä jossei nyt ihan urpo ole. Puskii.

edit: fitty, sataa koko yön. Tosi kiva.
Viimeksi muokannut Dumiz, 30.08.2011 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oharipäivä. Koiranulkoiluttaja oli jättänyt käymätttä ja katsastuksessa selvisi, että auton edellinen omistaja oli jättänyt verot hoitamatta. Verohommasta tehtiin kauppakirjaan erillinen maininta, kun myyntihetkellä ei ollut kuittia näyttää. Ärsyttää. Lisäksi töitä 6.45-22.15. Puhelinkin vittuilee. Blaah.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

AngryBird kirjoitti:Oon huomenna menossa treffeille sellaisen tyypin kanssa, joka on aivan kaikilla mittareilla ns. Great Catch mutta silti on vähän sellanen gnääääääh-fiilis :?
Ei tuollaisia ole. Alas sieltä hattaralta ja ala elämään oikeaa elämää. Jos ei muuta, niin kyllä sillä ainakin kolme nänniä on...lävistettyä, söpössä rivissä koko selän kattavan hakaristin alapuolella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ei tuollaisia ole.
On niitä. En ole huomannut siinä mitään merkittäviä vikoja vaikka oon tuntenut yli 10 vuotta :P
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tymä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AngryBird kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ei tuollaisia ole.
On niitä. En ole huomannut siinä mitään merkittäviä vikoja vaikka oon tuntenut yli 10 vuotta :P
Etenette liian nopeasti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin