Teema Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Georgina kirjoitti:Tänään lyhyempi työpäivä että ehtii ponipojan sydämen ultraääni tutkimukseen. Vanhalla herralla todettiin uusi sivuääni kuukausi sitten, toivottavasti ei mitään kovin rajua... Oma henkilökohtainen kardiologi hommattu mukaan!
Aorttaläppävuoto. Lievä tai kohtalainen. Ei aihetta huoleen, monta vuotta vielä edessä! JiiHAA!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:Paras ystäväni, rakas Nuutini, on nukkunut pois. Maanantaina juteltiin puhelimessa ja ens viikolla piti mennä kylään.

RIP :cry:
Osanottoni. Voimia. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poikansa soitti mulle juuri ja treffataan huomenna jossain, koska haluan tietyt tavarat muistoksi. Plus avain varmaan pitää palauttaa. ei tätä voi vaan käsittää. Juuri hehkutettiin Emmerdalen alkamasta.

Ja miä olin viimeinen joka puhuin hänen kanssaan puhelimessa - tai yleensäkin. Sanat olivat: "rakastan rakastan". Kuten aina.

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=588
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti::tiistai:
Kakarat (oma & n. 8 muuta) on leikkineet keväästä asti mun koirien kaa. Kivaahan se on koirien mielestä, mutta se homma on nyt jääny päälle molemmille osapuolille. Kakarat ei osaa jättää elukoita rauhaan, toinen rotista taas puolestaan raahaa lelukkeita kakaroille riepoteltavaksi. Tästä nyt sitten on aiheutunut se, että eläin ei kakaran nähdessään osaa rauhoittua, vaan on ärsyttävän tohkeissaan.

Nooh. Olen yksi kerrallaan penskoille sanonut, että nyt loppu leikit, eikä koiriin saa kiinnittää mitään huomiota. Äsken lauma kakaroita painui yläkertaan, rotat kannoillaan. Toinen koiruleista ryntäsi alakertaan hakemaan leluketta ja kompastui tassuihinsa. Muutama rappunen tultiin kerien alas ja takajalkaa nilkuttaen painuttiin eteisen kaappiin. Voi prkl! :facepalm:

Mut loppuipahan sähellys tasan siihen :roll:. Ei noista Russeleista saa sohvaperunaa sitten millään.
Liekö tuo niin vakavaa, jos kerran molemmat osapuolet tykkää leikkiä keskenään? Tietty olen kuullut, että lapset voivat häiritä koiraa liikaakin eivätkä anna rauhaa levätä.

Pikkuhaittoja saattaa toki tulla. Esimerkiksi meidän saksanseisoja oppi heittämään esineitä. Meistä se oli niin hauskaa, että erehdyttiin palkitsemaan makupaloilla. Seurauksena koira käytti heittämistä valuuttana, ja niinpä painavat puruluut ym. kolisi vuosikausia joskus kattolamppuun, joskus ihmisten päihin. Hyvä ettei elukka niskaansa nyrjäyttänyt.

Kaupungin ulkoilualueilla koira otti perinteekseen yhdessä paikassa yrittää viedä pipon päästäni. Minusta se oli vain hauskaa, ja varasinkin erikoispipon leikkiä varten.,

Sitten monet ei ymmärrä, mutta minulla ja sillä 38-kiloisella koiralla oli tapana leikkitapella. Minä en lyönyt eikä koira purrut kovaa, vaikka verinaarmuja toki sain suojana käyttämäni vanhan takin läpi- Minusta se oli kivaa ja koirakin tykkäsi niin, että oli mökillä tai täällä maalla yhtenään puntissani kiinni ja vaatimassa tappelemaan. Hierarkiaa ei tuollainen leikki häiritse, ihan oma maailmansa leikkiinpyyntökumarruksineen. Tosin isäni kanssa tuo ei niin leikkinyt, minun "veljensä" kanssa kyllä.
küllküll

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Karmee päivä töissä ja jatkuu samanlaisena vielä huomiseen klo 16 asti.

Jotain lohduntynkääkin - osa kärähtäneen kovon datasta saadaan pelastettua :cheer: Tosin ainakin Mozillan tuotteiden uudelleenrakentelu menee käsitöiksi..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Osanottoja Ninnille!


Ysti tuli auttamaan mua cv:n päivittämisessä ja nykyaikaistamisessa. Siitä tuli ihan sairaan upee ja se on niin mun näkönen. Upee. Jos tolla ei heru haastattelua niin ei sit millään.
Huomenna parit hakemukset eteenpäin ja tää tyttö suunnistaa taas Tampereelle. Kiva viikonloppu tiedossa :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sola kirjoitti:Osanottoja Ninnille!


Ysti tuli auttamaan mua cv:n päivittämisessä ja nykyaikaistamisessa. Siitä tuli ihan sairaan upee ja se on niin mun näkönen. Upee. Jos tolla ei heru haastattelua niin ei sit millään.
Huomenna parit hakemukset eteenpäin ja tää tyttö suunnistaa taas Tampereelle. Kiva viikonloppu tiedossa :)
Tampereellako?
Pyyhin Netikettiin..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Tampereelle muuten vaan, hakemukset pk-seudulle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumiz kirjoitti:Kotoa lähtiessä oli semmoinen fiiwis että jotain unohtui, no ne oli tietty sapuskat jotka sinne kaappiin jäi. Ei muutakuin ABC:lle hakemaan mättöä.
Salin päälle prodejuoma ja leipää. Sitten iltavuoroa töissä.
Sä oot kyllä yks.. oisit soittanut! Tääl olis ollu muussia ja kalaa :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Elppis kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Kotoa lähtiessä oli semmoinen fiiwis että jotain unohtui, no ne oli tietty sapuskat jotka sinne kaappiin jäi. Ei muutakuin ABC:lle hakemaan mättöä.
Salin päälle prodejuoma ja leipää. Sitten iltavuoroa töissä.
Sä oot kyllä yks.. oisit soittanut! Tääl olis ollu muussia ja kalaa :P
No emmä ny siellä kokoaikaa voi rampata, mut kiitos vaan 8)
Ruokalan kalapuikko Pena
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Tässä samassa härdellissä menis yks setämies kepeesti. Eilenkin kävi yllätysruokailija aamupäivästä; tosin mustikkapiirakalla. Seura on aina påp.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti: setämies
:lol:

No nyt se ei tuu enää koskaan syömään!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: setämies
:lol:

No nyt se ei tuu enää koskaan syömään!
Eikös ketonen&myllyrinteessa se setämies ollut positiivinen hahmo?
:ohyeah:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ "Kuus tuoppia" jaksaa aina naurattaa. :D
Ei oo tullut töllöstä Ketonen et Myllyrinnettä katottua, näitä muiden linkittämiä juutuubi sketesejä joskus. Vaikuttaa hyvältä kamalta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Lähdin Ellulta toissapäivänä, niin moikkasin hänen miehekettä ja nuorinta "heippa pojat" jotka olivat vaipanvaihto-operaatiossa. Ellun ukkeli moikkasi takas "heippa Dumis-setä". Hiukan nauratti :D

Kyllä mä oon ihan mielelläni setämies 8)
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaikuttaa hyvältä kamalta.


:oops:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vaikuttaa hyvältä kamalta.


:oops:
TJEU: Luomuteurastaja ja Poissaoloilmoitus. Palkkaneuvottelut ja koeaika on myös suomikomiikan parhaimmistoa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Teema Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eikä unohdeta parasta!
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin