Tyly Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Johnny Winter

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Vesper kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Miten mä aina päädyn järjestämään muiden juhlia??
Oot liian kiltti sanomaan EI?
Mä oon aika hyvä sanomaan ei. Mutta kun ne on niin avuttomia eikä tajua juhlista mitäääään...!!
Jaiks!! Pelottaa sanoa ääneen, kun lyöt kuitenkin täydeltä laidalta takaisin. Sanon silti; vähän jäi sellanen besserwisser sivumaku sun kommentista.

Sä olet ehkä vähän liian pro ja meidän tavisten juhlat on sun mielestä vähän liian latteat?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei ollenkaan tyly meininki! Eilinen päivä meni lähes kokonaan kun ajeltiin kaverin hevonen kyydissä ympäri maakuntaa. Siispä tänä aamuna kello soi 5.30. Tein aamutallin, purin eiliset estetehtävät kentältä, ratsastin, tarkistin autosta öljyt, aitasin uutta peltosarkaa ja pesin kolme koneellista pyykkiä. Oon tyytyväinen itteeni!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Johnny Winter kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Oot liian kiltti sanomaan EI?
Mä oon aika hyvä sanomaan ei. Mutta kun ne on niin avuttomia eikä tajua juhlista mitäääään...!!
Jaiks!! Pelottaa sanoa ääneen, kun lyöt kuitenkin täydeltä laidalta takaisin. Sanon silti; vähän jäi sellanen besserwisser sivumaku sun kommentista.

Sä olet ehkä vähän liian pro ja meidän tavisten juhlat on sun mielestä vähän liian latteat?
Ehkä mä oon besserwisser?

Jotenkin vaan kaverit pyytää apua ja sitten kun autan, esim. kertomalla mistä juhlatiloja saa, että kannattaa hankkia tarjoilija, ellei halua itse missata omia juhliaan, että juhlissa pitäis olla joku rakenne ja ohjelmaa tai ihmiset kyllästyy, että peilipallo ja mankka ei ole sama kuin disco jne. niin yllättäen kaikki päätökset kulkee mun kautta ja pyydetään tarkistamaan tiloja ja suosittelemaan catering-palvelua jne. Ja sinänsä mulle ei oo tätä hommaa mitään vastaan, nyt vaan vähän ärsyttää kun en saa selkeää vastausta budjetista enkä toiveista. Menee aikaa hukkaan, junous.

Ja sitten mulla on tapana möläyttää, että no mä tunnen yhden tyypin, jolta... ja sitten se menee aina siihen, että mä ruinaan tutuilta jotain mun kavereille ja oon yllättäen kahdelta taholta niskaan huohotettavana. Tästä pitäis päästä eroon. Mutta kun on kiva olla avuksi. Aaarrrgh!!
Viimeksi muokannut Vesper, 05.09.2011 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Sama vika. Kenenkään kaaso en ole ollut, mutta monet häät järjestänyt.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lihakset alkaa toipumaan vknlopun pihatöistä. Pitänee tänään laittaa muutama laatta lisää paikalleen, sitten onkin timanttilaikan laulattamisen vuoro.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tää jonohoitajalle jonottaminen on aina yhtä hauskaa. Not.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Olenhan onnellinen kolmenlapsen perheenisä ja menestyvä kokoomuslainen yrittäjä!
Ja bonuksena et osaa edes käydä huorissa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Olenhan onnellinen kolmenlapsen perheenisä ja menestyvä kokoomuslainen yrittäjä!
Ja bonuksena et osaa edes käydä huorissa.
Nyt iski masis!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nergal kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Olenhan onnellinen kolmenlapsen perheenisä ja menestyvä kokoomuslainen yrittäjä!
Ja bonuksena et osaa edes käydä huorissa.
Nyt iski masis!
Ryydy siihen, oon sua edes yhen edellä!

Vesper kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Miten mä aina päädyn järjestämään muiden juhlia??
Oot liian kiltti sanomaan EI?
Mä oon aika hyvä sanomaan ei. Mutta kun ne on niin avuttomia eikä tajua juhlista mitäääään...!!
Joo, ainakin ne ainoat bileet jossa olimme samaan aikaan olisit ainakin kuuloaistini mukaan, järjestänyt aina paremmin!
Viimeksi muokannut Niba, 05.09.2011 13:36. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nergal kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Olenhan onnellinen kolmenlapsen perheenisä ja menestyvä kokoomuslainen yrittäjä!
Ja bonuksena et osaa edes käydä huorissa.
Nyt iski masis!
Älä oo tollanen :] Seuraavan yhdynnän jälkeen anna vaimollesi 15 min sisään 2€, tulee parempi olo! Jos vaimo ihmettelee, sano että löysit housuntaskusta ja vinkkaa silmällä että "pistä säästöön, et voi koskaan tietää koska mä otan hatkat".
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt iski masis!
Negative! Mietippäs kuinka masentaisi jos oisit onnistunut. Eli hyvä näin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt iski masis!
Negative! Mietippäs kuinka masentaisi jos oisit onnistunut. Eli hyvä näin.
No jos totta puhutaan, niin toki näin.

Sitä paitsi, kun aikaa kuluu, niin koko hommanhan voi kieltää ponnekkaasti. Minäkö muka huorissa ?! En ikinä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Sitä paitsi, kun aikaa kuluu, niin koko hommanhan voi kieltää ponnekkaasti. Minäkö muka huorissa ?! En ikinä!
Ei se ollu huora vaan joku muu.

Oon vähän jännän äärellä...avaudun pikkaisen:

Ex-kihlattu otti ja erosi aviomiehestään ja alkoi kovasti paljon pitää yhteyttä, eilen soi puhelin ja pyysi halkotalkoisiin kun kerta ei yksin saa/jaksa tehdä koko talven puita. Vastailin vähän ympäripyöreästi voivani tulla auttamaan ensi sunnuntaina mihin vastaukseksi tuli melkoinen kujerrus että pitäisi tulla jo lauantaina...saan kuulemma vierestä paikan kun sohvalla olisi huono nukkua ja kyllä sauna pitää lämmittää illasta ja jos yhdessä tehtäisiin ruokaa. Siis WTF? Ja kun viime perjantaina poikkesin autonosto reissulla nopsaan kylässä näin senkin ihmeen että emäntä oli täydessä tällingissä (meikit naamalla ja tukka laitettuna) vastassa minua ja kehui olevansa lähdössä juuri maastoon ratsastaan. Does not compute.

Kun ex on ex syystä, minä tajuan sen, miksi on olo että se ei tajua?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Johnny Winter

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Nergal kirjoitti:Kun ex on ex syystä, minä tajuan sen, miksi on olo että se ei tajua?
Hän ei tajua, vai sinä et tajua? Oikea vastaus olisi ollut, että hakkaa ite puusi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sitä paitsi, kun aikaa kuluu, niin koko hommanhan voi kieltää ponnekkaasti. Minäkö muka huorissa ?! En ikinä!
Ei se ollu huora vaan joku muu.

Oon vähän jännän äärellä...avaudun pikkaisen:

Ex-kihlattu otti ja erosi aviomiehestään ja alkoi kovasti paljon pitää yhteyttä, eilen soi puhelin ja pyysi halkotalkoisiin kun kerta ei yksin saa/jaksa tehdä koko talven puita. Vastailin vähän ympäripyöreästi voivani tulla auttamaan ensi sunnuntaina mihin vastaukseksi tuli melkoinen kujerrus että pitäisi tulla jo lauantaina...saan kuulemma vierestä paikan kun sohvalla olisi huono nukkua ja kyllä sauna pitää lämmittää illasta ja jos yhdessä tehtäisiin ruokaa. Siis WTF? Ja kun viime perjantaina poikkesin autonosto reissulla nopsaan kylässä näin senkin ihmeen että emäntä oli täydessä tällingissä (meikit naamalla ja tukka laitettuna) vastassa minua ja kehui olevansa lähdössä juuri maastoon ratsastaan. Does not compute.

Kun ex on ex syystä, minä tajuan sen, miksi on olo että se ei tajua?
Paa menemään!

Ja mikäs vittu piti mennä äksää tapaamaan? Freud sanoisi että sitä saa mitä tilaa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

exPertti kirjoitti:Olisin ehkä pannut sitä ensin kuitenkin. Mahdollisesti.
Niin...oisin kyllä varmaan jos tilanne olisi eri. Seurustelen ja ex kyllä tietää sen. Ja jokatapauksessa välissä on asioita joita en pysty unohtaan niin epäilen että vaikka vapaa olisinkin niin en pomppaisi sänkyyn. Ystävinä olemme sopineet olevamme ja tähän asti on toiminut ihan hyvin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Johnny Winter

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Vesper kirjoitti:Ehkä mä oon besserwisser?
Dunno, tuskin, koska muuten ei ole tullut sellasta oloa. Nyt sait sen oman helppoutesi kuulostamaan paremmuudelta. No niin, no. Olethan sä selkeesti parempi kuin me keskiverrot, mutta et sä kyllä osaa sanoa ei vaikka kuinka itsellesi uskottelisit. Siinä suhteessa olet ihan yhtä huono kuin minä. Niin että jos et opettele sanomaan ei, niin turha kiukutella! Ei ihan joka soppaan tartte lusikkaa tunkea ;)
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nergal kirjoitti:Kun ex on ex syystä, minä tajuan sen, miksi on olo että se ei tajua?
Kyl se tajuu että ex on ex mutta jos mielessä on sex with ex, ei siihen muu käykään kuin ex.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

So Hard kirjoitti:Kyl se tajuu että ex on ex mutta jos mielessä on sex with ex, ei siihen muu käykään kuin ex.
Ja nyt alkoi soimaan päässä tämä:

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh, onneks ei jonohoitaja vastannut. Postilaatikossa odotti sopiva toimenpideaika :] Ja työhöni sitoutuneena menee tietty sopivasti vanhan saikun kanssa päällekkäin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Seuraavan kerran kun täytän toivelistaa hyvälle haltijattarelle niin täytyy muistaa pistää edotus, että tekisi jotain tälle täydelliselle urpoudelleni. Alkaa melkein ketuttamaan kun ei tajua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Johnny Winter

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Olen kohdannut kaksi ongelmaa tällä palstalla. En ymmärrä mistä Urpiainen ja Hämärämies kirjoittavat. Molemmat varmaan kirjoittavat monen mielestä viisaita ja toisten mielestä vähemmän viisaita - minä vaan toivon että ylipäätään ymmärtäisin mistä he kirjoittavat. Toinen viljelee sellaisia sivistyssanoja, että en edes telkkarista ole sellaisia kuullut yhtään mistään asiaohjelmasta ja toinen vetää sellasta slangia, että ton teiniksin lökäpöksyseiniinmaalaajaskeittaritkin puhuu selväkielisemmin. Koen olevani väliinputoaja. Mitä minä voin tehdä?
RP

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Damn it, huomasin että huomenna on hammaslekuri. Pitääkö mun tosiaan ulostautua tuonne ulkoilmaan, mä kun olin ajatellut lukittautua makuuhuoneeseen. Ei, minä ei haluta ulos, ei.
ninnithequeen

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Olisin ehkä pannut sitä ensin kuitenkin. Mahdollisesti.
Niin...oisin kyllä varmaan jos tilanne olisi eri. Seurustelen ja ex kyllä tietää sen. Ja jokatapauksessa välissä on asioita joita en pysty unohtaan niin epäilen että vaikka vapaa olisinkin niin en pomppaisi sänkyyn. Ystävinä olemme sopineet olevamme ja tähän asti on toiminut ihan hyvin.
Anna mä arvaan: se on se heppatyttö?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tyly Maanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti:
Anna mä arvaan: se on se heppatyttö?
Nergal kirjoitti:...olevansa lähdössä juuri maastoon ratsastaan. Does not compute.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin