Tolokuton Torstahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitämitä, ei ketjua vielä???

Nukuin tunnin pidempään kuin yleensä, ihanaa :]
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Saatoin kans "nukkua" tunnin pidempään, eli ehkä jopa 7h.
Sitten tehokkaana painamaan hommia. Illalla jaffalaan matsia tsekkaamaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Eka Sinkku! (kai...en mie tiiä...kai mie oon varattu)
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Sairasta olla tähän aikaan hereillä. o_O No, sairaasta lapsesta se johtuukin (enkä nyt puhu itsestäni). Otetaanpa sitten hupi ja hyöty irti tästäkin omituisuudesta ja hippastaan salille kybäks.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nergal kirjoitti:Eka Sinkku! (kai...en mie tiiä...kai mie oon varattu)
Oo vaan varattu, loistomimmi. Mä dikkaan keskustella hänen kanssaan ku ei hän jauha yhtään paskaa, ei tarvi väkisin vääntää smalltalkia vaan voi puhua suoraan asiaa :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvää aviottoman elämän ekaa päivää Numballe!

Niskat jumii. Tai itseasiassa lapaluilta takaraivoon on koko matkalta ollut puutunut ehkä viikon verran. Arvoin hetken hieronnan ja relaksanttien välillä, päädyin jälkimmäiseen ajansäästöllisistä syistä.
ninnithequeen

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:Eka Sinkku! (kai...en mie tiiä...kai mie oon varattu)
No sit mä oon eka sinkku!!!! (vaikka yks eksä nukkuukin Nitan huoneessa just nyt....)

EDIT: Nita ei ole kotona.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No aika mielelläni olisin noin kahdeksan miljoonaa rikkaampi, mutta kun ei toiveet käy toteen niin lohdutan itseäni vaikka rusinapaketilla.

Aamuksi krunikkaan kirjoittamaan yksi raportti, nyt nokka kohti Ruoholahtea yhteen palaveriin ja iltapäiväksi tekemään oikeita töitä paikkaan X. On tämä tietotekniikka vain kivaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:No aika mielelläni olisin noin kahdeksan miljoonaa rikkaampi.
Rahat kohentaisivat onnellisuuttasi yhtä paljon, kuin Gattiksellekin kävi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:No aika mielelläni olisin noin kahdeksan miljoonaa rikkaampi.
Rahat kohentaisivat onnellisuuttasi yhtä paljon, kuin Gattiksellekin kävi.
Kieltäydyn uskomasta, että Bluntly olisi yhtä saamaton rahojensa kanssa kuin Gattis.
Puhe oli onnellisuuden lisääntymisestä. Kaikki me olemme vankeja oman päämme sisällä. Siitä ei vapauta mikään raha.

Odotan jo henkeä pidätellen, miten salaryman ryntää paikalle kertomaan, miten Bugatti lisäisi hänen onnellisuuttaan merkittävästi ja pysyvästi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ No kyllä mäkin voin tässä tuurata Suomen lahjaa Ruotsille (siis hirvikärpästen lisäksi) sen verran, että voin kernaasti luopua miitittömyyden periaatteestani jos muut osallistujat, jotka eivät usko rahojensa lisäävän onnellisuuttaan, tuovat samassa miitissä pennosensa minulle. Lupaan olla onnellisempi sen jälkeen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Puhe oli onnellisuuden lisääntymisestä. Kaikki me olemme vankeja oman päämme sisällä. Siitä ei vapauta mikään raha.

Odotan jo henkeä pidätellen, miten salaryman ryntää paikalle kertomaan, miten Bugatti lisäisi hänen onnellisuuttaan merkittävästi ja pysyvästi.
:yo: Kelpaanks mä?

Mä kaipaisin lisää aikaa harrastuksille ja sitähän rahalla saa. Mä olen onnellisimmillani harrastusten parissa tai vapaalla perheen ja/tai kavereiden seurassa, joten jäisin mielelläni pois palkkatöistä.

Pari miljoonaa riittäis, niin voisin elellä koroilla loppuelämäni. Kai sen Bugatin voi myydä?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Puhe oli onnellisuuden lisääntymisestä. Kaikki me olemme vankeja oman päämme sisällä. Siitä ei vapauta mikään raha.

Odotan jo henkeä pidätellen, miten salaryman ryntää paikalle kertomaan, miten Bugatti lisäisi hänen onnellisuuttaan merkittävästi ja pysyvästi.
:yo: Kelpaanks mä?

Mä kaipaisin lisää aikaa harrastuksille ja sitähän rahalla saa. Mä olen onnellisimmillani harrastusten parissa tai vapaalla perheen ja/tai kavereiden seurassa, joten jäisin mielelläni pois palkkatöistä.

Pari miljoonaa riittäis, niin voisin elellä koroilla loppuelämäni. Kai sen Bugatin voi myydä?
Ne harrastukset on nyt kivoja, koska sulla ei ole nyt rajattomasti aikaa/resursseja niille. Mihin tahansa kyllästyy.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kee-tuttaa. Jotenkin nihkee viilis, varmaan eilinen painaa ja tietty tuleva viikonloppu (joka menee töissä). Tekis mieli lomailla taas. Pois tästä oravanpyörästä jossa ei kyllä tällä hetkellä tapahdu mitään :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Ne harrastukset on nyt kivoja, koska sulla ei ole nyt rajattomasti aikaa/resursseja niille. Mihin tahansa kyllästyy.
Höpö höpö. Kun metsästys alkaa puuduttamaan, voi lähteä kalalle. Kun kalastus puuduttaa, voi lähteä metsästämään. Kun molemmat puuduttavat, voi alkaa rakentamaan kyttäyskoppia. Kun koppi on valmis, voi vetäytyä sinne kyttyylle ja ottaa viskipullon mukaan.

Harrasteisiin kyllästyminen on mielikuvituksen puutetta.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Ne harrastukset on nyt kivoja, koska sulla ei ole nyt rajattomasti aikaa/resursseja niille. Mihin tahansa kyllästyy.
Voihan sitä vaihdella painopistettä lajista toiseen. Mä oon kuitenkin jo harrastellu toistakymmentä vuotta päätoimisesti ja työelämään siirtyminen johtui ihan puhtaasti taloudellisesta tilanteesta. Olin vähän kreikan tilanteessa, eli tulot ei riittänyt menoihin, mutta älysin lähteä parantamaan tulotasoa, kun lainat oli vielä järkevästi maksettavissa.

Entiseen verrattuna en nykyisessä tilanteessa näe muuta parempaa kuin tilin saldon. Jos sen saisi pidettyä nykyisellä tasolla työtä tekemättä, vaihtaisin oitis takaisin entiseen elämäntyyliini.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

:ditto:
Jos olisi mahdollista, jäisin välittömästi eläkkeelle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

urpiainen kirjoitti::ditto:
Jos olisi mahdollista, jäisin välittömästi eläkkeelle.
:dumb:
Pyyhin Netikettiin..
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Sairasloma saa jatkoa; poskiontelontulehdus. Nyt kyllä sattuu niin paljon että parasta poistua välittömästi koneelta ja panna silmät kiinni .
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Rahat kohentaisivat onnellisuuttasi yhtä paljon, kuin Gattiksellekin kävi.
Kieltäydyn uskomasta, että Bluntly olisi yhtä saamaton rahojensa kanssa kuin Gattis.
Puhe oli onnellisuuden lisääntymisestä. Kaikki me olemme vankeja oman päämme sisällä. Siitä ei vapauta mikään raha.
Tämän tiesi jo Bob Marley: Emancipate yourselves from mental slavery.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti:ajansäästöllisistä syistä.
That's my girl!111 :D
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti:
Harrasteisiin kyllästyminen on mielikuvituksen puutetta.
Kerrankin ollaan samaa mieltä jostain. Myös monenlaista hyväntekeväisyyttä voi harrastaa, sekä työntekoa. Esimerkkinä kuuden viikon kesäloma normaalin kymmenen viikon sijaan oli ihan virkistävä.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti::ditto:
Jos olisi mahdollista, jäisin välittömästi eläkkeelle.
Ei siihen enää niin monta vuotta ole kuin olen kuvitellut, olet aika vanhus jo, järkytyksekseni. Onneksi diggaan vanhemmista miähistä, ne on yleensä niin viksui.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Rahat kohentaisivat onnellisuuttasi yhtä paljon, kuin Gattiksellekin kävi.
Itsetuntemukseni on toki kitinäkeskiarvoa reippaasti huonompi, mutta uskoisin olevani onnellisempi kierrellen lomaparatiiseja kuin toimistossa, jossa ei taaskaan tule vettä, tehden muka työtä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Se kelle raha ei tuo onnea ei ole kokenut sitä kun sitä on niin perkeleen vähän että arki menee räpistelemiseen. En toki sano sitä etteikö rikkaana voisi olla onneton, mutta mites se vanha sanonta meneekään että mielummin itken mersussa kuin ladassa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin