Kiireinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Koulua takana kaksi päivää ja orkku-oravanpyörä rullaa taas laakerit rasvattuina. Tentteihinlukua, harkkojen vääntämistä ja nais(t)en kanssa vehtaamista, niistä on nuoren reippaan miehen lukukaudet tehty. Onneksi eka viikko sisältää kevennettyä palvelusta - joka sopii hyvin tähän flunssaankin-, joten voipi lukea pitkälle yöhön. Ensi viikolla mukaan tulisi mahduttaa pari kurssia lisää + pikkuhiljaa 7-8 kappaletta urheilusuorituksia/viikko. Taidan hankkia jostain phuketinvärisen TJ-kamman...
ninnithequeen

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiirettäpä kiirettä...tun Kelat ja lekurit ja muut paskapäät!!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Karsea yö.. *titityy*

Parin tunnin päästä vois Sipsin seurana käydä kahvilla, että heräis.

Lauantaita odotellessa...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Sorvilla, jälleen ajoissa. Hieno homma kun ainoa dösä jolla kerkeää tulee 20 min ennakossa, niin tulee sitten annettua vapaa-aikaansa firmalle ihan kiitettävästi :D Harmi ettei siit voi laskuttaa oikein mitään :P

Noh, kerkeää rauhas juoda kahvit ja vähä chillata.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

2pv töitä ja sit loma :ohyeah:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Haemaeraemies kirjoitti:
Noh, kerkeää rauhas juoda kahvit ja vähä chillata.
Mä oon ehkä vähän dorka työläinen, mutta musta on kiva olla ajoissa et just saa kahvitella ja surffailla hetken ennen "töitä" (lue: ennenkuin puhelin saa virallisesti alkaa pirisemään ja työohjelma pitää käynnistää).
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Saku vasta 3kk ja mun tekis mieli jo työelämään, ei niin että tässä kotona olemisessa olis mitään vikaa. Hitsi kun (vain) sunnuntaitöitä ei oikein ole; sais itse jotain aivovirikettä vaippa- ja pullorallin lisäksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toimistolta vesi poikki 900-1500. Saa nähdä pärjääkö B-mies ilman kahviksi kutsuttua kuravettä ja vessaa. Masu kyllä hiukan pulputtaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Haemaeraemies kirjoitti:Sorvilla, jälleen ajoissa. Hieno homma kun ainoa dösä jolla kerkeää tulee 20 min ennakossa, niin tulee sitten annettua vapaa-aikaansa firmalle ihan kiitettävästi :D Harmi ettei siit voi laskuttaa oikein mitään :P

Täh. Eikö teidän IT-alalla tunneta käsitettä; liukuva työaika?
AngryBird

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Nyt tarttis hyvin äkkiä (niinq alle tunnissa) pätevöityä koneenrakennustekniikan englannin hallitsevaksi kielenkääntäjäksi. Kyl tää tästä...
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AngryBird kirjoitti:Nyt tarttis hyvin äkkiä (niinq alle tunnissa) pätevöityä koneenrakennustekniikan englannin hallitsevaksi kielenkääntäjäksi. Kyl tää tästä...
Wikipedia taitaa auttaa aika hyvin nykyään noissa käännösjutuissa? Ainakin muistan lukeneeni jonkun kääntäjän noin sanoneen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
AngryBird

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Ei auta. Käännöksen tarttis olla 100% varmasti oikein.
Ei wikipedia sentäs joka alan jargonia tunne.

Soittelen just käännöstoimistoja läpi...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

masa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Sorvilla, jälleen ajoissa. Hieno homma kun ainoa dösä jolla kerkeää tulee 20 min ennakossa, niin tulee sitten annettua vapaa-aikaansa firmalle ihan kiitettävästi :D Harmi ettei siit voi laskuttaa oikein mitään :P

Täh. Eikö teidän IT-alalla tunneta käsitettä; liukuva työaika?
Ei kyllä tunneta kun yksin pyörittelee 3 eri palvelua, joiden palveluajat alkaa 07. Plus, oon vuokrahuora vielä, nin ei voi tehdä ees sisään tai överii.

Mutta, 1.10 tää muuttuu, sitten voi liukuu, etäillä ja ties mitä kivaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden nyt siskon kanssa shoppaamaan :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haemaeraemies kirjoitti:
masa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Sorvilla, jälleen ajoissa. Hieno homma kun ainoa dösä jolla kerkeää tulee 20 min ennakossa, niin tulee sitten annettua vapaa-aikaansa firmalle ihan kiitettävästi :D Harmi ettei siit voi laskuttaa oikein mitään :P

Täh. Eikö teidän IT-alalla tunneta käsitettä; liukuva työaika?
Ei kyllä tunneta kun yksin pyörittelee 3 eri palvelua, joiden palveluajat alkaa 07. Plus, oon vuokrahuora vielä, nin ei voi tehdä ees sisään tai överii.

Mutta, 1.10 tää muuttuu, sitten voi liukuu, etäillä ja ties mitä kivaa.
Arvaapa mitä tapahtuu 30.9?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Minun ja Etelä-Korealaisen älypuhelimen yhteiselo ei ole ollut ihan mutkatonta; jotenkin unohdan välistä laittaa näppäinlukon päälle. Sitten ruutu tummenee ja oletan sen näppiksen olevan päällä mutta kun se ei ole, vaan ruutu "nukkuu" ja nukkuessaan se on nyt jokusen kerran soitellut ties minnekä. Onneksi ei sentään minnekään exille tai tädeille.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Sons Of Anarchy time, neloskautta on tullut odotettuakin :D
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Johnny Winter

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Dumiz kirjoitti:Minun ja Etelä-Korealaisen älypuhelimen yhteiselo ei ole ollut ihan mutkatonta; jotenkin unohdan välistä laittaa näppäinlukon päälle. Sitten ruutu tummenee ja oletan sen näppiksen olevan päällä mutta kun se ei ole, vaan ruutu "nukkuu" ja nukkuessaan se on nyt jokusen kerran soitellut ties minnekä. Onneksi ei sentään minnekään exille tai tädeille.
Pidemmän ajanjakson kokemuksen, näin ylläpidollisen näkökulman mukaan, eniten mekaanisia ja ohjelmallisia vikoja, sekä käyttäjän kohtaamia ongelmia on Nokian puhelimissa ja vähiten iPhonessa. Etelä-Korealaiset ja Kiinalaiset putoavat hyvään keskikastiin, ehkä siksi, että ne jotka niitä haluavat ovat myös ennakkoon perehtyneet tuotteeseen. Eipä noita vielä hirveästi ole kierrossa, mutta jos ihan suoraan vertaa Nokialaisiin, niin voi olla että kiertoa tullaan lisäämään. Tai sitten vain pannaan rahat kiertoon ja pyöritellään omenoita. Kyseinen tuote kun tuntuu istuvan julkaisutoiminnan sektorille lähestulkoon melko hyvin.
ninnithequeen

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nuutin poika soitti ja hautajaispäivä ja paikka sovittu - tänne Espooseen. No eipä tarvi matkustaa Poriin tai Tampereelle.

Olo ihan blaah, lekurissa käyty, kaupoilla käyty....italianpataa ruokana. Tässä kai nää. Mikähän mua piristäis?
küllküll

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kannatti pitää puolensa ja puhua lähimmän esimiehen yli suoraan pomolle. Nyt ylityöt jaetaan oikeasti tasan.

Kuva
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

ninnithequeen kirjoitti:Mikähän mua piristäis?
Kyr*ä ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Pulkannaru kirjoitti:Kyr*ä ?
Justhan se totes että italianpataa...ei kyrsää.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

SOA katsottu ja kohta Lost Girl:n pariin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

heräsin vasta puol kasi ja en perkele ehtiny mitään. Sillä kai tämä päivä lähtiki näin vitutuksella käyntiin. Lisäksi oisin halunnu pusutella aamulla mun miehekettä (ja mää en etes oo monesti vailla) Niin se ei alkanu mua! Ei tietysti oo pakko ja järellä en suutu mutta sille ei maha mitään että se_silti_ärsyttää. Mutta eiköhän tämä vielä huumorin puolelle ratkea, sain sentään vierailta pukumiehiltä tummaa suklaata!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kiireinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nyt on ihan kivaa; salin jälkeen muisti että kuinka fiiwis siitä tulee, tietty sauna myös samalla. Sitten duunasin kivaa fetasalaattia, härkää&riisiä ja päälle prodejuomaa. Kohta kaverille kattoo joku viikkari-leffa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin