Päivärutiininne?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä poika unille klo 21, itse petiin n. 22:30.
Herään jostain syystä aika tasan kello kolme kuselle ja tupakalle, ja sitten takas sänkyyn.
Nousen 7-8, aina ennen poikaa. Aamukaffit ja pelit rauhassa (Wild West Facessa)

Kun poika herää, aamumaamaa (maito) ja aamupalaa vähän myöhemmin molemmile. Aamusarjani Tuonteita ja Tuoksuja :oops: pyykkiä, kissojen hoito, tiskien laitto jos tarvetta.

Joskus ulos ja kauppaan ennen päiväunia, joskus niitten jälkeen. Illalla loputonta siivousta, leikkimistä pojan kanssa, ruoanaittoa ja telkkaria.

Ja sitten onkin taas uniaika.

Mites te?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Herätys klo 5.30, suihku, pakkelointia, uutisia & aamukahvi. Kakara hereille 6.50 -> hoitoon 7.20. Duunissa 7.30-15.30. Kotihommia, koirien lenkitystä yms ja 20.30-21.30 nukkuun :) .
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Arkena herätys 6.15, koiran kanssa n. tunnin lenkki, aamiainen, lehti, työvaatteet päälle ja nopea laittautuminen. Töihin 8.00.

Töistä yleensä neljän pintaan kotiin, tarvittaessa ruokakaupan kautta ja koira pissille. Koiran ulkoilutuksen jälkeen ruoanlaittoon ja syömäpuuhiin.

Ruoan jälkeen siivoilua/tv:n katsomista (jotain sarjaa boksilta)/ koulujuttuja vähän fiiliksen mukaan siihen saakka, että ruoka ei paina massussa.

Seiskan aikoihin salille/jumpalle/lenkille jonka jälkeen koiran kanssa lenkille (paitsi siis jos olen käynyt juoksemassa, silloin koira on mukana).

Iltapala ja kympiltä petiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Silloin tällöin kitinöintiä ja siinä välissä pelkkää paskaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja RP »

Se alkaa röökillä ja loppuu röökillä, ainoat pysyvät ja toistuvat rutiinit.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ensin uinti, puinti ja nainti, sitten viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sehän nyt riippuu siitä että onko yöllä nukuttu ollenkaan *haukotus* ;)

No ei, 7 jälkeen heräilee lapset, valmiiksi ladattu kahvi tippumaan, 3veelle aamupuuro samalla 3kk syöttäen. Vaatteet isommalle päälle, keittiön siistiminen, 3kk vaunuihin ja 3v perhepäivähoitajalle n. klo 9. Takaisin kotiin syömään aamupala ja uusi pannullinen kahvia. Pötkön kanssa leikkimistä, päiväunet joiden aikana mä siistin asuntoa/surffailen/katson boxilta aiemmin illan tarjontaa. Klo 15 3veen haku, ennen tai jälkeen tätä ruokakauppaan. Kotiin tekemään sapuska ja mies kotiutuu 15.30-18. Normijuttuja himassa, ruoka klo 17, molemmat lapset nukkumaan 21.15 mennessä, miehen kanssa seurustelua 21-23 jonka jälkeen nukkumaan. Klo 3-5 herään syöttämään 3kk, tässä välissä muutaman tuhat kertaa etsin kadonnutta tuttia ja asetan sen paikoilleen. Ja taas mennään..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylös klo 7:30-7:45, suihkuun/tumpulle 7:45-8:45, aamiainen 8:30-9:00, Töihin 8:45-9:15, ruokis 10:30-13:00, kotiin 15:45-17:45, kauppaan 16:15-20:00, vaatteenpesua 17:00-21:30(ajastimella), TV katsomista, lukemista, tietokonetta, avantouintia, uintia, pyöräilyä, sauvakävelyä, viinanjuontia, oluenjuontia, saunomista, siivoamista 17:00-24:00, nukkumaan 23:00-02:00, unta, ylös 7:30-7:45...
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

0600 herätys -> pään ajo, suihku, aamupala+aamutv, hampaiden pesu
0700 kohti työpaikkaa
1045 pöperöt tuulensuojaan työpaikalla
1500 - 1800 kohti kotia -> kodinhoitoa, ruokaa, remppaa, telkkaa, kitinää
2230-2330 nuq
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

mä taisin tätä raportoida viikonpäiväketjuunkin mutta pistetään ny tänne

n.6.00 kello soi, kiroamista ja aamiaista
n.6.50 tallissa, hevosille väkirehut eteen. Tyypeille aamutoimet ja pihalle, sinne vettä (ja talvella heinää) tallin siivous ja päivän järjestelyt.
n.9.00 hevonen ratsastukseen/reissu agrimarkettiin/laidunaitojen siirtely/kauran haku
n.11.00 oltava sisällä, suihkuun ja tälläys (talvella hepoille päiväheinät)
n.11.30 lähtö töihin tarvittaessa kaupan kautta
12.00 töissä, syön
n.20 kotiin, syön taas ja menen talliin
toisen hevosen liikutus/tunnin pito/muuta ylimääräistä värkkäystä. Kantturat sisään ja iltaeväät.
n.22.00-22.30 sisällä. seuraavan päivän eväitä valmiiksi, ehkä töllöä n. 20 min.
Nukkumaan n. 23.30

viikonloppuna töiden tilalta siivousta, tunninpitoa, reenit, kisat tai laiskottelua.

Ylermi kysyi jo viimeksi että missä välissä seurustellaan, joka välissä kun käydään sisällä :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Johnny Winter

Re: Päivärutiininne?

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Pelikirjaan on merkitty töihinmeno tonne kahdeksan pintaan, saattaa heittää +- 1h. Pelit ja treenit, paikalla vähintään 15 min ennen pilliin vihellystä. Pojan haku sovittuina päivinä ennen klo 17 ja pudotus ennen aamupalaa. Loppu menee fiiviksellä... Ihanaa kun en ole enää niin kangistunut!
Vastaa Viestiin