Kiireinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä en pidä ihmisistä, joiden ensimmäiset sanat joka asiaan on "mä en pidä" vaikka ei ole edes kuullut lausetta loppuun.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nergal kirjoitti:Justhan se totes että italianpataa...ei kyrsää.
Justhan se totesi ettei italianpata piristä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

saira kirjoitti:Mä en pidä ihmisistä, joiden ensimmäiset sanat joka asiaan on "mä en pidä" vaikka ei .....jotain löpinää...
Mä en pidä!

Juu, tiedän mitä tarkoitat. Miksi pitää olla niin negatiivinen?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^Tiedä kuinka paljon hyvistä jutuista jää paitsi kun ei kukaan viitsi ehdottaa mitään tietäen sen ensimmäisen vastauksen. Parasta on, että monasti tuollaiset eivät osaa sit kuitenkaan sanoa mistä pitäisivät... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sipsukka

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Elppis kirjoitti:
saira kirjoitti:Mä en pidä ihmisistä, joiden ensimmäiset sanat joka asiaan on "mä en pidä" vaikka ei .....jotain löpinää...
Mä en pidä!

Juu, tiedän mitä tarkoitat. Miksi pitää olla niin negatiivinen?
Teidän ei tarvitse olla pitämättä niistä ihmisistä kun vaan kysytte "mistäs sitten pidät".

Tänään liika kiltteyteni koki lopun ja omasta mielestäni "mä en pidä" raikasti ilman.
Toivottavasti ei siirtänyt paineita takaisin, niinhän kiltteydessä monesti käy.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sehän siinä, kun monasti eivät sitä osaa sanoa itsekään mistä pitävät. Niinkuin edelliseen postaukseen laitoin. Eikä kyse ole siitä, että joskus sanoisi suoraan ettei jostain pidä, se on vain tervettä. Mutta jos KAIKKI on AINA ensin "en pidä" niin sit käy omituiseksi.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Juuri saadun uunoilun mukaan Karoliina Kesti otti ja pulpahti pintaan Likolammella. Sukelluksen uusi MM ei syntynyt vaan tyttö oli kuollut.

En sitten tiedä pitääkö kutinsa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Sipsukka

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

saira kirjoitti:^Sehän siinä, kun monasti eivät sitä osaa sanoa itsekään mistä pitävät. Niinkuin edelliseen postaukseen laitoin. Eikä kyse ole siitä, että joskus sanoisi suoraan ettei jostain pidä, se on vain tervettä. Mutta jos KAIKKI on AINA ensin "en pidä" niin sit käy omituiseksi.
Ihmistä voi jopa rakastaa, vaikkei pitäisi tai hyväksyisi kaikkia tapojaan. Ja jos joku aina tekee jotain, niin ei sellaista ole olemassakaan, on vaan typeriä ehdotuksia. Piditkö tästä?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Sipsukka kirjoitti:
saira kirjoitti:^Sehän siinä, kun monasti eivät sitä osaa sanoa itsekään mistä pitävät. Niinkuin edelliseen postaukseen laitoin. Eikä kyse ole siitä, että joskus sanoisi suoraan ettei jostain pidä, se on vain tervettä. Mutta jos KAIKKI on AINA ensin "en pidä" niin sit käy omituiseksi.
Ihmistä voi jopa rakastaa, vaikkei pitäisi tai hyväksyisi kaikkia tapojaan. Ja jos joku aina tekee jotain, niin ei sellaista ole olemassakaan, on vaan typeriä ehdotuksia. Piditkö tästä?
Kyllä, ihmistä voi silloinkin rakastaa, mutta ihmisen kaikista tavoista ei tarvitse pitää. Eikä tää nyt niin vaikea aihe voi olla, että tästä vääntää tarvii kunnon keskustelua. En vain pitänyt tänään eräästä ihmisestä, koska kaikki oli "tyhmää". Joten päätin olla ehdottamatta hänelle enää yhtään mitään. Enkä aio rakastaa häntä, koska hän oli asiakkaani. Kommenttini viittasi tällä kertaa tähän yhteen ihmiseen ja fiilikseeni hänestä. Ja kyllä, sellaisia ihmisiä on olemassa, joiden ensimmäinen reaktio on olla vastakarvaan, riippumatta aiheesta ja ehdottajasta.

Ja ei, en pidä siitä, että minut ymmärretään väärin tahallaan.

Ja vielä lisäys, jokaisessa rakastamassani ihmisessä on piirteitä, joista en pidä. Jos sellainen täydellinen ihminen olisikin, jossa ei olisi yhtään huonoa piirrettä, ni tylsäksi kävisi elämä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sipsukka

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

En tahallaan ymmärrä sinua väärin, en vaan vielä tunne sinua enkä osaa ajatuksiasi tahi sieluasi lukea ja kitinäläisyyskin, tapa heittää läppää täällä, on vasta alussa.
On myös ihmsiä joille kaikki kelpaa aluksi, mutta sitten alkaa reklamointi.
Ja sitten on ihmsiä ketkä tuntee. Komenlaisia ihmisiä, joista yhdestälajista pitää tai sitten ei todellakaan pidä.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Elämäni viimeisen ruotsinkurssin ekat läksyt väännetty, sort of, jos nyt edes ymmärsin oikein mitä piti tehdä. Kuten aina tiukkojen päätösten edessä, on parempi tehdä jotain kuin ei mitään. Takaisin lukemaan tenttiin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nergal kirjoitti:Juuri saadun uunoilun mukaan Karoliina Kesti otti ja pulpahti pintaan Likolammella. Sukelluksen uusi MM ei syntynyt vaan tyttö oli kuollut.

En sitten tiedä pitääkö kutinsa.
Vittu sentäs.Minä jo toivoin, että pissis oli vain karannut johonkin ulkomaille hormonien viemänä, tahallaan hämäten. Paska juttu.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Gat kirjoitti:Vittu sentäs.Minä jo toivoin, että pissis oli vain karannut johonkin ulkomaille hormonien viemänä, tahallaan hämäten. Paska juttu.
http://www.poliisi.fi/poliisi/pirkanmaa ... endocument

Ei karannu, ei.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin