Tymä Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tymä Torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^kuka hitto kattoo/kuuntelee jotain Jaajoa? Tympee tyyppi joka ei ollu ennen räsypokka-ohjelmaa pillua nähnykään (ja tuskin sen jälkeenkään).
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tymä Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

par-sky kirjoitti:^kuka hitto kattoo/kuuntelee jotain Jaajoa? Tympee tyyppi joka ei ollu ennen räsypokka-ohjelmaa pillua nähnykään (ja tuskin sen jälkeenkään).
On muuten aika tollo kännissä, nimim. firman tj:n parhaita kavereita joka aina kuokkii firman bileisiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tymä Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

par-sky kirjoitti:Tympee tyyppi joka ei ollu ennen räsypokka-ohjelmaa pillua nähnykään (ja tuskin sen jälkeenkään).
Sen (avo?)vaimo on miehen entisiä luokkakavereita. Kuulopuheen perusteella tyttö on varustettu ko. pissavehkein.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tymä Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

par-sky kirjoitti:kuka hitto kattoo/kuuntelee jotain Jaajoa?
Kuuntelinkin Vuoris Jussia, Jaajosta niin väliä. Mikähän rooli Juhalla on RadioCityn tulevaisuudessa..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Tymä Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Pulkannaru kirjoitti: Vuoris Jussia, ..


AAAAAARGH! Ja mä niin toivon että tuo tusinailejokinen menisi johonkin novan tyyliseen paskaradioon ja lakkaisi myrkyttämästä joka helvetin radiokanavaa typerällä paskallaan.

Ärsyttävä pallinaama ärsyttävinen juttuineen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tymä Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä Jaajo ehdottomasti kuuluu radiojuontajien TOP-viiteen. Radiohan on täynnä diipadaapa ääniä. Jaajo sentään uskaltaa olla oma itsensä ja on jopa välillä hauska.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tymä Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
on Juhalla joskus joku helmikin tarjota. Musta toi iltasatu kuului hyviin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin