Vapaa keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pari timmaa vielä ja sitten lepiä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomenta! Toinen total horror- painajaisyö putkeen. Heräsin kuudelta (45 minsaa ennen kelloa) pirteänä ja kierroksilla. Eli stressiä pukkaa. Syyskuu ei ole edes alkanut, mutta lasken päiviä koska se on ohi. :D
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Luulin, että kestän ruotsihyppelyä täysin leipääntymättä 3-6kk - vähänniinq kaikkea muutakin. Nyt 1. kertaa menossa ja jo vähän korpeaa. Töitä pitää painaa salarymanin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Ruuhkat :maanantai:
ninnithequeen

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En aio riisua yöpaitaa koko päivänä, siivoilen, luen, pyykkään ja teen pippurikanaa ja makoilen lempisarjojen parissa :]
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Ruuhkat :maanantai:
I feel your pain. Olen sun naapurissa, jos Her-toimistolla olet.
masa

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti:Ruuhkat :maanantai:
I feel your pain. Olen sun naapurissa, jos Her-toimistolla olet.
Mjoo. Motareille, kehätierampeille ja kehäteille pitäisi lisätä pari kaistaa joka suuntaan. Kaupunki ei vaan pysty vetämään sisäänsä tuota nykyistä automäärää millään.

Lähetin avoimen hakemuksen Metson Järvenpään yksikköön. Voi fiddu kun kävisi ûbermunkki ja pääsisi sinne duuniin. :pliis:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tähän asti onnistunut välttelemään SQL:ää, mutta nyt on pakko vetäistä pikakurssina sekin haltuun. No onneksi pää näyttää pehmenneen iän myötä hivenen ja jotain näyttää jäävän korvien väliinkin ensimmäisellä kerralla, yleensä on joutunut hakkaamaan ihan penteleesti ettei tarvitse kokoaikaa tihruilla speksiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

masa kirjoitti:Ruuhkat
Työpaikalle jo klo 0655 ovea nykimään, ni ei oo ruuhkia. Ja pääsee aiemmin kohti kotia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:
masa kirjoitti:Ruuhkat
Työpaikalle jo klo 0655 ovea nykimään, ni ei oo ruuhkia. Ja pääsee aiemmin kohti kotia.
Valkoinen herrasmies nukkuu klo 06.55. Ja minäkin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
küllküll

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Päänvaivaa kuolleen ihmisen työsähkösähköpostista. Kuka saa lukea?

Ei tunnu lainsäätäjäkään säätäneen, koskeeko perintökaari sähköposteja vai ei.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

küllküll kirjoitti:Päänvaivaa kuolleen ihmisen työsähkösähköpostista. Kuka saa lukea?

Ei tunnu lainsäätäjäkään säätäneen, koskeeko perintökaari sähköposteja vai ei.
Vaikka vastaanottaja on kuollut, lähettäjän yksityisyyden suoja ei ole lakannut. Samoilla säännöillä voi lukea kuin muunkin työsähköpostin. Eli käytännössä voi katsoa otsikot, jos otsikon perusteella näyttää tärkeältä työasialta, saa lukea. Kaikki muut pitää jättää avaamatta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^^
Mutta noin pääseen duunimatkat molempii suuntiin ilman ruuhkia !
Se tekee päivässä tunnin enemmän aikaa naida naapurin rouvaa tjsp.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Päänvaivaa kuolleen ihmisen työsähkösähköpostista. Kuka saa lukea?
Ei tunnu lainsäätäjäkään säätäneen, koskeeko perintökaari sähköposteja vai ei.
Vaikka vastaanottaja on kuollut, lähettäjän yksityisyyden suoja ei ole lakannut. Samoilla säännöillä voi lukea kuin muunkin työsähköpostin. Eli käytännössä voi katsoa otsikot, jos otsikon perusteella näyttää tärkeältä työasialta, saa lukea. Kaikki muut pitää jättää avaamatta.
Meidän puljussa lakimiehet olivat tuotakin varovaisempia, ja osin tästä syystä on pyritty mahdollisuuksien mukaan siirtymään paljon enemmän ei-henkilökohtaisiin ryhmäsähköpostilaatikoihin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
küllküll

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Mikäli joku meiltä it-kuleilta kysyisi, niin isommista yksiköistä kaikki henksukohtaiset lootat vek. Työasiat hoidetaan yhteisen lootan kautta ja sillä hyvä. Vähän väliä on tilanne, jossa sairastuneen tai erotetun postilootaa pitäisi olla repimässä auki
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:Tämän päivän jälkeen koittaa vapaus. Työ-TJ 0.

Pitää vielä ennen lähtöä tänään ostaa firman piikkiin digidigikaamera. Saa sitten kivoja kikkelikuvia Pohjois-Koreasta.

Arirangin liput maksaa 80/100/300€, tuumasin, että kyllä 100000 voimistelijaa näkee takarivistäkin, joten otin halvimman.

Lento Paektu-vuorelle sisänen lento 150€, mutta sinne ois pakko päästä, pyhiinvaelluspaikka kuitenkin.

Sit noi loput "spontaanit" turistikohteet on jotain 2-8€ piis, kai niistäkin vois jotain kuvia ottaa ohikulukiissaan.
Meinaatko tulla takaisin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
masa kirjoitti:Ruuhkat
Työpaikalle jo klo 0655 ovea nykimään, ni ei oo ruuhkia. Ja pääsee aiemmin kohti kotia.
Valkoinen herrasmies nukkuu klo 06.55. Ja minäkin.
Ja nainen. Itse menen töihin 9:30-10 välillä. Ei ruuhkia.

Tänään tosin heräsin siinä ysin korvilla. Kiersin kämpän ja menin takas nukkunaan 11:15 asti. Aaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
masa kirjoitti:Ruuhkat
Työpaikalle jo klo 0655 ovea nykimään, ni ei oo ruuhkia. Ja pääsee aiemmin kohti kotia.
Valkoinen herrasmies nukkuu klo 06.55. Ja minäkin.
Mä tapaan nousta ylös samoihin aikoihin kuin mukulatkin, eli 7.30. Mut joo. Täytyy alkaa heräämään kuudelta, niin jää illalle enemmän aikaa olla raksalla. Pitäs vaan aina jaksaa laittaa iltasella vaatteet valmiiks aamua varten, ettei tartte sit kolistella aamun pimeydessä vaatekaapilla. Inhaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kauheen pitkään te nukutte! Mä herään aamulla yleensä viimeistään 6.15, työmatka kävellen 5 minsaa, useimmiten oon kasilta töissä.
masa

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Kauheen pitkään te nukutte! Mä herään aamulla yleensä viimeistään 6.15, työmatka kävellen 5 minsaa, useimmiten oon kasilta töissä.
Mihin sä kadotat 1.4 h?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
exsu kirjoitti:Kauheen pitkään te nukutte! Mä herään aamulla yleensä viimeistään 6.15, työmatka kävellen 5 minsaa, useimmiten oon kasilta töissä.
Mihin sä kadotat 1.4 h?
Hys!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Koska revin kipsin mäkeen tassusta ja haavat alkaa paraneen niin mars tallille korjaan fillari ja katsoon saisko jarrun korjattua vai joutuuko lompsiin ostaan uuden levyn.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

masa kirjoitti:Mihin sä kadotat 1.4 h?
Naiset osaa nollalla jaon.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamupala, suihku, itsensä laitttaminen ja koiran lenkitys. 1.4 h on tohon aika vähän ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Johnny Winter

Re: Vapaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Pulkannaru kirjoitti:
masa kirjoitti:Ruuhkat
Työpaikalle jo klo 0655 ovea nykimään, ni ei oo ruuhkia.
Ei muuten pidä paikkaansa. Ei ainakaan Hämeenlinnantie + kehä III kombolla.
Vastaa Viestiin