HienoPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Georgina kirjoitti:Lähin pelekässä t paiasa töihin, nyt palelee. Meleko pahavi.
Varo virtsatietulehdusta !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ostaan auto ja siitä sitten maastoratsastaan, jos musta ei kuulu niin se samperin lämpönen kopukka on nakannu mut selästään.

Tuokaa siinä tapauksessa kukkia TAYS:iin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti:
Ei VOI olla totta o_O
Uskomatonta eikö totta :D

Ootko lukenu tota?

http://villapainajainen.blogspot.com/20 ... chive.html
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pulkannaru kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Lähin pelekässä t paiasa töihin, nyt palelee. Meleko pahavi.
Varo virtsatietulehdusta !!1
Mun virtsaamisvehkeet on eri päässä1!!!!1111!!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

VÄsyttÄÄÄÄÄ!! Ja ihan pihalla päikkäreiden jälkeen...yritän tehä kauppalappua enkä tajua ny taas mistään mitään vaikka kuin kyttään jääkaappiin. Äyh. Ja sit jotain tärkeetä taas unohtuu.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pari bisseä kotona ja sitten johonkin ulos kikkaileen.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksi jotkut/joku voi nähdä tekemiseni Naamakirjassa, vaikka olen estänyt ne? Olen siis estänyt, ettei kenenkään pitäisi nähdä kun esim. kommentoin kaverini laittamaa linkkiä tai muuta postausta.

Kuitenkin ainakin yhdelle kaverilleni ilmaantuu naamiksen etusivulle tekemiseni ja minua vituttaa se. Hän on jopa kommentoinut sen kautta erään kitinäläisen (terkkuja!) linkkiä, vaikka he eivät ole edes kavereita!!!!1

Testasin miekkosen profiilia ja hän ei näe tekosiani. Joten whatta fuck - te jotka olette naamiskamujani, niin kertokaa näettekö te profiilissani ja/tai naamiksen etusivulla päivityksissä, jos olen kirjoittanut jotain jonkun seinälle tai kommentoinut jonkun linkkiä.

En voi kysyä tätä Naamiksessa, etten loukkaa tätä henkilöä, joka vähän ehkä stalkkaa minua. Mutta hän on siis mukava ihminen, mutta ei oikein tajua juttuja you know.

Pääsispä tupakalle, mutta puudutus on vielä sen verran tuhti, ettei imeminen onnistu!
AngryBird

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kreitsu kirjoitti:te jotka olette naamiskamujani, niin kertokaa näettekö te profiilissani ja/tai naamiksen etusivulla päivityksissä, jos olen kirjoittanut jotain jonkun seinälle tai kommentoinut jonkun linkkiä.
Ei.
Näkyy vain sun omat päivityksesi, ei mitään sellaista mitä olet hommaillut muiden profiileissa :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AngryBird kirjoitti: Ei.
Näkyy vain sun omat päivityksesi, ei mitään sellaista mitä olet hommaillut muiden profiileissa :)
Hmm, miksiköhän se yksi näkee ne, outoa :shock:

Ei sillä, että mulla olis salailtavaa, mutta kun tää yksi tapaus kyttää mun tekosiani nähtävästi aika tarkkaan ja se vähän rasittaa. :P
AngryBird

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mikko Rimmisen loistavasta kirjasta on nyt sitten tehty elokuva. Pakkonähdä.

Ensi-ilta tänään :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AngryBird kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:te jotka olette naamiskamujani, niin kertokaa näettekö te profiilissani ja/tai naamiksen etusivulla päivityksissä, jos olen kirjoittanut jotain jonkun seinälle tai kommentoinut jonkun linkkiä.
Ei.
Ei mullakaan :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Sipsukka

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Liiskasin yhden lumoutuneen perässäkulkijani pyöröoviin. Toivottavasti heräs.

Hei, alan oppia tähän tyyliin. Ja tekipä hyvää tuo tunnustus.
Sipsukka

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Minulla olisi hyvä ketjunalku aiheesta kivoja tarinoita oikeasta elämästä. Mihin lohkoon tuollainen kannattaisi laittaa, ettei kiva asia hukkuisi vaan tulisi mahdollisimman monen iloksi. Mietin sen tarinan myymistä VR:llekin.
Viimeksi muokannut Sipsukka, 02.09.2011 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sipsukka

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Lumottu perässäkulkija ei liity tapaukseen.
Sipsukka

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Tämä elämä tuntuu paljon miellyttävämmältä näin romantisoimalla.

Eilen jäin itse junan ovien väliin, tuli lipuntarkastus ja tahdoin näyttää oman maksetun lippuni. Olin sen verran rehellisen näköinen, että tarkastaja sanoi, että turhaan jonotit yritä vaan ehtiä junasta pois. Hämmästyin, että junan ovissa ei ollutkaan liiketunnistinta eikä auktoriteettini purrut niihin. Tämä nyt tuli mieleen siitä lumotusta mihin nilkka osui. Harvemmin muuten niin päin. Eikä ollut se asema-tarina joka on mielestäni ihan huippu. Voisin kertoa sen kokonaisuudessaan jossain hyville tarinoille varatussa ketjussa.
ninnithequeen

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No pitihän se arvata. Ei pääse mamma ulos treffeille huomenna, lapsenhoitajan omat muksut kipeenä. No ehkä sit ens vuonna....
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Olisikohan nukkumaanmenon aika? Kakaralla huomenna kukonlaulun aikaan Sählykoulu ja heti perään kummipojan pikkuveljen ristiäiset. Tulee pitkä päivä :? .
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ilta meni pihakiviä kanniskellessa. Ja huominen mennee asennellessa. Saattaa huomenna illalla sauna tuntu taivaalliselta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ärsyttävää kun Sipsukan sekottaa Sipsiin. Missä on The alkuperäinen!?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ärsyttävää kun Sipsukan sekottaa Sipsiin. Missä on The alkuperäinen!?
Samaa mieltä. Teksteistä jo tajuaa kuka kyseessä. Vaiha nikkiäs horo!!!!!11
Sipsukka

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Elppis kirjoitti:Ärsyttävää kun Sipsukan sekottaa Sipsiin. Missä on The alkuperäinen!?
Hyvä muisti sinulla ja ihan turhan tähden, vai onko tuo juttu jotenkin tosi, että olisimme samikset muutenkin kuin neljän alkukirjaimen tähden. Sipsiä söin viikolla, jota en yleensä ikinä tee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sipsukka kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ärsyttävää kun Sipsukan sekottaa Sipsiin. Missä on The alkuperäinen!?
Hyvä muisti sinulla ja ihan turhan tähden, vai onko tuo juttu jotenkin tosi, että olisimme samikset muutenkin kuin neljän alkukirjaimen tähden. Sipsiä söin viikolla, jota en yleensä ikinä tee.
Olishan se tyhmää että joku rekkautuisi Elppana.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin