Tiistai with noname!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaikille ansionsa mukaan eli yleensä riittää niskalaukaus Tokarevilla..
Pyyhin Netikettiin..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Eniten vituttaa kaikki. No oikeesti vaan unettomuus. Mut ei se mitään, se mikä ei tapa - vituttaa. Eh.
Tänään lupauduin auttaan ystiä remppaamisessa. Siitä ei taida tulla kyllä kun sanomista. Viikonlopuks sentäs pääsee mökille ja jos uskaltautuis vielä vaikka uimaankin järveen ja sit äkkiä saunan lämpöön.. Oispa jo perjantai :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eiköhän tää oikolukeminen riitä tälle illalle...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

pari drinksua otettu lähimmässä irkkubaarissa. Nyt nukkumaan, jotta jaksaa taas huomenna reissata. Ehkä chinatowm ja wtc. Öitä.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:maanantai:

Miksen mä osaa nukkua? Tällä hevoskuurillakaan?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk!
En sit käynyt eilen salilla, tänään meen.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Heräsin, kävin.. tiedätte varmasti, hiukan tuo sienimuhennos sulaa heikommin, sienen soluseinäthän eivät sula ovat vain ylimääräistä kuitua suoleen..
Eipä muuuta simut kii vielä hetkeksi.

Vois käydä suihkussa mutta.. Ei se palkka nouse vaikka puolituntia aiemmin olisi kustannuspaikalla V*****.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jos lähtis mätkiin väliseinäponttia kiinni. Taas ymmärrä kuinka musta muurari tuli, kai tätä nyt hetken...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Heräsin, kävin.. tiedätte varmasti, hiukan tuo sienimuhennos sulaa heikommin, sienen soluseinäthän eivät sula ovat vain ylimääräistä kuitua suoleen..
Eipä muuuta simut kii vielä hetkeksi.

Vois käydä suihkussa mutta.. Ei se palkka nouse vaikka puolituntia aiemmin olisi kustannuspaikalla V*****.
Vihdoinkin se selvis: se tosiaan syö sieniä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Diudiudiu.. hirmuinen määrä tarvittua unta palloon viime yönä. Toki heräämisiäkin, mutta silti.. unta :h:

Kiva ilma, doh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Lyylin että olin tehnyt vihreen, mutta olinkin väärässä.
No eihän sen vaikutus olisi ollut kuin firmalle lähtevän laskun suuruuden tipahtaminen kolmasosaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Aamupumppi ja uusi ohjelma, saa nähdä miten huomenissa tuntuu. Muuttostressi painaa vähän päälle, ehkä vähän turhan tiiviiksi on tullut vedettyä lähiviikkojen aikataulut. Sen kunniaksi pyhitin perjantain lepopäiväksi, ei oikein pysy pää matkassa tällä tahdilla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:Heräsin, kävin.. tiedätte varmasti, hiukan tuo sienimuhennos sulaa heikommin, sienen soluseinäthän eivät sula ovat vain ylimääräistä kuitua suoleen..
Eipä muuuta simut kii vielä hetkeksi.

Vois käydä suihkussa mutta.. Ei se palkka nouse vaikka puolituntia aiemmin olisi kustannuspaikalla V*****.
Vihdoinkin se selvis: se tosiaan syö sieniä.
Ruokalistalla oli..

Herkkutatti x3 ja Punikkitatti x1
KuvaKuva
Nämä ovat kuivumassa..
Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Facepalmit sux. Mulla on otsa kipee :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Numba tai joku muu paikallinen; mistä löytyisi hyvä valikoima kylpyhuonekalusteiden runkoja? Ovet voidaan vaikka teettää, mutta jonkinlainen valmiskaappi olisi kovin näppärä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ IKEA
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joo-o, on se upeeta tää tekniikka. Salasanan vaihdosta seurasi puhelimessa n. minuutin välein toistuva salasanakysely. Sähköpostilaatikko kyselee sitä onneksi vähän harvemmin, vain noin viiden minuutin välein. Ja IT:hän on tietysti juoksujalkaa auttamassa. Not. Ehkä mä sitten vaan katson telkkaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:^ IKEA

Ikeasta ei saa valmiskaappeja vaan palapelejä.



exsu, jos ovet meinaat tettää, niin ei oole kyllä mitään järkeä hankkia runkoja erikseen mualta. Ota kaikki mielummin teetettynä, niin saat kamat valmiiksi kasattuna, ristimitoissa ja toimivina.

Muista sitten, että kylppäriin ei missään nimessä melamiiniovia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: exsu, jos ovet meinaat tettää, niin ei oole kyllä mitään järkeä hankkia runkoja erikseen mualta. Ota kaikki mielummin teetettynä, niin saat kamat valmiiksi kasattuna, ristimitoissa ja toimivina.

Muista sitten, että kylppäriin ei missään nimessä melamiiniovia.
Ikeasta ei saanut sopivan kokoisia.

Meidän remppajampat ehdottivat siis, että ostaisin rungot jostain valmiina, niin he teettävät niihin sitten (lasi-)ovet. Toinen jamppa on jonkun lasifirman kasvatti ja toinen puuseppä, joten ilmeisesti oli tuttua puuhaa. Kyseinen tila on lattiakaivoton vessa, eli materiaalin suhteen ei ole kovin nuukaa. Kyllä mulle kelpaa valmiit ovineenkin, jos löytyisi sopivaa kokoa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Muistin, että puljusta olisi saanut palapelirunkoja vessaan, mutta näin ei näköjään asia ole.

Mutta selaile ensin nämä läpi https://www.netrauta.fi/portal/kylpyhuo ... uonekaapit
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Temal tekee mittojen mukaan.

Jos ei ole kovin montaa kaappia työn alla, niin aika helpostihan niitä itsekin väkertää mittoihin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vagabondo kirjoitti: ..helpostihan niitä itsekin väkertää mittoihin.
:lol:

Helppo on suhteellinen käsite. Meillä ei olla kovin käteviä tälläisissä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:Helppo on suhteellinen käsite. Meillä ei olla kovin käteviä tälläisissä.
Jos ei omaa sirkkeliä, niin monessa rautakaupassa on sahauspalvelu, josta saa valmiiksi mittoihin sahatun tavaran ulos, jolloin siihen oikeastaan tarvitsee itse vain porata reiät kiinnitysruuveille. Varsinaisen kasaaminenhan on suurimmassa osassa kaappeja kuitenkin ulkoistettu ostajalle. Vallankin IKEA myy lastulevyä niin halvalla, ettei lastulevyrunkoa kannata lähteä itse tekemään. Jos taas haluaa massivipuisen rungon tai tason, niin edullisimmaksi tulee hakea puutavara Bauhaussista ja kasata itse.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vagabondo kirjoitti:
Jos ei omaa sirkkeliä
Damn.. mun omani on kateissa vaikka just näin sen tossa hoitopöydällä..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Helppo on suhteellinen käsite. Meillä ei olla kovin käteviä tälläisissä.
Jos ei omaa sirkkeliä, niin monessa rautakaupassa on sahauspalvelu, josta saa valmiiksi mittoihin sahatun tavaran ulos, jolloin siihen oikeastaan tarvitsee itse vain porata reiät kiinnitysruuveille. Varsinaisen kasaaminenhan on suurimmassa osassa kaappeja kuitenkin ulkoistettu ostajalle. Vallankin IKEA myy lastulevyä niin halvalla, ettei lastulevyrunkoa kannata lähteä itse tekemään. Jos taas haluaa massivipuisen rungon tai tason, niin edullisimmaksi tulee hakea puutavara Bauhaussista ja kasata itse.
Mun mielestäni ei mitään järkeä lähteä itse rakentamaan kaappeja, jos ei ole harrastanut puutöitä/muuten syntynyt vasara kädessä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin