Myrskyisä Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taloussanomien kommentit = komedian kuninkaat
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En kuulemma ymmärrä raskaana olevaa naista. Tekisi mieli sanoa, että voiko tai pitääkö sitä ymmärtää? Jatkokyssäreinä luonnollisesti, mitä on elämä ja kuka minä olen?
Dude, raskaana oleva nainen ei edes ymmärrä itseään, miksi sun pitäis?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Joskus tuntuu että "raskaana oleva nainen" on myytti, itselläni ei ollut mitään hormonimyrskyjä laisinkaan, olisikin mielenkiintoista tietää kuinka moni nainen käyttäytyy päin persettä vain siksi että siihen on olevinaan hyvä tekosyy. Erilainen versio mensuuneista.

Mun arabia näyttää ennemminkin hebrealta, olevinaan sanon ja kirjoitan paljon, laadukkaasti. Mutta ei. Ihanan haasteellinen kieli, itselleni.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Heitän puolihuolimattomasti ajatuksen, että nuorena naiset haaveilevat ammatista jossa "voi tehdä työtä jolla on tarkoitus". Miehet haaveilevat ammatista jossa voi tienata niin paljon kuin mahdollista.

Molemmat päätyvät vihaamaan työtänsä, mutta miehet tienaavat enemmän.
Oon varmaan poikkeus, koska rrrrrakastan työtäni. Eikä mulla myöskään ole mitään Äiti Teresa-kompleksia.

Kävin poistattamassa teräksen sormesta. Nyt siinä on reikä :/ Ei ihan meinannut irrota, ortopedin piti hakea normien työvälineiden tilalle ihan rehelliset rautakaupasta hankitut tongit. Hurrrjaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Joskus tuntuu että "raskaana oleva nainen" on myytti, itselläni ei ollut mitään hormonimyrskyjä laisinkaan, olisikin mielenkiintoista tietää kuinka moni nainen käyttäytyy päin persettä vain siksi että siihen on olevinaan hyvä tekosyy. Erilainen versio mensuuneista.
Oman miehen mukaan mä en paljon väsymystä lukuunottamatta muuttunut raskausaikana; systeri taas sen sijaan heitteli lautasia, omasta mielestään erosi useaan otteeseen (mies vaan lähti hetkeksi antaen systerin tuulettua hetken :D ) jne. Erilaisia näköjään ollaan kaikki..
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Toi väsymys olikin se mielenkiintoisin kokemus, vaatii taitoa nukahdella seisaaltaan. Ihan tyytyväinen ettei hormoooonit vieneet kympillä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Toi väsymys olikin se mielenkiintoisin kokemus, vaatii taitoa nukahdella seisaaltaan. Ihan tyytyväinen ettei hormoooonit vieneet kympillä.
Multa meni kerran töissä ohi kaksi tuntia huomaamatta, monta sanelua ehdin purkaa ja puhelimessakin puhuin.. itse taisin torkkua suht ansiokkaasti :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt salille sätkimään. Jos musta ei kuuli pariin tuntiin mitään, hälyttäkää palokunta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viihdyn myös työssäni. En tietenkään aina mutta pääsääntöisesti kyllä. Töihin on kiva mennä. Vaikka olen pelkkä virkamies.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Elppis kirjoitti:...
Jos sulla oli vielä vajausta iltaseurasta, niin voin soitella kun oon käynyt vähän kaupoilla kääntyilemässä. Siinä ei pitäisi mennä kovin kauaa jos pyörin niissä kaupoissa yksin.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt salille sätkimään. Jos musta ei kuuli pariin tuntiin mitään, hälyttäkää palokunta.
Mulla tuli tästä nyt mieleen Kevin Spacey filkassa american beauty.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai Tony Halme aerobikissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt salille sätkimään. Jos musta ei kuuli pariin tuntiin mitään, hälyttäkää palokunta.
Mulla tuli tästä nyt mieleen Kevin Spacey filkassa american beauty.
Kylhän ND sanoikin henkisesti masturboineensa tuolla tilanteella.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt salille sätkimään. Jos musta ei kuuli pariin tuntiin mitään, hälyttäkää palokunta.
Mulla tuli tästä nyt mieleen Kevin Spacey filkassa american beauty.
Kylhän ND sanoikin henkisesti masturboineensa tuolla tilanteella.
Noo. En kyllä ole tyttäreni kavereita himoinnut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Mulla tuli tästä nyt mieleen Kevin Spacey filkassa american beauty.
Kylhän ND sanoikin henkisesti masturboineensa tuolla tilanteella.
Noo. En kyllä ole tyttäreni kavereita himoinnut.
Et kai niin sanonutkaan vaan viittasin tuohon painonnostotilanteeseen autotallissa.
Ja mikset ole sätkimässä salilla, häh! Ei ne haukat itsestään kasva.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Kylhän ND sanoikin henkisesti masturboineensa tuolla tilanteella.
Noo. En kyllä ole tyttäreni kavereita himoinnut.
Et kai niin sanonutkaan vaan viittasin tuohon painonnostotilanteeseen autotallissa.
Ja mikset ole sätkimässä salilla, häh! Ei ne haukat itsestään kasva.
Just kuule tein reisiojennusta, nih!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumiz kirjoitti:
Elppis kirjoitti:...
Jos sulla oli vielä vajausta iltaseurasta, niin voin soitella kun oon käynyt vähän kaupoilla kääntyilemässä. Siinä ei pitäisi mennä kovin kauaa jos pyörin niissä kaupoissa yksin.
Äijä just soitteli että arvioitu töiden lopetus klo 18.

Pari päivää sitten kävi illalla myös sinkkumies kylässä; nyt sellanen ketä mies ei ole koskaan tavannut (ex-työkaveri). Sattui fb:n kautta huomaamaan että asutaan lähes vierekkäin, päätti tulla piipahtamaan ja katsastamaan katraan. Joku naispuolinenkin vois josku piipahtaa, ettei naapurit tai mies ala riehumaan pian :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Noo. En kyllä ole tyttäreni kavereita himoinnut.
Tää ei ollutkaan se mielleyhtymä vaikka siihenhän se koko juttu perustuukin. Mä vaan näin sieluni silmin kun se punttas autotallissaan ja pyristeli irti arkipäivän normeistaan.

Kuva

Kevin Spaceyn vois kyllä laittaa panisin ketjuunkin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Elppis kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
Elppis kirjoitti:...
Jos sulla oli vielä vajausta iltaseurasta, niin voin soitella kun oon käynyt vähän kaupoilla kääntyilemässä. Siinä ei pitäisi mennä kovin kauaa jos pyörin niissä kaupoissa yksin.
Pari päivää sitten kävi illalla myös sinkkumies kylässä;

Joku naispuolinenkin vois josku piipahtaa, ettei naapurit tai mies ala riehumaan pian :D
Pitäskö mun hommaa tyttöystävä että voisin tulla teille kylään sillein ettei kukaan kelais mitään? :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumiz kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Jos sulla oli vielä vajausta iltaseurasta, niin voin soitella kun oon käynyt vähän kaupoilla kääntyilemässä. Siinä ei pitäisi mennä kovin kauaa jos pyörin niissä kaupoissa yksin.
Pari päivää sitten kävi illalla myös sinkkumies kylässä;

Joku naispuolinenkin vois josku piipahtaa, ettei naapurit tai mies ala riehumaan pian :D
Pitäskö mun hommaa tyttöystävä että voisin tulla teille kylään sillein ettei kukaan kelais mitään? :D
Joo! Saat käyttää replana.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:Joskus tuntuu että "raskaana oleva nainen" on myytti, itselläni ei ollut mitään hormonimyrskyjä laisinkaan, olisikin mielenkiintoista tietää kuinka moni nainen käyttäytyy päin persettä vain siksi että siihen on olevinaan hyvä tekosyy. Erilainen versio mensuuneista.

Mun arabia näyttää ennemminkin hebrealta, olevinaan sanon ja kirjoitan paljon, laadukkaasti. Mutta ei. Ihanan haasteellinen kieli, itselleni.
Muahaha, mä käytin tekosyynä raskautta että UK haki mulle lähihuoltsikalta mansikkajätskiä klo 2 yöllä :lol:

(mutku teki mieli)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Ilkee.

Mä oon liian kiltti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis kai useammin saada vieraita, tulee siivottua kämppä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Elppis kirjoitti: Mä oon liian kiltti.
Ehdottomasti olet.
Enkä nyt uskaltanut tulla kahville (= kerkeä, kun pitää ruNkslaa lamppuja ja vitun vahvaria kun pätkii).
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Myrskyisä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yritin metsästää huuto.netistä uutta "työtuolia", kun meni tässä sairaslomalla värimaailma uusiks. Huomasin kaksi asiaa:
1. tehomyyjät ärsyttää, en tiedä miksi.
2. ihmiset on urpoja tai lukutaidottomia. Jos olet myymässä tuolia, kannattaa siihen otsikkoon nimittäin kirjoittaa jotain muutakin kuin tuoli. Jo ihan pelkästä väristä olis apua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin