Tiistai with noname!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Jos ei omaa sirkkeliä
Damn.. mun omani on kateissa vaikka just näin sen tossa hoitopöydällä..
Jos se on tippunut sinne hoitopöydän taakse patterin väliin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Jos ei omaa sirkkeliä
Damn.. mun omani on kateissa vaikka just näin sen tossa hoitopöydällä..
Jos se on tippunut sinne hoitopöydän taakse patterin väliin?
Awwww....
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mutku mä haluaisin vaan mennä kauppaan ja osoittaa. Se taso/kansilevy varmaan sieltä Bauhaussista, näin ohjeisti remppatiimin puuseppäosapuoli. Lupasivat kyllä tarvittaessa rakentaa koko homman, mutta ajattelin jos löytyisi joku kiva pakettiratkaisu niin säästyisi aikaa.
masa

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja masa »

Kylppärikalusteista puheenollen, k-raudassa oli eräs varsin kyrvikkään näköinen setti kaupan. Panisin.

Kuva
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Aihetta sivuten, olen ihan pettynyt Oulun Bauhaussiin. Muka halparautakauppa, HA! Ainakin täällä kynivät ihan naurettavia hintoja niistä tuotteista mitä olen milloinkin kaipaamassa. Tosin tuollaista pöydän tasoa en ole kaipaillut, lamppuja, listoja ja hanoja kylläkin. Kävin sitte Puuilossa. :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti: Mun mielestäni ei mitään järkeä lähteä itse rakentamaan kaappeja, jos ei ole harrastanut puutöitä/muuten syntynyt vasara kädessä.
Tekemällä oppii. Huolellisuus korvaa kummasti puuttuvia taitoja. Tärkeintä osata mitata, että saa oikeankokoisia kappaleita oikeaan asentoon.
Kyllä mullakin suurin osa kaapeista on ihan ostokamaa. Ainoastaan muutama massiivipuuronkoinen on alusta asti itse kasattu. Pöytätasot ja massiivipuiset päädyt on itsetehtyjä koska se nyt vaan on NIIN paljon halvempaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^Plus että saa juuri sellaiset kuin haluaa (tai osaa).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo, kai ne meidän nikkarit osaisivat tarvittaessa jotain rakentaakin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ymmärsinkö oikein että kyseessä on siis ihan kuiva tila? Kaappien runkojahan saa vaikka mistä, ei kannata siis rajoittaa hakua pelkkiin kylppärikalusteisiin. Esim. iso osa ns. keittiöpajoista tekee juuri sellaisia kaappeja kun keksii ehdottaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:Joo, kai ne meidän nikkarit osaisivat tarvittaessa jotain rakentaakin.
Luultavasti.

Oletko katsonut temalin tarjonnan läpi. Niillä koko konsepti perustuu siihen, että tuotteet saa halutun kokoisena 5cm tarkkuudella ilman lisämaksua. Joustava tuotantomenettely on hinnoiteltu jo perustuotteeseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo on kuiva tila. Keittiöjättiä jne. olen katsonutkin, mietin vaan että jos jollain paikallisella on kokemuksia, niin olisi voinut hyödyntää. Ongelmana valmiiden kanssa on ollut siis vessan pikkuruinen koko. Hakusessa on siis aika kapea kaappi, ja allaskaapin leveys on eri kuin siitä jatkuvan sivukaapin.
masa

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Joo on kuiva tila. Keittiöjättiä jne. olen katsonutkin, mietin vaan että jos jollain paikallisella on kokemuksia, niin olisi voinut hyödyntää. Ongelmana valmiiden kanssa on ollut siis vessan pikkuruinen koko. Hakusessa on siis aika kapea kaappi, ja allaskaapin leveys on eri kuin siitä jatkuvan sivukaapin.

Onko sen pakko olla vessankaappimainen kaappi? Hommaa tavallinen senkki ja laita siihen malja-allas päälle?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Osuuspankista soittivat jo aiemmin mun miehelle että meillä on asuntolainaa 49 tuhatta nostamatta. Kyselivät että meinataanko nostaa vai laitetaanko se laina kiinni. Sovittiin sitten miehen kanssa mitä tehdään. (haluttais ens kesänä ehkä nostaa 5 tonttua ja thats it) Mä sanoin että haluan mustaa valkosella niistä kustannuksista ja miten muutetaan, plus takaajille tiedoksi että ne on vapautettu takauksista. No se pankkitäti oli soittanut sille taas että miten tehään ja se oli käskeny soittaa myös mulle. Mä sanoin että ok ja pyysin saada saman mustaa valkosella itelle ja takaajalle. Ihan helvetin hankalaa! Voin mä tämän muutoksen tehdä näinkin ja nääthän sää netistä sen lainasumman ja sano sille takaajalle että tämä on tilanne. Sanoin että eikö siitä nyt millään saa mitään paperia? No jos sää VÄLTTÄMÄTTÄ haluat. No ihan VÄLTTÄMÄTTÄ haluan! Oonko ihan nipo vai onko teistä ihan okei että tehdään kymmenien tuhansien muutoksia ihan vaan puhelinkeskustelun perusteella? Tä? Ja vaikka takaaja on oma isä niin ihan takuulla se haluaa jotain dokumenttia siitä että on vapautettu takuista. Ihime hommaa jumaliste.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Laitoin pari kuvaa galleriaan, niin ongelma ehkä hahmottuu. Tein myös tälläisen hienon kuvankäsittelymallinnuksen.

Kuva

Niin ja piti lisätä, että pintoihin tulee kaakelit, vaikka onkin vähän sääli luopua tuosta sinisestä muovimatosta.
masa

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti: sääli luopua tuosta sinisestä muovimatosta.

Myi se ämceejannelle. Se diggailee niitä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Jos ei omaa sirkkeliä
Damn.. mun omani on kateissa vaikka just näin sen tossa hoitopöydällä..
Jos se on tippunut sinne hoitopöydän taakse patterin väliin?
Pelottavaa että tiedät hoitopöydän sijaitsevan patterin edessä.

Nyt kaikki tietää että mä oon sun vaimo ja mä tiedän että käyt kitinässä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kannattaa muuten vaihtaa ne vaipat useammin... ettei tartte alkaa sirkkelöimään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Damn.. mun omani on kateissa vaikka just näin sen tossa hoitopöydällä..
Jos se on tippunut sinne hoitopöydän taakse patterin väliin?
Pelottavaa että tiedät hoitopöydän sijaitsevan patterin edessä.

Nyt kaikki tietää että mä oon sun vaimo ja mä tiedän että käyt kitinässä!
Keittiöön siitä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tilanne päällä!

Mun DDR:n aikainen nitojani sanoi "KAPUT!", enkä saa sitä enää toimimaan. Ainoa vaan että meillä pitää kaikki mitä tilataan niin kilpailuttaa "hankintaosaston" kautta. Eli sitten joluna saan jonkun Fiat:n nitojan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jumalauta, kun sataa ihan maahan asti ja mä olen bussilla liikenteessä ilman varjoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jumalauta, kun sataa ihan maahan asti ja mä olen bussilla liikenteessä ilman varjoa.
Sokeripullamies?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

exsu kirjoitti:Numba tai joku muu paikallinen; mistä löytyisi hyvä valikoima kylpyhuonekalusteiden runkoja? Ovet voidaan vaikka teettää, mutta jonkinlainen valmiskaappi olisi kovin näppärä.
Suunnista Nekalaan ja avaa silmäsi :) Kalusteliikkeitä hurumykke!

ESIM: Niksi keittiöt tai joku muu... Valinnanvaraa riittää Nekalan alueelta.
Viimeksi muokannut Nergal, 13.09.2011 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kohtuu suoritus, 89kpl kiviä seinään että heilahti. Yksi ketale painaa 8kg eli ihan riitettävä toistomäärä pienillä painoilla. Magnesiumit naamaan ja sängylle pötköttään.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

exsu kirjoitti:Niin ja piti lisätä, että pintoihin tulee kaakelit, vaikka onkin vähän sääli luopua tuosta sinisestä muovimatosta.
Ja tästä Tampereen paras laatoittaja: Kaitsu 0405041751. Mainitse minut nimeltä niin saat alennusta :D
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tiistai with noname!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Piti tehä jotain hyödyllistä... noh tuunaan luuriani :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin