Laatu lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sipsukka

Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Tässä laadukkainta mitä nyt tulee mieleen, kertomus minkä paloinkin kertoa.
Elikkä tapahtui eräällä juna-asemalla.

Näyttämö: Pitkään ovat olleet askelritilät asemalla vaarallisesti vinossa. Tihutyön seurausta varmaankin. VR ei ole vaivaantunut korjaamaan, vaan joka aamu ja ilta niitä ansoja sadat junamatkustajat ovat varoneet askeleittensa alla. Moni varmasti loukkaantunutkin.

Nyt paikalla poikajoukkio, sen näköistä porukkaa että hajotavat ne loputkin.
Tarttuvat toimeen. Kaveri taaemmalta liittyy seuraan kysyen mitä teette.
-Korjataan tää.

Todellakin, korjasivat sen aikansakuluksi. Nostivat ylös ja asettivat paikoilleen.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^kerrankin asiallisia pojuja!

Aikainen herätys lauantaiaamuksi. Kohta kiikutan kakaran Sählykouluun ekaa kertaa. Itse sinne halusi, testatkoon nyt :)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Laatu my ass. Siivousta, siivousta, tylsistymistä. Vaikka mun piti päästä ulos komean nuoren miehen kanssa ihan oikeeseen BAARIIN! Byääääääh...

No sauna ja karjalanpaisti varmaan jeesaa.
AngryBird

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tänäänkin saa ajaa Helsinkiin. Tällä kertraa kaverin synttäreille. Onneks on päiväbileet, väsyttää ihan kamalasti :swirl:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Terraarion rakennus jatkuu taas. Viime sunnuntaina sain uretaanista hanskat itselleni (ja bonarina sit teekuppi koneen päälle). Mitähän sitä tänä viikonloppuna saa aikaan...?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:Terraarion rakennus jatkuu taas. Viime sunnuntaina sain uretaanista hanskat itselleni (ja bonarina sit teekuppi koneen päälle). Mitähän sitä tänä viikonloppuna saa aikaan...?
Mitä siihen terrikseen tulee asumaan?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Meillä asuu kaksi viljakäärmettä. Pari vuotiaita ovat, ja pituutta on vajaa metri. Silti eivät paljoa peukaloa paksumpia ole. Mutta lisää tilaa tarvitsevat, nykyinen terra liian pieni veljeksille.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:^Meillä asuu kaksi viljakäärmettä. Pari vuotiaita ovat, ja pituutta on vajaa metri. Silti eivät paljoa peukaloa paksumpia ole. Mutta lisää tilaa tarvitsevat, nykyinen terra liian pieni veljeksille.
Mistä tietää mitä sukupuolta käärmeet on :D
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Näköjään näin:"Vanhoilla käärmelajeilla (esim. boidae-heimo) on ihmisen tavoin kaksi keuhkoa, munuaista jne. "Uusilla" lajeilla kuten tarhakäärmeillä kutakin sisäelintä on vain yksi. Ajan myötä tarpeettomat ovat surkastuneet. Sukupuolielimiä uroksilla on kuitenkin kaksi. Hemipenis sijaitsee kloaakissa ja näkyy vain paritellessa. Parittelussa uros käyttää ainoastaan toista hemipenistä. Ainoa keino selvittää käärmeen sukupuoli on nimenomaan tarkkailla sukuelimiä. Poikas-käärmeen voi "popata", jolloin kloaakista pullistuvat penikset (naaraalla ei näy mitään), tai aikuisen käärmeen voi sondata, jolloin sondi työnnetään varovasti käärmeen kloaakkiin. Uroksilla mitta työntyy syvemmälle kuin naarailla." Wikipedia.

Mä tosin oon luottanu kasvattajan sanaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mua väsyttää myös ihan kauheasti.. hetkellisesti rauhallista kun pikkunen sai kipulääkettä ja nukahti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaikka meni aikaisin nukkumaan niin väsyttää ihan julmetusti. Syytän kämppääni majoittuneita sukulaisia. Joutuu ilmeisesti vaatekaupoille ja ties minne, tästä tulee puhdasta helvettiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä kans ihan poikki, syytän lääkkeitäni...kahvia kannu, ja tässä ny odotellaan millon kävelytuoli ja kasa vauvakamaa tullaan hakemaan....zzz... eikä siel ees vastata ny puhelimeenkaan. Pah.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olin eilen baarissa siinä mun läpinäkyvässä mekossa, tosin alusmekolla varustettuna. Illan aikana pöytään tuli mies samppanjapullon kanssa, ja kysyi, olenko "seuralainen". Jesh. Mummit kelpas kyllä seurueelle, kunhan ensin juoksutin jampan hakemaan pari lasia lisää. Pitää ehkä tuumailla tuota työmatkapukeutumista uudemman kerran.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vähän tulee lunta tupaan: duuninhaku kosahti vikalla kiekalla ja semibluffini duunipaikalla katsottiin eikä vaatimuksiini suostuttu; kaiken päälle bisnespartnerikandidaatti pakitti yrittäjyyskuviosta. Kolme päivää Ruotsia puolentoista vuoden kakusta takana ja takki aivan tyhjä - ehkä siksi, että painoin reissussa duunia koko valveillaoloajan.

Näin ei voi jatkua, mutta ei oikein ole minne mennä. Kai tässä pitää sitten kääntää vinkkeliä uraorientoituneisuudesta reissailuun taas.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
ninnithequeen

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keihäänheittoa ja totaalinen tylsyys. Kukaan ei vastaa puhelimeen sovituista jutuista, poika nukkuu ja minen jaks siivotakkaan. Tän lauantain EI pitäny mennä näin. Miks kaikki lastenhoitaja lupaajat aina viimeseen pisaraan jättää sen et ei se Miska voikaan tulla. Tai ilmaisten vauvatavaroiden hakija vastata ees puhelimeen? Tai se joka jätti remonttikamansa pitkin asuntoa? Moon ihan ärrimurri. Tässä on muutenki suru puserossa. :maanantai:
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja scarface »

Töissä (olevinani ainakin) klo 20 asti. Sit kipinkapin kotio elbaamaan. Ei suunnitelmia, vapaata seuraavat 4 pvää. Hjuva. Jos sen verran toipuis et pääsis juoksemaan jo.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tosta Exsun jutusta tuli mieleeni että mullehan tultiin pari päivää sitten kauppaamaan Subutexia keskellä kirkasta päivää Itäkeskuksen Tallinnanaukiolla! :shock: (Sori E. tää on ihan eri juttu, mutta tuli vain mieleen.) Niin että näytänkö mä todella jotain rapanistiltä?! Kerkesin tosiaan seistä siinä yksin noin kolme minuuttia odottamassa lastani ja hänen isäänsä. Käsittämätöntä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Plevnaan syömään, siitä leffaan ja siitä baariin parille.

Pim!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vettä sattaa ja aurinko paistaa, taitaa tulla kesä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kakaran sählykoulu, check.
Avioliiton siunaaminen/ristiäiset, check.

Kyllä siinä silmä revähti ja epäuskoinen naurunhörähdys karkasi, kun kuultiin vauvan nimi :roll: . Suomalaisen sukunimen kanssa kuullostaa hassulle :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mirkku kirjoitti:Suomalaisen sukunimen kanssa kuullostaa hassulle :?
Ei sentään yhtä hyvä kun Neo Adam Michael *suomalainen sukunimi* :D Vähän nauroin..
The great club outshines the individual, always and forever.
Johnny Winter

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Tony Iommi on riffien kuNkku. Tämä on julistus.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

sipsi kirjoitti: Niin että näytänkö mä todella jotain rapanistiltä?!
Ei hätää, kyllä niitä subuja muutkin vetää! :wink: Riippuu tietenkin rapanistin määritelmästä. Tiedän monta tyyppiä, joilla subujen suhteellisen aktiivinenkaan käyttö ei (vielä) näy päällepäin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Olin eilen baarissa siinä mun läpinäkyvässä mekossa, tosin alusmekolla varustettuna. Illan aikana pöytään tuli mies samppanjapullon kanssa, ja kysyi, olenko "seuralainen". Jesh. Mummit kelpas kyllä seurueelle, kunhan ensin juoksutin jampan hakemaan pari lasia lisää. Pitää ehkä tuumailla tuota työmatkapukeutumista uudemman kerran.
Olisit nyt kuitenkin tieteen nimissä selvittänyt, paljonko ko. jamppa olisi maksanut seurasta!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laatu lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Elppis kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Suomalaisen sukunimen kanssa kuullostaa hassulle :?
Ei sentään yhtä hyvä kun Neo Adam Michael *suomalainen sukunimi* :D Vähän nauroin..
No hei... tää ei tosiaankaan jää tosta ihan kauaksi jälkeen. Samaa kaliiperiä. Näin "nimen" ennen ristiäisiä lahjan kyljessä ja ajattelin, että se on piloillaan laitettu. Niinkuin tekonimeksi tms. Ei ollut, ei :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin